• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    R.I.P Rinny

    en toen was Drinny geboren


    Zucht :p Och. Ik twijfel.. ik denk dat Draco deze x Ginny moet kussen ipv andersom ('x dus nog op een post wachten denk ik :P dan kunnen we ze uit de gang halen en dan kan George het aanschouwen pampampam xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Je hebt geen idee hoe lang ik op je heb gewacht.’ Hij pakte mijn hand en voor hoever het mogelijk was voelde ik mijn wangen nog roder kleuren. Nog nooit; echt nog nooit had ik verwacht dat ik me fijn of überhaupt veilig kon voelen bij Draco Malfoy. ‘Ik hou van je.’ Zachtjes streelde ik met mijn duim de bovenkant van zijn hand. Ergens had ik zoveel vragen; zoveel twijfels maar toch leken ze te verdwijnen bij slechts een simpele aanraking van hem. Ergens voelde ik me super slecht. Terwijl ik Ralf gekwetst had voelde ik me vrolijk. Ik heb zelfs de neiging om Draco te kussen. Hoe kan iemand vrolijk zijn als ze van hun beste vriend op zijn hart is getrapt? Hoe kon ze ooit Ralf in de ogen aankijken na mijn daad? Maar slechts door een blik van Draco leken alweer al deze problemen weg te vallen en voor ik het wist drukte ik mijn lippen alweer tegen de zijne.

    Campbell Saunders

    Het leek alsof de hele wereld omdraaide. George was enorm vrolijk terwijl hij mijn hand vast pakte om me mee naar de deur te trekken. ‘..en omdat Campbell gelukkig wilt zijn, heb ik nog wat te doen. Dank u wel.’ Ik wilde ook dank u wel zeggen maar mijn lippen vormde slechts woorden terwijl mijn stem niks voortbracht. We liepen samen de wenteltrap af terwijl George zachtjes in mijn hand kneep toen we weer in Zweinstein leken te stappen waar George stopte en slechts in mijn ogen staarde. Ergens maakte me dat zenuwachtig- vooral door wat zich deze avond allemaal heeft afgespeeld maar hij bleef rustig. Een eigenschap die ik van hem bewonderde. Zachtjes plaatste hij zijn hand tegen mijn wang waar ik meteen bloed naar toe voelde gutsen.
    ‘ik meen het. Ik ga er alles aan doen om je gelukkig te maken. En het gaat me ook lukken: want ik blijf voor eeuwig doorzetten tot je echt gelukkig bent.’ Het was slechts een fluistering maar het leek hard genoeg om mijn hele hart te vullen. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen die van hem aan terwijl mijn hand zijn nek streelde. Ergens wilde ik de hele avond zo willen blijven staan. Met hem. Maar het zou een beetje genant worden als straks professor Perkamentus of Anderling naar buiten zou stappen. Met tegenzin liet ik hem los en trok hem door de gangen. Geen eens een idee waar ik heen liep. Alles was vreemd voor mij en naar mijn gevoel konden we naar onder lopen of naar boven. Niet dat het mij scheelde tot ik een raar geluid hoorde. Ik keek naar de raamkozijn waar een oranjeharig meisje zat die ik herkende als het zusje van George en de blondharige jongen; Draco. Ze waren innig verstrengeld. ‘Je zusje jaagt ze wel er doorheen hé.’ Fluisterde ik zachtjes aangezien ik gister me nog een andere jongen kon herinneren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij drukte zijn lippen op die van mij en de herkenbare gevoel vulde weer mijn lichaam. Ik wil deze gevoel non stop krijgen, nooit kwijtraken. Maar ooit moet het stoppen, net als nu. Want Campbell haalde zijn lippen veels te snel weer af en trok me mee naar een willekeurige gang op. Het leek alsof ik een eeuwige glimlach op mijn gezicht kreeg, want mijn kaken verstijfden nogal waardoor ik ook maar bleef glimlachen. Als laatst gebeurde dat toen ik bij Fred was. Waar is hij eigenlijk?
    ‘Je zusje jaagt ze wel er doorheen hé.’ hoorde ik Campbell plotseling fluisteren. Mijn glimlach verdween even.
    'Wat bedoel je?' Grinnikte ik en volgde naar waar hij keek. Mijn net verstijfde kaak viel open toen ik Ginny en Draco zag zoenen. Lekker, nog dat nog. Zonder de hand van Campbell los te laten sleepte ik hem, zonder om te kijken, mee naar mijn zusje toe en liet hem los toen ik voor haar stond. Oh god. Met mijn beiden handen duwde ik Draco weg en nam zijn plaats in om voor Ginny te staan.
    'Een MALFOY? Serieus Ginny? Ik zou het zelfs accepteren als je met Snape zoende maar Malfoy?!' Ik stop even en keek haar doordrigend aan.
    'Wat is er met Ralf gebeurd? Waren jullie niet hopeloos verliefd op elkaar??' Ik voelde me rood worden doorsat ik mijn woedde en verbazing probeerde te verbergen, maar helaas zonder succes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Iedereen haat Draco maar.. hij is eigenlijk heel lief xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat wanneer Campbell aan de beurt is hij george gaat mee sleuren om wat sence in hem te brengen.. och dat word hun eerste relatie-ruzie xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ajaj :$ maar kom op, draco zrgt altijd gruwelijke dingen over de weasleys. Waarom zou george het accepteren dat ginny fmdan met hem staat te zoenen?

    Wie moet eigenlijk posten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco - Ginny - Campbell - George ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco moet nog posten dan ginny campbell fred

    Waarom campbell voor draco opkomt:

    Hij vindt dat als je draco niet goed keurt, hijzelf ook niet in de familie mag omdat hij ook dooddoener related is xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh en trouwens? Je wilt liever dat ginny staat te zoeneb met Snape wth xd dan snape ewn pwdofiel xd ik heb dan liever malfoy..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Draco moet nog posten dan ginny campbell fred

    Waarom campbell voor draco opkomt:

    Hij vindt dat als je draco niet goed keurt, hijzelf ook niet in de familie mag omdat hij ook dooddoener related is xd


    Maar dat is niet zo, hij keurd hem niet goed omdat hij erg afschuwelijk gemeen doet tegen zijn familie (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Oh en trouwens? Je wilt liever dat ginny staat te zoeneb met Snape wth xd dan snape ewn pwdofiel xd ik heb dan liever malfoy..


    Sarcastisch bedoeld x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar dat is niet zo, hij keurd hem niet goed omdat hij erg afschuwelijk gemeen doet tegen zijn familie (cat)


    Ja maar dat weet Cammy niet xd.

    Maar wilde jij nou met george uitnodigen voor kerst @ t nest xd maar dan omdat je een snode plan mer hem hebt ofc niet om je zusje een plezier te doen.

    Uch ginny is zo zielig :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sarcastisch bedoeld x')


    Ginny doet alles om bij haar broers in de smaak te vallen (cat) dus dat word maar ff een vezoekje aan snape


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Datvgaat hij bij zijn volgende post doen, of de post daarna. Of de post daarna. Of de post daarna


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny doet alles om bij haar broers in de smaak te vallen (cat) dus dat word maar ff een vezoekje aan snape


    (krul)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••