• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arqueiro schreef:
    Uit verveling ben ik iemands lineart gaan inkleuren :Y) Iemand van Q, weet alleen niet meer wie... WTFmoments, are you here? ;')


    Als je wil weten wie 't karakter is.. da's Erza XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stapper schreef:
    Woeeshh! Helemaal goed dat het tekeningendump-topic werd doorgezet. :Y) Ikzelf was amper nog op Q, door persoonlijke redenen x].

    Hm. Aan deze tekening heb ik twee maand gewerkt. - Kidding. Ik gaf tussendoor telkens op, wilde hem verbranden en versnipperen, maar ging dan na een paar dagen toch weer door.. Het was best wel veel werk, want ik ben te precies. Maar ik ben super blij met het resultaat! :Y)



    Ooh wat gaaf, en ook al die runes!

    *gaat vertalen*

    Die eerste kom ik niet uit
    2 ; Fdt high
    3 ; We dor aen
    4 ; D wrd maey
    5 ; Wawc aebre
    6 ; Aest
    W.X

    Oké, nou vraag mij me af of je echt een taal gebruik hebt (Wels) of dat je rune gewoon neer hebt gezet in een volgorde ^^ Want word hier niet echt wijs uit, hahah. Hoor het graag ! ^^

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Als je wil weten wie 't karakter is.. da's Erza XD.


    Dat wist ik wel weer en ik weet dat er niks van de kleuren klopt ;')


    Stenenlikker

    WTFmoments meldt zich :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    WTFmoments meldt zich :')


    Aaah, ik heb je lineart uiteindelijk ingekleurd, zoals je misschien kan zien, haha ;')
    En ik weet dat er niks van de kleuren klopt :'P


    Stenenlikker

    Ik heb vandaag een nieuw tekentablet gekregen =D



    Hij werkt goed.

    Ik ben er nog niet klaar mee, + de foto is niet zo heel scherp xd. (klik voor groter)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 1:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RedViper schreef:
    Ik heb vandaag een nieuw tekentablet gekregen =D



    Hij werkt goed.


    asdfghjkl die is zo mooi ;3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dankjeeee!

    Ik dump gelijk deze maar :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 23:46 ]





    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:28 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Nou deze dan gelijk ook maar (:






    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass



    Een soort stencil-art gemaakt met Oost-Indische inkt.




    En nog geoefend met mensen tekenen... Ik heb nog veel te leren wat dat betreft haha :')



    Yup yup, bezig met een olieverf schilderij. Al vier uur aan gewerkt en het zal nog wel een paar uren duren voordat ie af is... (:


    --

    Ik neem aan dat ik in dit topic ook vragen kan stellen? c:
    Is er iemand die een dromenvanger voor me zou kunnen ontwerpen? (Het is voor een eventuele tattoo, zie mijn topic (; )


    Inspiration can hit you any time




    ja ik ben niet zo heel erg goed...

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 16:03 ]


    Be a warrior, never give up!