• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil er wel een dumpen, maar weet niet hoe :$


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ook weer eens een dumpje sinds een lange tijd. ^^


    Dit was een commission voor iemand op DeviantArt. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    Heb het nog eens bijgewerkt, maar blijf er nog steeds bij dat het niet echt realistisch is.(no_chears)
    Heeft iemand hier eigenlijk tips voor?
    Zoals ik al eerder zei, zijn de schaduwen in het echt ook zo donker, dus daar kan ik niet veel aan veranderen. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doordat je alles inkleurt, behalve de huid, lijkt ze me veel te bleek. En haar iris is iets te groot, maar dat kan ook aan mij liggen.


    Your make-up is terrible

    EIk denk dat het gezicht wat kleur moethebben. Maar ik ben er geen expert in


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Handles schreef:
    Doordat je alles inkleurt, behalve de huid, lijkt ze me veel te bleek. En haar iris is iets te groot, maar dat kan ook aan mij liggen.

    De huid heeft wel een kleur, alleen was het te donker om het op foto te weergeven.
    En het is een man...Lol. :')
    Oh god, ik ben hier echt niet goed in.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 1:10 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maar in verhouding tot mijn kunsten, is het de mona lisa, en ik..nou, jouw tekening (niet bedoeld als belediging)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 1:12 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Misschien ook wat schaduw is zijn ogen en haar, en de neus wat meer diepte geven? Ik heb niet zoveel verstand van realistisch tekenen... ^^"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haerolin schreef:
    (...)
    De huid heeft wel een kleur, alleen was het te donker om het op foto te weergeven.
    En het is een man...Lol. :')
    Oh god, ik ben hier echt niet goed in.


    Mijn schuld, vanwege het lange haar en de volle lippen (en dat wat op makeup lijkt bij de ogen?). (cat) Aan de neus en de kaaklijn kan je het inderdaad wel zien, haha.
    Misschien iets van een kleurtje op de wang(en), dan? Heel lichtjes.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Mijn schuld, vanwege het lange haar en de volle lippen (en dat wat op makeup lijkt bij de ogen?). (cat) Aan de neus en de kaaklijn kan je het inderdaad wel zien, haha.
    Misschien iets van een kleurtje op de wang(en), dan? Heel lichtjes.

    Ik zal zien dat ik wat meer kleur in de huid kan brengen en zal morgen nog wel eens een foto trekken.
    Want zoals ik al zei, het licht is hier ook niet zo geweldig. ^^
    Maar toch bedankt voor je raad, ik kan er wel iets mee.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En kan iemand ook mijn vraag beantwoorden?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    En kan iemand ook mijn vraag beantwoorden?

    Als je een afbeelding hebt, moet je op je rechtermuisknop drukken en dan op "Afbeeldings-URL kopiëren" klikken en dan gewoon plakken en het tussen de [ img ][ / img ] code zetten.
    Uiteraard zonder de spaties.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    (...)
    Als je een afbeelding hebt, moet je op je rechtermuisknop drukken en dan op "Afbeeldings-URL kopiëren" klikken en dan gewoon plakken en het tussen de [ img ][ / img ] code zetten.
    Uiteraard zonder de spaties.

    Tenzij het een foto is uit je documenten.. Die moet je eerst uploaden bij bijvoorbeeld tinypic


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgens mij is dat niet mogelijk op mobiel :(


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Volgens mij is dat niet mogelijk op mobiel :(

    Dit stond er in de Tekenchallenge topic;
    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you