• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Syll, waar zijn de vuilniszakken? D:
    But its nice. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Syll, waar zijn de vuilniszakken? D:
    But its nice. ^^

    Ik had ze al in een zak gedaan :'D.. Wilde hem er niet meer uithalen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik had ze al in een zak gedaan :'D.. Wilde hem er niet meer uithalen xd.


    Stiekem zit er superlijm in haar zakken en blijven haar handen voor eeuwig in haar zakken. Muwhahah! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)
    En direct naar Maia toegestuurd in een PB toen ie af was. :Y)

    Wat ik vergeten ben om te responsen, waarvoor sorry. D:
    Maar die leeuw is echt baas haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien zijn het niet echt tekeningne maarja.

    Ik verveelde me en had geen zin om cartoon na te tekenen dus ben ik dit maal voor de handtekeningen gegaan. Niall was makkelijk aangezien ik die van hem zo uit mijn hoofd kan maar die van Zayn kolopt niet helemaal maar hij heeft gewoon een hele aparte handtekening



    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oké oké dan ga ik hier maar ook even wat dumpen...
    (Klik voor groter bij allemaal)


    Sorry voor de slechte foto, hij is wat donker uitgevallen. Ik wilde het zwart nog helemaal glad maken maar mijn oma zei dat ik er niks meer aan mocht doen (A).


    Ik vond hem nog lang niet af maar mijn vader heeft hem opgehangen. Misschien steel ik hem nog eens van de muur en ga hem verbeteren.


    Ook weer superkwaliteit, maar ja. Ben met allebei nog bezig as you can see en zijn ook geen meesterwerken, maar ze lagen op mijn bureau.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Oké oké dan ga ik hier maar ook even wat dumpen...
    (Klik voor groter bij allemaal)


    Sorry voor de slechte foto, hij is wat donker uitgevallen. Ik wilde het zwart nog helemaal glad maken maar mijn oma zei dat ik er niks meer aan mocht doen (A).


    Ik vond hem nog lang niet af maar mijn vader heeft hem opgehangen. Misschien steel ik hem nog eens van de muur en ga hem verbeteren.


    Ook weer superkwaliteit, maar ja. Ben met allebei nog bezig as you can see en zijn ook geen meesterwerken, maar ze lagen op mijn bureau.




    Mooi! Vooral die ogen van Emma Watson, wauw!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    (...)

    Mooi! Vooral die ogen van Emma Watson, wauw!


    Aww thanks ;3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Die Harry Potter is mooi! Al dat zwart lijkt me veel werk..


    --

    Svarog schreef:
    Die Harry Potter is mooi! Al dat zwart lijkt me veel werk..


    Ja was wel lang bezig ja... Maar was ook wel blij met het resultaat gelukkig haha.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het was mijn eerste poging om iets realistisch te proberen...
    Maar het faalt echt hard. :')


    Ik weet dat de schaduw op het gezicht heel hard is, maar zo was het in werkelijkheid dus ook.
    Ik wil realistisch kunnen tekenen/schilderen maar dat lukt me echt niet.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoe plaats ik een foto?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:32 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Een weekje geleden kocht ik een zwart schetsboek, eens iets heel anders :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:43 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het altijd zo leuk om naar jullie tekeningen te kijken, ze zijn zo mooi en uiteenlopend! Had ik mijn moeders talent maar geërfd, zij is heel goed in tekenen, maar ik bak er niks van, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik begin telkens nieuwe tekeningen terwijl de oude nog niet af zijn :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you