• Welcome to your worst nightmare...
    Stay or die...


    Een verborgen wereld met wezens waarvan vertelt was dat ze niet bestonden.
    Wezens die er alles aan doen om je nooit meer weg te laten gaan.


    Waren ons de verkeerde sprookjes verteld? Sprookjes die helemaal geen sprookjes konden zijn. Wat is er gebeurd met de realiteit die zo plotseling over leek te gaan in mythes? Wat moeten we doen nu het bos steeds kleiner lijkt te worden?

    Een groep jongeren besluit om stiekem in de bibliotheek te blijven slapen. Het lijkt allemaal goed te gaan totdat ze wakker worden van een gebonk. Het komt vanuit de kelder, ze besluiten te gaan kijken waar het vandaan komt, het komt uit een luik in de grond. Wanneer ze het openen vallen ze naar beneden en komen in een donker bos. Een bos waar wezens blijken te zijn die alle dingen overhoop gooien, waarvan ze zeiden dat ze niet bestonden.


    Rollen:
    Jongeren:
    - Rose Katharina Hale - 17 - Promisess
    - Gwendoline “Gwen” Numenda - 20 -Espada
    - Gereserveerd Hecuba
    - Alicia Henderdun - 16 - ArianatorXx
    -

    - Jiorgos Hewitt - 24 - Inermis
    - Sal Pokota - 20 - Shuuya
    - Caleb James Harries - 21 - Amourable
    - Rayes 'Ray' Halsley - 22 - Winniedekoe
    - Miguel Sander Dales - 19 - Lucamias


    Bovennatuurlijke wezens: (denk aan vampiers, heksen, weerwolven, meerminnen, elven...)
    - Marlene Rosanna Westfield - 18//346 - Vampier - Promisess
    - Alea Faelyn Tsaar - Elf - 15 - Redrosex
    - Freya Ava Nor - Meermin - 20/78 - Inermis
    - Sarah Emilie Carlyle - Heks - 19 - MissMills
    - Gereserveerd -Weerwolf Mevalina

    - Cathbad von Avalon - 25/227 - Druïde - Lucamias
    - Gereserveerd - Meerman MrFluke
    - Gereserveerd -Vampier Hecuba
    - Gereserveerd -Weerwolf Rejects
    -



    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Foto:


    Regels:
    - Het minimum aantal woorden per post is 200, wanneer je bijvoorbeeld op je telefoon zit of als het echt niet anders kan is 150 ook toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen beheren.
    - Vermoord niemand zonder toestemming.
    - Maak niet iemand ernstig verwond zonder toestemming.
    - Geen perfecte personages.
    - De jongeren zijn tussen de 16 en 24, bovennatuurlijke wezens mogen alle leeftijden zijn.
    - Reserveer eerst je personage voordat je iets gaat invullen.
    - Reserveringen blijven maximaal 72 uur staan.
    - Alleen ik (Promisess) maakt topics aan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:15 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    MissMills schreef:
    Ik ben vanaf morgen tot maandag op vakantie (weekendje weg), dus dan post ik waarschijnlijk niet (dat is dus van 11 tot 14 juli).

    Oké :) veel plezier!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Sarah Emilie Carlyle
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19, ze verjaart op 24 november
    Soort: Heks
    Uiterlijk:







    Sarah heeft lang, bruin en krullend haar. Ze heeft groene ogen en een lichte huid. Ze is 1.68 meter lang en erg slank.
    Sarah draagt meestal een simpele broek en shirt waar ze goed in kan bewegen. Ze draagt altijd de ketting die ze van haar moeder heeft gekregen.
    Sarah draagt haar haar meestal los of met een vlechtje zoals op de eerste foto.

    Geschiedenis: Sarah’s moeder overleed op jonge leeftijd. Sarah was toen tien maar kan het zich nog goed herinneren. Sarah was heel verdrietig over de dood van haar moeder en heeft een lang rouwproces doorgemaakt. Sarah had een hele goede band met haar moeder, wat het voor haar alleen maar erger maakte. Ze deden veel samen en konden urenlang samen in het bos, waar hun huisje zich tevens ook bevond, ronddwalen. Hier leerde Sarah veel over de planten en hun werking.
    De vader van Sarah, Craig, was ook kapot van het verlies van zijn vrouw. Hij heeft nachten aaneen in zijn bed liggen huilen. Op een dag besloot hij om toch maar eens uit zijn bed te komen, maar hij keek niet goed uit en viel erg ongelukkig van de trap. Dit resulteerde in een verlamming tot aan zijn heupen. Sarah moest vanaf dit moment altijd bij hem zijn om hem te verzorgen. Hier werd het leven van Sarah alleen maar moeilijker van, maar toch wordt ze er nooit moe van en laat ze haar vader nooit zitten. Sarah was degene die het huishouden verzorgde. Ze kookte, maakte schoon en zorgde voor haar vader.
    Op haar elfde ontdekte Sarah dat ze net als haar moeder een heks was, haar krachten begonnen zich te ontwikkelen en ze moest deze in haar eentje onder controle zien te houden en leren te beheersen. Sarah richtte al haar aandacht op haar krachten omdat ze verder niks kon doen. Ze moest constant in de buurt van haar huis zijn voor haar vader en had geen vrienden om iets leuks mee te doen.


    Innerlijk: Sarah is een erg stil meisje, ze is helemaal in haar schulp gekropen toen haar moeder overleed. Sinds haar moeder dood is heeft ze zich helemaal teruggetrokken. Al haar vrienden lieten haar in de steek in plaats van haar te helpen. Familie heeft Sarah niet, haar vader en moeder waren beide enig kind en haar opa’s en oma’s zijn allemaal overleden. Aan haar vader had ze ook niks. Die begon alleen maar te drinken.
    Omdat Sarah voor haar vader moest zorgen werd ze erg zelfstandig, maar was ze ook erg op zichzelf aangezien ze de hele tijd bij haar vader moest zijn en nergens anders tijd voor had.
    Sarah laat mensen niet zo gemakkelijk meer toe. Ze verbergt haar emoties voor anderen omdat ze aderen niet met haar problemen op wil zadelen.
    Sarah is, als je haar goed kent, erg lief en aardig voor anderen. Als ze je mag zal ze je altijd proberen te helpen.
    Sarah weet veel van planten af, haar moeder heeft haar van alles geleerd onder hun boswandelingen. Ze weet de werking van verschillende planten en is handig in het maken van medicijnen met behulp van planten.
    Aangezien Sarah altijd in of rond haar huis moet zijn om voor haar vader te zorgen kon ze veel tijd spenderen aan haar krachten, vandaar dat die bij Sarah al erg ontwikkeld zijn voor haar leeftijd. Ze kan vele uiteenlopende dingen, van voorwerpen laten bewegen tot planten versneld laten groeien.
    Sarah zou nooit een belofte breken en is mede daarom ook goed te vertrouwen. Je kan alles bij haar kwijt zonder dat iemand er ook maar iets over te weten komt. Daarbij is ze een goede luisteraar, helpt ze anderen graag bij problemen en biedt ze graag een luisterend oor aan.

    Het kan zijn dat ik haar innerlijk nog wat aanpas, maar voor nu is dit het. Is ze zo goed??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    ^ Ik vind haar echt geweldig (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Zou ik een jongen mogen reserveren?
    Tijd geleden stiekem dat ik aan een rpg mee deed :'D, maar ik heb wel zin in schrijven ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik FC Luke Hemmings (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ben bezig met invullen (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naam: Gwendoline “Gwen” Numenda




    Geslacht: Vrouw

    Leeftijd: 20 jaar

    Soort: Mens

    Uiterlijk: Gwendoline heeft lange rode haren, waar een lichte krul in zit. Haar huidskleur is erg licht en ze is ongeveer 170 cm lang. Dat is dus vrij normaal voor vrouwen van haar leeftijd. [Zie foto’s]

    Innerlijk: Gwendoline een hele actieve jonge vrouw. Het maakt haar ook helemaal niet uit of haar handen vies worden, of haar kleding scheurt. Er is wel één ding waar ze goed voor zorgt en dat is haar haar. Ze is gek op de diepe rode kleur en ze werkt het ook regelmatig zelf bij met verf. Haar natuurlijke, bruine haarkleur vindt ze maar saai. De rode kleur past ook goed bij haar mentaliteit. Ze is sociaal en romantisch, maar ook erg fel als het tegen zit. Ze heeft daarbij een obsessie met vuur, die met het jaar ernstiger wordt. Ze helpt graag aardige mensen, maar houdt zich altijd wel het liefst een beetje op de achtergrond. Leiding geven is helemaal niks voor haar. Ze heeft een bijzondere hobby, namelijk karate. Daarnaast houdt ze natuurlijk ook van relaxen, films kijken en andere standaard dingetjes.

    Geschiedenis: Gwendoline komt uit een klein, eenvoudig gezin. Ze heeft een vader en een moeder, maar geen broers of zussen. Met haar tante, het zusje van haar vader kan ze nog het allerbeste opschieten. De twee zijn eigenlijk precies elkaars kopieën en delen al hun geheimen. Gwendoline en Wendy zijn dus net zusjes, haar tante is dan ook maar vier jaartjes ouder. Haar bijnaam, Gwen, is ook door Wendy bedacht op het moment dat ze elkaar voor het eerst zagen. Gwendoline was toen nog maar een baby.
    Vlak na haar zevende verjaardag begon er iets eigenaardigs op te vallen. Haar ouders merkten dat hun dochter op een vreemde manier met vuur omging. Ze wilden er mee naar de dokter en die zei dat ze mogelijk leidt aan pyromanie, maar dat is natuurlijk niet 100% zeker totdat ze daadwerkelijk dingen in de fik begint te steken en dat is gelukkig tot nu toe, nog nooit gebeurd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 17:55 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zal hem vanavond of morgen invullen ;o (waarschijnlijk morgen)
    Trouwens is het al een beetje bekend hoe iedereen elkaar kent? Ik heb zin om mijn dude een drama verleden te geven en als ik weet hoe ze elkaar kennen kon ik dat erin verwerken ;d.

    of is er iemand die mijn personage al een beetje lang kent? Dat zou nog makkelijker zijn denk ik ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik ga proberen morgenavond mijn rol af te maken.

    Trouwens; Avena >>> Lucamias


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik post ze zo snel mogelijk, ben nu gewoon heel druk


    Spinning around, I'm weightless.

    Redrosex schreef:
    ^ Ik vind haar echt geweldig (:


    Thanks! (:


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Naam: Caleb James Harries


    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 21, geboren op 8 mei
    Soort: Mens
    Uiterlijk:
    Caleb heeft een opvallend gezicht wat door veel mensen onthouden wordt. Zijn wat eivormig hoofd wordt getekend door zijn te grote lippen die van zichzelf een rozegloed hebben. Hij heeft een kleinere neus die omgeven wordt door twee aanwezige jukbeenderen. Caleb zijn huid is wit met op enkele plaatsen moedervlekken en verkleurd bijna niet door zonlicht. Zijn bruine haar wat zijn familie kenmerkt is stevig en dik waardoor hij veel verschillende haarstijlen eigen kan maken. Ook zijn wenkbrauwen zijn bruin en liggen behoorlijk prominent in zijn gezicht. Als enige in zijn familie heeft Caleb groene ogen in plaats van bruin. Hij is hier erg trots op en ziet het als echt iets van hemzelf. Caleb is 1.84m lang, waar hij behoorlijk tevreden mee is. Hij is goed te herkennen maar is ook niet overdreven lang. Qua spiermassa is Caleb zijn lichaam niet erg bijzonder. Zelf sport hij wel om fit te blijven, maar niet om gigantische spieren te kweken. Caleb gaat behoorlijk goed gekleed. Hij heeft een dure smaak en draagt dan ook het liefst ten alle tijden iets sjieks. Een donkere, wat strakere jeans met daarboven op een blouse met zijn donkerbruine mantel is zijn day to day look en het van trends trekt hij zich niet al te veel aan.
    (klik op de foto voor een groter formaat)

    Innerlijk:
    Caleb is een erg trotse jongen, hij is erg eervol en heeft graag gelijk. Of hij nu anderen helpt of zichzelf een goede naam bezorgd dat maakt hem niet zoveel uit. Hij is gewend om erg populair te zijn maar het weet niet echt hoe hij vrienden moet maken waardoor hij sociaal erg onhandig kan zijn. Dit komt mede door zijn ontwetentheid, hij heeft altijd alles gekregen wat hij wilde waardoor hij geen compromissen kent en kan sluiten. Hij ziet dit zelf ook en wil hier graag aan werken maar dan moet iemand het hem wel willen leren en daar haken veel mensen vaak bij af. Caleb is van zichzelf wel grappig en rechtvaardig. Hij kan je altijd opvrolijken en neemt je mee op een avontuur zodat het probleem even vergeten wordt en hij tegelijkertijd de held kan spelen. Naast zijn familie is Caleb ook erg loyaal aan zijn vrienden, hij is erg goed gelovig en ziet dan vaak ook niet de ware bedoelingen van de mensen om hem heen waardoor hij regelmatig gekwetst wordt, dit laat hij echter niet graag zien waardoor hij dingen opkropt.
    Geschiedenis:
    Caleb heeft het nooit slecht gehad. Allebei zijn ouders hadden een goed betaalde baan voordat zijn moeder zwanger werd. Nadat Caleb geboren was bleef zijn vader werken terwijl zijn moeder thuis bleef om voor hem te zorgen. Hij werd overspoelt met liefde en als zijn ouders ook maar dachten dat ze tekort schoten werd hij bedolven onder dure cadeau's. Op school liep hij dan ook graag voorop en zou hij iedereen wel even op zijn plaats zetten. Dit zorgde voor een attitude bij hem en een groep volgende "vrienden" die hem aanbaden om er zelf beter van te worden. Dit alles veranderde toen Caleb zijn moeder opnieuw beviel van twee meisjes. Vanaf dit moment was Caleb een grote broer en nam hij de meeste huishoudelijke taken op zich. Zijn moeder bleef werken om genoeg inkomen te genereren. Deze sterke band met zijn zusjes veranderde zijn kijk op de wereld en zijn gedachtegang. Hij begon mensen te waarderen voor wie ze zijn en beloofde zijn zusjes niet zo te laten worden zoals hij, hij ziet zichzelf soms als een manipulatieve en vervelende etterbak. Hij geeft vooral zichzelf hier de schuld van, maar weet ook dat een groot gedeelde bij zijn ouders ligt.

    [nog niet af]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:23 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    MissMills schreef:
    (...)

    Thanks! (:


    Yw ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Sal Pokota.
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 20.
    Soort: Mens.
    Uiterlijk: Sal is ongeveer 1.80m. De haren van Sal zijn licht blond, bijna wit en ze zitten bijna nooit in model. Sal geeft daar niks om, bovendien zie je zijn haar amper. Meestal zit het verscholen onder de muts van zijn vest die hij vrijwel altijd aan heeft. In de linker oor van Sal zit een oorbel, meer vanwege omdat zijn broertje er graag één wilde hebben als hij groter was, maar dat is nooit gekomen. 'Mama mooie oorbellen!' zei hij altijd. De ogen van Sal zijn wat apart. Ze zijn licht blauw gekleurd, maar zijn rechter oog bevat groene vlekjes. Verder is Sal's lichaam normaal gebouwd en is lichtjes gespierd, maar dat valt niet op door zijn eerder genoemde vest.
    Innerlijk: Sal is een terughoudende jongen dat met een iets wat wazige blik de wereld in kijkt. De meeste dingen gaan langs hem heen en hij doet er zijn best ook niet echt voor om er op te letten. Sal is verder rustig en een goede luisteraar, meer omdat hij liever luistert dan dat hij zelf aan de praat is. Veel heeft hij nooit te zeggen, veel wilt hij ook niet zeggen.
    Soms zijn er van die momenten en dan is Sal niet echt Sal meer, de reden daarvoor heeft te maken met zijn verleden. Soms moet het er even uit, daarna herinnert hij ook niet gek veel meer van wat hij gedaan heeft. Verder maakt Sal op die momenten na vrijwel nooit ruzie en gaat hij ook vrijwel nooit tegen iemand in, meestal doordat hij daarvoor niet genoeg zelfverzekerd is.

    Geschiedenis: Als eerste heeft Sal het niet graag over zijn verleden. Het is gebeurd, er is niks aan te doen, het leven gaat verder, vind hij. Al is het in zijn momenten duidelijk te merken dat hij er nog mee zit.
    De vader van Sal is overleden toen Sal nog maar 6 was en zijn broertje (Shu) nog maar 4. Hun moeder was nou niet bepaald een goede moeder. Het was eigenlijk een moeder die geen kinderen wilde hebben, maar omdat de vader graag kinderen wilde hebben had zij ze toch maar genomen. De moeder vergat vaak om s'avonds voor de kinderen te koken en ging zijzelf uit eten. Wanneer zij weg was vertelde zij aan haar kinderen dat ze het huis niet mochten verlaten, wat ze ook niet deden. Toen Sal 8/9 was kwam zijn moeder steeds minder thuis, op een gegeven moment gewoon helemaal niet meer. Sal maakte voor hem en zijn broertje brood, maar ook dat ging al gauw op doordat zijn moeder weinig boodschappen deed. De twee jongens raakte ondervoed, maar werden later gevonden door iemand van school. Het was alleen te laat voor Shu. De reden dat school er zo laat mee kwam is omdat de moeder van Sal en Shu hun had ziek gemeld voor school maar naar zo lange tijd vond de school het raar en niemand reageerde op de verzoeken van school (hun school was ook niet een al te goeie school).
    Sal ging jaren lang van het ene pleeg gezin, in totaal heeft hij er wel ongeveer 6 gehad. De zevende en ook huidige pleeggezin zorgt goed voor Sal, al weten zij niet altijd wat ze met Sal aan moeten doordat Sal zo teruggetrokken heeft. Toch maakt Sal vorderingen en heeft hij een vriendengroepje waar hij zich tot zo ver fijn bij voelt.



    Ik hoop zo erg dat dit een beetje goed is. Ben het een beetje verleerd om een personage goed te beschrijven.
    Misschien dat ik de geschiedenis nog een beetje aanpas omdat ik het nogal crappy vind beschreven xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you