• Welcome to your worst nightmare...
    Stay or die...


    Een verborgen wereld met wezens waarvan vertelt was dat ze niet bestonden.
    Wezens die er alles aan doen om je nooit meer weg te laten gaan.


    Waren ons de verkeerde sprookjes verteld? Sprookjes die helemaal geen sprookjes konden zijn. Wat is er gebeurd met de realiteit die zo plotseling over leek te gaan in mythes? Wat moeten we doen nu het bos steeds kleiner lijkt te worden?

    Een groep jongeren besluit om stiekem in de bibliotheek te blijven slapen. Het lijkt allemaal goed te gaan totdat ze wakker worden van een gebonk. Het komt vanuit de kelder, ze besluiten te gaan kijken waar het vandaan komt, het komt uit een luik in de grond. Wanneer ze het openen vallen ze naar beneden en komen in een donker bos. Een bos waar wezens blijken te zijn die alle dingen overhoop gooien, waarvan ze zeiden dat ze niet bestonden.


    Rollen:
    Jongeren:
    - Rose Katharina Hale - 17 - Promisess
    - Gwendoline “Gwen” Numenda - 20 -Espada
    - Gereserveerd Hecuba
    - Alicia Henderdun - 16 - ArianatorXx
    -

    - Jiorgos Hewitt - 24 - Inermis
    - Sal Pokota - 20 - Shuuya
    - Caleb James Harries - 21 - Amourable
    - Rayes 'Ray' Halsley - 22 - Winniedekoe
    - Miguel Sander Dales - 19 - Lucamias


    Bovennatuurlijke wezens: (denk aan vampiers, heksen, weerwolven, meerminnen, elven...)
    - Marlene Rosanna Westfield - 18//346 - Vampier - Promisess
    - Alea Faelyn Tsaar - Elf - 15 - Redrosex
    - Freya Ava Nor - Meermin - 20/78 - Inermis
    - Sarah Emilie Carlyle - Heks - 19 - MissMills
    - Gereserveerd -Weerwolf Mevalina

    - Cathbad von Avalon - 25/227 - Druïde - Lucamias
    - Gereserveerd - Meerman MrFluke
    - Gereserveerd -Vampier Hecuba
    - Gereserveerd -Weerwolf Rejects
    -



    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Foto:


    Regels:
    - Het minimum aantal woorden per post is 200, wanneer je bijvoorbeeld op je telefoon zit of als het echt niet anders kan is 150 ook toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen beheren.
    - Vermoord niemand zonder toestemming.
    - Maak niet iemand ernstig verwond zonder toestemming.
    - Geen perfecte personages.
    - De jongeren zijn tussen de 16 en 24, bovennatuurlijke wezens mogen alle leeftijden zijn.
    - Reserveer eerst je personage voordat je iets gaat invullen.
    - Reserveringen blijven maximaal 72 uur staan.
    - Alleen ik (Promisess) maakt topics aan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:15 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik nog een mannelijke jongere zijn?

    Winniedekoe schreef:
    Mag ik nog een mannelijke jongere zijn?


    Jup


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik zou heel graag willen weten of mijn rol goed is gekeurd.. ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij is goed hoor


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik vind eigenlijk bijna alle rollen goed :)
    Je staat er al bij toch??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Ik vind eigenlijk bijna alle rollen goed :)
    Je staat er al bij toch??

    er staat nog steeds gereserveerd :'D, dus ik wist niet of hij wel of niet goed was :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    er staat nog steeds gereserveerd :'D, dus ik wist niet of hij wel of niet goed was :'D.


    owh oeps vergeten


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    owh oeps vergeten

    Ahh ok ;o kan gebeuren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haal me er maar uit. Het gaat niet lukken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke weerwolf reserveren? (flower)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Oh wacht, wissel me maar om voor een leerling, een jongen. Misschien dat dat lukt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam:
    Miguel Sander Dales
    Geslacht:
    Jongen/mannelijk
    Leeftijd:
    19
    22 mei
    Soort:
    Mens
    Uiterlijk:
    Miguel heeft een bruine haarkleur en daarbij mooie, hazelnootbruine ogen. Zijn huidkleur is wat lichter in vergelijking met de rest, maar het is niet storend.
    Miguel houd ervan om losse kleren te dragen, maar houd er niet van om in een joggingbroek en sportshirt rond te lopen. Het is altijd wel een beetje 'casual'. Al heeft hij wel zijn eigen stijl. Miguel is best lang, hij heeft een lengte van 194cm lang en een wat slank postuur. In verhouding klopt het prima met elkaar. Miguel heeft wel wat lange benen die hem af en toe wel in de weg zitten. Hij moet vaak een hogere stoel of moet vaak een kussen onder zijn kont leggen, anders krampen zijn benen snel.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:

    Beginnetje

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Rayes 'Ray' Halsley
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 22
    Soort: Mens
    Uiterlijk: Ray zijn donkerblonde haren staan eigenlijk altijd recht omhoog, hier hoeft hij niet veel moeite voor te doen.
    Één van zijn wenkbrauwen word gesierd door een klein gouden ringetje, onder zijn lange donkere wimpers kijken twee verschillende kleuren ogen je aan.
    De ene is donker bruin terwijl de andere licht blauw is, iets wat vele mensen afschrikt.
    Zijn lichaam is licht gespierd waar hij hard voor traint, en is getekend met tattoos.
    Meestal is hij shirtloos, met enkel en alleen een donkere spijkerbroek en soms een vest.
    Met een lichaamslengte van 1,75 komt hij niet heel dreigend over maar hij zal iedereen beschermen waar nodig is.


    Innerlijk:
    Ray is een jongen met een gouden hart, hij probeert iedereen te vriend te houden.
    Hij is erg beschermend tegenover zijn vrienden en (pleeg)familie, en kan soms agressief uit de hoek komen als je wat verkeerds over hun zegt.
    Hij zal voor je door het vuur gaan als jij ook laat merken dat je er voor hem bent, wat betekend dat hij niet veel echte vrienden heeft.
    Ook is hij erg op zichzelf, en gaat er graag alleen op uit om tot rust te komen en zichzelf weer te vinden.
    Hij doet er alles aan om anderen op hun gemak te stellen terwijl hij van binnen zelf helemaal door draait.
    Hij is gek op dieren, en beschouwd zijn hond als zijn maatje.


    Geschiedenis:
    Ray heeft niet echt een makkelijke jeugd gehad, zijn ouders zorgen niet voor hem omdat ze altijd aan het werk waren.
    Als zijn ouders thuis waren, waren ze meestal onder invloed van drugs of drank waardoor hij niks goed kon doen.
    Hij werd mishandeld en opgesloten, uiteindelijk is hij op zijn 11e uit huis geplaatst en kwam in een leuk gezin terecht.
    Hij had er een kleiner zusje bij die hij met zijn leven beschermde, totdat ze op een dag vermist raakte.
    Toen stortte zijn leven in en begon hij zelf ook met drugs, waardoor hij naar een kostschool gestuurd werd.
    Daar raakte hij in grote problemen, vechtpartijen kwamen dagelijks voor en uiteindelijk kwam hij vast te zitten voor dealen.
    Toen hij eenmaal vrij kwam is hij zijn leven gaan verbeteren en naar het huidige plaatsje verhuisd om zijn eigen leven te beginnen.
    Hij is gaan werken, volgde weer een studie wat hij echt wou en had zijn eigen huisje.


    Eey nog iemand met verschillende oogkleuren, wat gezellig ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Eey nog iemand met verschillende oogkleuren, wat gezellig ;d



    Hahaha ik dacht ik doe iets origineels ;P maar dat had jij dus ook al