• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik dump hem morgen wel als ik op mn computer zit



    Zien jullie hem?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 1:34 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Ik dump hem morgen wel als ik op mn computer zit



    Zien jullie hem?


    Die? Je gebruikte een verkeerde link


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inderdaad
    Is het niet prachtig?

    *Huilt in een hoekje*

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 8:00 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik zou graag anatomie beter leren tekenen en zoek daar nu dus een tekenboek voor, alleen zijn er enorm veel, dus ik dacht misschien kan ik hier wel even vragen of er iemand weet welke het beste is? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haerolin schreef:


    Heb het nog eens bijgewerkt, maar blijf er nog steeds bij dat het niet echt realistisch is.(no_chears)
    Heeft iemand hier eigenlijk tips voor?
    Zoals ik al eerder zei, zijn de schaduwen in het echt ook zo donker, dus daar kan ik niet veel aan veranderen. :x


    Bij realistisch tekenen is het een kwestie van je brein uitzetten en gewoon tekenen wat je ziet. Is een knop die je moet omschakelen, omdat je uit jezelf vaak de neiging hebt te tekenen vanuit het beeld hoe je het in je hoofd ziet, in plaats vanuit je ogen. Vooral als je altijd manga/cartoons tekent en die verhoudingen uit je hoofd kent, is dat lastig :p. Ook maak ik zelf altijd een simpel rastertje. Ga niet met linialen of zo aan de slag, maar vergelijk wel af en toe met je potlood of de verhoudingen en hoeken kloppen.
    Je begint vanzelfsprekend met de vormen tekenen, de ogen, neus, mond etcetera, maar zet deze niet hard aan. Bij de neus en de mond moet je vooral erg oppassen met hoe donker je iets aanzet, want als je zo'n lijn eenmaal hebt, krijg je 'em niet meer weg. Terwijl heel veel stukken die je donker aanzet, juist heel licht moeten zijn!
    Ik vind je tekening trouwens erg leuk geworden, ook al is hij niet helemaal realistisch. Zo zie je dat iets, ook al is het niet wat je in eerste instantie wilde, toch heel leuk kan uitpakken ^^.


    i put the fun in funeral

    Haerolin schreef:


    Heb het nog eens bijgewerkt, maar blijf er nog steeds bij dat het niet echt realistisch is.(no_chears)

    Heeft iemand hier eigenlijk tips voor?
    Zoals ik al eerder zei, zijn de schaduwen in het echt ook zo donker, dus daar kan ik niet veel aan veranderen. :x


    Komt vooral door de haren (: Die zijn overal één kleur, dof bijna. Je moet heel dunne strepen zetten en in het begin harder drukken en dan zachter, je potlood steeds draaien om de scherpe kant te blijven gebruiken en veel slijpen. Als het haar niet goed is lijkt vaak de hele tekening minder realistisch.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Lang geleden... :$


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pelekai schreef:
    Ook weer eens een dumpje sinds een lange tijd. ^^


    Dit was een commission voor iemand op DeviantArt. c:


    You. My dear person, may explain me your secrets.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sjawn schreef:
    (...)

    You. My dear person, may explain me your secrets.


    YES. Please.

    Mijn dumpie:



    Heb wat kleine aanpassingen gemaakt, maar voor de één of andere reden wilt mijn gsm zijn huidskleur dus niet weergeven. (cat)
    Ik heb in ieder geval meer kleur in het gezicht gegeven en ook met meer tinten gewerkt.
    Misschien als ik het in kan scannen dat het wel duidelijk is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:



    Heb wat kleine aanpassingen gemaakt, maar voor de één of andere reden wilt mijn gsm zijn huidskleur dus niet weergeven. (cat)
    Ik heb in ieder geval meer kleur in het gezicht gegeven en ook met meer tinten gewerkt.
    Misschien als ik het in kan scannen dat het wel duidelijk is.


    Ziet er goed uit! Ik denk alleen dat je de haarpunten misschien nog iets meer kunt aanzetten? En wat kleur in de schaduw van het gezicht zou ook kunnen helpen =D In een gezicht zitten ook tinten paars, oranje, groen etc.
    Je kan in ieder geval beter realistisch tekenen dan ik!

    Je kan het verschil echt zien, Kim! Ziet er eeerg goed uit.


    Your make-up is terrible

    Ben verder gegaan ;D. Ik moet geen foto's er van maken als het donker is, ghehe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uit verveling ben ik iemands lineart gaan inkleuren :Y) Iemand van Q, weet alleen niet meer wie... WTFmoments, are you here? ;')


    Stenenlikker

    Woeeshh! Helemaal goed dat het tekeningendump-topic werd doorgezet. :Y) Ikzelf was amper nog op Q, door persoonlijke redenen x].

    Hm. Aan deze tekening heb ik twee maand gewerkt. - Kidding. Ik gaf tussendoor telkens op, wilde hem verbranden en versnipperen, maar ging dan na een paar dagen toch weer door.. Het was best wel veel werk, want ik ben te precies. Maar ik ben super blij met het resultaat! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.