• Welcome to your worst nightmare...
    Stay or die...


    Een verborgen wereld met wezens waarvan vertelt was dat ze niet bestonden.
    Wezens die er alles aan doen om je nooit meer weg te laten gaan.


    Waren ons de verkeerde sprookjes verteld? Sprookjes die helemaal geen sprookjes konden zijn. Wat is er gebeurd met de realiteit die zo plotseling over leek te gaan in mythes? Wat moeten we doen nu het bos steeds kleiner lijkt te worden?

    Een groep jongeren besluit om stiekem in de bibliotheek te blijven slapen. Het lijkt allemaal goed te gaan totdat ze wakker worden van een gebonk. Het komt vanuit de kelder, ze besluiten te gaan kijken waar het vandaan komt, het komt uit een luik in de grond. Wanneer ze het openen vallen ze naar beneden en komen in een donker bos. Een bos waar wezens blijken te zijn die alle dingen overhoop gooien, waarvan ze zeiden dat ze niet bestonden.


    Rollen:
    Jongeren:
    - Rose Katharina Hale - 17 - Promisess
    - Gwendoline “Gwen” Numenda - 20 -Espada
    - Gereserveerd Hecuba
    - Alicia Henderdun - 16 - ArianatorXx
    -

    - Jiorgos Hewitt - 24 - Inermis
    - Sal Pokota - 20 - Shuuya
    - Caleb James Harries - 21 - Amourable
    - Rayes 'Ray' Halsley - 22 - Winniedekoe
    - Miguel Sander Dales - 19 - Lucamias


    Bovennatuurlijke wezens: (denk aan vampiers, heksen, weerwolven, meerminnen, elven...)
    - Marlene Rosanna Westfield - 18//346 - Vampier - Promisess
    - Alea Faelyn Tsaar - Elf - 15 - Redrosex
    - Freya Ava Nor - Meermin - 20/78 - Inermis
    - Sarah Emilie Carlyle - Heks - 19 - MissMills
    - Gereserveerd -Weerwolf Mevalina

    - Cathbad von Avalon - 25/227 - Druïde - Lucamias
    - Gereserveerd - Meerman MrFluke
    - Gereserveerd -Vampier Hecuba
    - Gereserveerd -Weerwolf Rejects
    -



    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Foto:


    Regels:
    - Het minimum aantal woorden per post is 200, wanneer je bijvoorbeeld op je telefoon zit of als het echt niet anders kan is 150 ook toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen beheren.
    - Vermoord niemand zonder toestemming.
    - Maak niet iemand ernstig verwond zonder toestemming.
    - Geen perfecte personages.
    - De jongeren zijn tussen de 16 en 24, bovennatuurlijke wezens mogen alle leeftijden zijn.
    - Reserveer eerst je personage voordat je iets gaat invullen.
    - Reserveringen blijven maximaal 72 uur staan.
    - Alleen ik (Promisess) maakt topics aan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:15 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik wil een vrouwelijke elf :Y)


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Ik wil een vrouwelijke elf :Y)


    je staat erbij


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik zal kijken of het lukt met tijd. Reserveer voor mij maar een mannelijke Druïde voor de zekerheid


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een zeemeermin (moet ik hierbij dan denken aan een sirene achtig wezen?) en jongen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul hem zo in c;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Mag ik een jongen? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jullie staan er allemaal bij :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Later zullen er meer mensen kunnen, bijvoorbeeld vier bovennatuurlijke vrouwen en vier mannen. Maar nu wil ik even dat het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk is en het aantal bovennatuurlijk en niet.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Alea Faelyn Tsear.


    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 15 jaar, verjaart 13 november.
    Soort: Boself.
    Uiterlijk: Alea heeft lange rode haren, waarvan ze de voorste twee plukjes naar achteren vlecht. Dit doet ze zodat het niet in haar gezicht hangt tijdens het boogschieten. Haar ogen hebben een donkergroene kleur, omringt door zwarte wimpers. Alea heeft een slank, atletisch lichaam, en is rond de 1.74 lang. Haar huid is redelijk bleek, en ze heeft geen sproeten. Haar oren zijn puntig, wat haar kenmerkt als elf.
    Innerlijk: Alea is een actief iemand, die het liefst de hele dag bezig is. Haar tijd besteed ze het liefst aan boogschieten en zwaardvechten. Als ze van je houdt, gaat ze voor je door het vuur. Mag ze je niet, dan zal je dat gauw genoeg merken. Ze is redelijk rustig, behalve als ze boos is. Ze is heel sportief, en heeft een goede conditie. Ze is snel, en lenig. Wel is ze heel ongeduldig.
    Geschiedenis: Alea is een Boself. Haar vader is de leider van de wachters, en een smit. Alea heeft van jongs af aan vechttechnieken geleerd, en trainde vaak mee. Haar moeder is ze op haar achtste verloren, aan een ziekte. Sindsdien doet ze alles om zo goed mogelijk te worden, zodat haar moeder trots op haar zou zijn. Alea hoort bij de beste wachters, en is een van de weinige meisjes. Ze kan het best boogschieten en zwaardvechten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:01 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.


    Naam: Rose Katharina Hale.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Soort: Mens.
    Uiterlijk: Rose heeft lang golvend haar wat ze meestal stijl maakt omdat ze dat mooier vindt. Ze is smal gebouwd met niet heel veel rondingen maar zelf heeft ze daar niet zo veel problemen mee, maar ze vindt wel dat haar borsten groter hadden gekund. Rose heeft grote bruine ogen omringd door lange wimpers. Haar benen zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam maar daar is ze alleen maar blij mee. Haar lippen vindt ze te smal maar wel een goede kleur hebben. Met haar neus is ze tevreden, ze vindt hem niet te groot of te klein. Rose vindt zichzelf veel te lang maar met haar 1,76 valt dat wel mee, Rose heeft schoenmaat 39 wat ze zelf ook veel te groot vindt. Aan Rose haar kledingstijl is niet heel veel speciaals, ze draagt vooral casual kleren in grijze, blauwe of zwarte tinten. Ze heeft haar haar meestal los hangen en als dat niet het geval heeft is heeft ze het in een knot of staart.
    Innerlijk: Rose is sociaal en open, ze is populair maar doet daar niet haar best voor. Andere mensen komen vaak naar haar toe wanneer ze hulp of advies nodig hebben, Rose geeft dat ze graag maar zou toch graag willen hebben dat er iemand was waar zij heen kon gaan. Rose houdt van tekenen en doet dat ook vaak, ze vindt zelf niet dat ze het heel goed kan maar haar omgeving zegt van wel. Rose houdt ervan om met haar vriendengroepje de gekste dingen te doen, vooral haar vriendin is een grote initiatief nemer, zij heeft bedacht om in de bibliotheek te gaan slapen alleen werd ze op het laatste moment ziek en kon ze niet meer mee gaan. Rose is redelijk onzeker maar dat ziet de buitenwereld niet, daardoor voelt ze zich nog wel eens onbeholpen omdat ze het fijn vindt om steun te krijgen en die krijgt ze niet. Rose gaat voor haar vrienden en familie door het vuur en hecht veel waarde aan ze.
    Geschiedenis: Rose heeft een hele prettige jeugd gehad, haar ouders schonken veel aandacht aan haar maar niet zo veel dat ze verwend werd. Ze hadden allebei een goede baan maar waren wel genoeg thuis voor haar. Rose heeft haar ouders wel vaak laten schrikken omdat ze vaak gevaarlijke dingen deed. Ze heeft een keer een weddenschap afgesloten met een jongen die haar tweehonderd dollar gaf als ze met een zelfgemaakte parachute het gebouw afsprong. Rose was nogal impulsief in die tijd en ze wilde die tweehonderd euro graag hebben, haar ouders hebben haar op het laatste moment tegengehouden en toen besefte ze wel dat ze zulke dingen niet meer moest doen. Op de middelbare school haalde ze goede cijfers en werd ze cheerleader ze vond haar leven helemaal perfect maar daar kwam wel een beetje verandering in toen haar zussen aan de andere kan van het land gingen studeren, daar heeft ze het wel heel moeilijk mee gehad, in die tijd voelde ze zich vaak eenzaam omdat haar ouders een drukkere baan hadden gekregen. Gelukkig kreeg ze toen een vriendje die haar kon opvrolijken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 17:27 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 19:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Espada schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Je staat erbij :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mannelijke zeemeerman?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    Mannelijke zeemeerman?


    Ik zet je erbij :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."