• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod' ik heb medelijden met Ralf x') kut ginny ik haat je ;3. Fred to the rescue? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ohgod' ik heb medelijden met Ralf x') kut ginny ik haat je ;3. Fred to the rescue? :p


    je weet dat Ralf die ene stille, kleine jongen is? Ginny was de einige die hij had, en verder letterlijk niemand. als Ginny weg zou gaan, is het letterlijk zeker dat hij zelfmoord gaat plegen. Ginny was een geneesmiddel voor Ralf, de geneesmiddel die er voor zorgde dat Ralf in leven bleef. als Ginny nooit in de leven van Ralf had gestapt, zou hij al lang al zelfmoord hebben gepleegd. Ginny was alles voor Ralf. hij hield zielsveel van haar. Ginny pakte zijn hand vast en Ralf rekende erop dat ze die nooit meer los zou gaan laten.. tot nu. Ralf verbeelde zich Ginny als zijn vrouw, en dat ze over tien jaar een familie zouden gaan starten. Ginny was zijn leven. zijn alles..

    dit was mijn speech. dit is zijn einde..

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 17:43 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    je weet dat Ralf die ene stille, kleine jongen is? Ginny was de einige die hij had, en verder letterlijk niemand. als Ginny weg zou gaan, is het letterlijk zeker dat hij zelfmoord gaat plegen. Ginny was een geneesmiddel voor Ralf, de geneesmiddel die er voor zorgde dat Ralf in leven bleef. als Ginny nooit in de leven van Ralf had gestapt, zou hij al lang al zelfmoord hebben gepleegd. Ginny was alles voor Ralf. hij hield zielsveel van haar. Ginny pakte zijn hand vast en Ralf rekende erop dat ze die nooit meer los zou gaan laten.. tot nu. Ralf verbeelde zich Ginny als zijn vrouw, en dat ze over tien jaar een familie zouden gaan starten. Ginny was zijn leven. zijn alles..

    dit was mijn speech. dit is zijn einde..


    HEEE STFU jij viel op mannen, daar kan ginny niks aan doen D: Draco geeft haar zelfvertrouwen, Ralf niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    HEEE STFU jij viel op mannen, daar kan ginny niks aan doen D: Draco geeft haar zelfvertrouwen, Ralf niet.


    hm, na al die dingen die hij heeft gezegd (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hm, na al die dingen die hij heeft gezegd (cat)


    Ja maar het komt niet goed bij haar over; bij Draco wel :P Ze HOUD van Ralf maar als vriend en Draco vind ze sexy XD daar zit een verschil in ja :p En daar is ze pas achter gekomen nadat jij met die vreemde jongen zat te tongen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 18:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Alles lijkt veel te snel te gaan. Het ene moment zeg ik iets tegen Ginny, en het volgende moment betrapt haar vriendje ons erop dat we stonden te kussen. Ik kijk verbaasd naar Ginny en Ralf en weet niet wat ik moet doen. Opeens word ik weggeduwd door iemand en val ik om.
    'Blijf van mijn zusje af, idioot! Was ik niet duidelijk!' schreeuwt Fred boos naar mij. Ik kijk naar Ginny, wat hem alleen maar bozer maakt.
    'Nou, misschien moet je haardost dan uitleggen. Zij kuste mij namelijk.' Ik zeg er maar beter niet bij hoe ik me toen voelde. Want hoewel alles snel ging, leek dat eeuwig te duren. Tot Auron alles kwam verpesten. Ik sta weer op en kijk naar Fred, die zijn zusje nu met een mengeling van onbegrip en woede aankijkt.
    'Was jij niet degene die Ralf naar George stuurde om ervoor te zorgen dat Malfoy niet in de familie kwam? Ik had dit niet van je verwacht,' zegt hij. 'En ik had gehoopt dat je een betere smaak in jongens zou hebben,' voegt hij eraan toe. Ik sta op en kijk naar Ginny.
    'Kan jij je niet gewoon met je eigen zaken bemoeien?' vraag ik geïrriteerd aan Fred, die mij wil gaan slaan maar zich toch inhoudt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moet Ginny nu ? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja


    Spoiler alert: you will save yourself

    jup, na Ginny is Ralf weer. en dan Draco met fred


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben bang :'3 ik durf niet maar ik ga wat posten XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Ginny?’ van schrik laat ik Draco los en keek ik in de vertrouwde ogen die mij al die jaar op school geholpen had. De jongen die mij de hele wereld zal geven als ik dat vroeg. Ik had geen woorden voor hoezeer ik mijzelf nu haatte. Ik was waarschijnlijk de grootste mongool op aarde. Voordat ik iets kon zeggen hoorde ik een harde smak en Draco word op de grond gegooid door Fred. ‘Blijf van mijn zusje af, idioot! Was ik niet duidelijk.’
    Draco keek me aan en ik voelde me schuldig dat ik naar hem keek voor Ralfs gezicht.
    ‘Nou, misschien moet je haar dit dan uitleggen. Zij kuste mij namelijk.’ Als dit een ander moment geweest was en dat ik niet nu op een hart getrapt had, had ik een rake opmerking terug gegeven.
    ‘Was jij niet degene die Ralf naar George stuurde om ervoor te zorgen dat Malfoy niet in de familie kwam? Ik had dit niet van je verwacht. En ik had gehoopt dat je een betere smaak in jongens zou hebben.’ Ik sloeg mijn ogen neer. Het deed pijn wat Fred zei. Hoewel ik toe moest geven dat ik met heel mijn hart van Ralf hield- de twijfels namen de overhand van de liefde die ik voor hem gevoeld had. In onze relatie had hij twee andere gezoend. Iets wat mijzelf erg onzeker maakte. Niet dat ik het goed praatte wat ik gedaan had maar ergens ben ik bang dat dit aan mijn kant een vriendschap relatie was. Waarom zou ik anders mijn vriendje mijn broer laten zoenen? Oke hij had dus drie personen gezoend in onze relatie.
    ‘Kan jij je niet gewoon met je eigen zaken bemoeien?’ hoorde ik Draco geïrriteerd tegen Fred zeggen. Als blikken konden doden… ‘Ik weet dat er geen goede woorden voor mijn daad zijn en ik weet dat ik alles verpest heb en ik weet ook dat wat voor broeder zuster band wij hadden; ook dat laatste verloren is.’ zonder iemand nog aan te kijken liep ik weg. Wat moest ik anders? Alle drie de jongens die buiten stonden hadden een hekel aan mij. Ralf kon ik niet ongelijk geven maar wat moest ik tegen hem zeggen? Dat het mij speet? Ergens had ik geen spijt. De kus met Draco had veels te goed aangevoeld. Maar dat ik daarmee Ralfs hart brak die altijd aan mijn zijde was. Dat deed pijn; daar had ik enorm spijt van. Daar verafschuwde ik mijzelf zelfs voor.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    tijd voor rawr :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ginny liet hem los en keek me even aan. Ik had niets te vertellen, zij ook niet. Had ik kunnen verwachten.
    Voordat ik richting de twee personen toe kon lopen, zag ik een oranje harige jongen tussen komen en duwde hij Malfoy weg.
    'Blijf van mijn zusje af, idioot! Was ik niet duidelijk!' schreeuwde Fred boos. Ik liet de pilaar los en keek nu Fred aan die heel woest leek te zijn. Waarom kon ik niet net als hem zijn? Zo dapper en verdedigend. Dapper. Ha.. Ha.. Waarom ben ik überhaupt een Gryffindor?
    'Nou, misschien moet je haardost dan uitleggen. Zij kuste mij namelijk.' De woorden boorden pijnlijk in mijn ziel en het leek alsof hij mijn hart in elkaar sloeg. Het deed pijnlijker dan dat ik het dacht. Maar wat kon ik ook anders denken.. ik ben de laagste hier op school. Alle jongens hier op school is wel een concurrentie. Malfoy stond weer op van de vloer en Fred richtte een woedende blik naar Ginny toe. Ik leek volkomen onzichtbaar hierzo net als altijd, dus bleef ik ook zo staan. Niets is beter dan nu onzichtbaar worden.
    'Was jij niet degene die Ralf naar George stuurde om ervoor te zorgen dat Malfoy niet in de familie kwam? Ik had dit niet van je verwacht. En ik had gehoopt dat je een betere smaak in jongens zou hebben,' zei Fred.
    Draco stond op en keek Ginny even aan.
    'Kan jij je niet gewoon met je eigen zaken bemoeien?' vroeg Draco. Ik schopte al mijn moed bij elkaar en trok mijn mond open om wat te gaan zeggen, maar Ginny was me al voor. Ik hield mijn hart vast bij haar volgende woorden.
    ‘Ik weet dat er geen goede woorden voor mijn daad zijn en ik weet dat ik alles verpest heb en ik weet ook dat wat voor broeder zuster band wij hadden; ook dat laatste verloren is.’ Met dat liep ze weg en liet ons alleen. Nog een pijnscheut dronk mijn voorhoofd in en verslagen duwde ik mezelf tegen de pilaar aan.
    ‘wat kon het anders?’ zei ik en liet expres de pijn in mijn stem los en mijn handen vormden een vuist. Ik heb mijn pillen nodig. Nu of nooit. Ik keek op en zag dat het niet lang meer zou gaan duren. En oh god: ik ben nog op Zweinstein terrein..
    ‘ik b-ben een afschuwelijke persoon. Ooit moest ze wel mijn ziel in stukken scheuren, voor onze eigen bestwil.’ Een paar tranen stroomden over mijn wangen en ik plakte mijn handpalm tegen mijn voorhoofd aan. Ik wist niet van waar die traan kwam: was het door de pijn of verdriet? Ik liet mijn voorhoofd gaan en met dezelfde hand grabbelde ik in mijn broekzakken en haalde de doosje met pillen tevoorschijn. Niets. Er zat niets in. Angstig gooide ik die op de grond en het leek alsof mijn hele lichaam begon te trillen terwijl de maneschijn langzaam in mijn ogen boorden waardoor ik wel verplicht was om naar de glinsterende knikken te gaan kijken. Natuurlijk. De laatste 16 pillen gooide ik ze allemaal tegelijk in mijn mond tot poging dat Ginny zou geloven dat ik van haar hield. Ja. Hield. Ik wist niet meer wat ik deed. Wat ik wel wist was dat ik achterover viel en tegen de muurtje aankwam. Ik kon nauwlijks op mijn benen staan. Het leek alsof iets of iemand al mijn ledematen een voor een aan het afsnijden waren.
    ‘g-ga naar binnen,’ murmelde ik tussen de harde geruis door die in mijn hoofd zich afspeelde. En voor ik het wist, was alles zwart voor mijn ogen.

    Je mag hem wel een beetje besturen zodat het lijkt alsof hij veranderd. Aangezien Ralf nu knock-out is xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ...Fred word nu toch ook een weerwolf... Laat ff serieus Draco a.u.b. neit gebeten worden anders hebben we 4 weerwolven in de familie.. Bill, Fred, Ralf aangezien we een grote familie gaan worden...
    Saunders, Auron en Malfoy joinen namelijk de familie XD tenminste Malfoy moet eerst zijn best doen voor Ginny :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya