• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    moet Ralf nu of Ginny? Ralfie zou Draco aanvallen, jammer :') dan maar Fred he


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja draco & ginny zijn ergens anders dan Ralf & Fred he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat gaat veranderen.’ Ik beet op mijn lip. Alweer wenste ik dat ik George had. Hoe moeilijk het ook werd; hij leek niet op te geven. Waarschijnlijk had ik in zijn plaats mij al duizend keer opgegeven.
    ‘We gaan hem helpen, toch professor?’
    De oude man keek over zijn brilletje bedachtzaam naar mij. ‘Alleen als hij het zelf wilt.’ Zei hij tenslotte.
    Ergens vond ik het fijn dat hij de keuze aan mij liet maar ergens maakte mij dat onzeker. Viktor had gelijk. Ik kon geen keuzes maken. Dat was algemeen bekend. Desondanks knikte ik slechts.
    Ergens had ik geen flauw idee waar ik mee in zee stapte. Ik had geen flauw idee waar ik mee bezig was en wat de doel uiteindelijk werd. Het enige wat telt is dat George blij is.

    Oke inspiratieloos (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Ze…Ze veranderen. We moeten binnen blijven.’ Ik keek op en herkende Draco’s gezicht. Sinds wanneer waarschuwde hij überhaupt iemand- laat staan hielp? Hij nam me mee naar een rustige plek en ondanks alle verdriet kon ik het niet helpen om ergens blij te zijn. Ergens was ik blij dat Draco bij me was. Nu op dit moment.
    ‘Het spijt me van net. Ik.. Het is mijn schuld en nu is jouw vriendje boos op je door mij en ik wil jouw leven niet verpesten.’ Waarom deed hij juist dit? Waarom deed hij zo lief. Ik kon er echt totaal niet tegen.
    ‘Jullie passen goed bij elkaar, Ginny. Ik snap het als je wilt dat ik wegga.’ Voordat hij kon bewegen plaatste ik mijn hand al tegen hem wat mij een rood hoofd opleverde. Juist. Ik kon ook al niet meer tegen lichamelijk contact. Snel nam ik naast hem plaats.
    ‘Draco, jij hebt hier niks mee te maken in principe. Ik dacht dat ik van Ralf hield. Hij is alle schooljaren mijn steun en toeverlaat geweest maar ik besef…’ ik beet op mijn lip. ‘Ik besefte dat pas toen hij een andere jongen zoende. Ik voelde eigenlijk geen jaloezie. Van mijn kant was het slechts een vriendschappelijke relatie en dat is onwijs stom van mij.’ Ik zweeg terwijl ik in zijn grijze ogen staarde. Hoe kon het dat ik me zo rustig bij hem voelde terwijl hij me normaliter pesten.
    ‘I-ik vind het fijn als je blijft.’ Mompelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga beginnen aan een Deaco post


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik zag niets meer, voelde niets meer, en kon ook haast niets meer voelen. Niet denken, maar ik was er wel nog. Het leek alsof ik half dood was en half nog levend. De pijnscheut werd steeds meer en meer, en ik voelde hoe ik langzaam van binnenuit dood ging om van buiten een moordmachine te gaan worden.
    Ik keek op, tenminste, het leek alsof ik bezeten was. Vreemd genoeg was ik nog bij bewust zijn, maar kon me niet bewegen. Een ander ik liet mijn lichaam bewegen alsof ik werd bestuurd door een voodoopop. Vandaag had ik nog die 16 pillen ingeslikt, misschien heeft Ginny er niet voor elkaar gekregen om alles uit mijn mond te gaan vissen.
    De glinsterende maan in de lucht leidde mijn lichaam af waardoor een akelige gehuil mijn mond ontsnapte. Langzaam draaide ik me om en zag de oranje harige jongen op de grond liggen. Dit is geen goed teken. Ik probeerde van alles. Ik probeerde terug te krabbelen, mezelf tegen te houden, te vechten tegen mezelf, maar het leek alsof ik aan het slaapwandelen was. Maar een pil, maar een pilletje. Dat is alles wat ik nodig heb..
    Moeizaam krabbelde ik richting Fred en voor ik het wist, begon ik gewelddadig te grommen. Ik wilde dit niet, ik heb al ooit een iemand bijna gedood in een weerwolf vorm, en dat was een trauma. Ik wil Fred niet doden, noch pijn doen. Ik wilde dit niet. Maar dat kon ik nu niet bepalen. Dit was eigenlijk mijn schuld. Alles was mijn schuld. Met een zware kracht hees ik mijn klauwen op en begon ruw te brullen. Kom op Fred.. word wakker..

    niet zo heel goed, super slecht stukje maar is tenminste iets he xq

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 20:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    en nu George.. mogen ze weg gaan? ik denk dat ik iets weet maar ik weet het zelf ook niet zeker van die ene ding die ik denk ik weet.. wat een prachtige nederlandse zin.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    en nu George.. mogen ze weg gaan? ik denk dat ik iets weet maar ik weet het zelf ook niet zeker van die ene ding die ik denk ik weet.. wat een prachtige nederlandse zin.


    Vertel dan want er is nog geen Drinny he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vertel dan want er is nog geen Drinny he :p


    nee het is alweer weg: dom idee (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee het is alweer weg: dom idee (cat)


    Anders lopen ze weg van Albus en laat ik Campi wat over je familie vragen voordat hij Drinny ontmoet ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Anders lopen ze weg van Albus en laat ik Campi wat over je familie vragen voordat hij Drinny ontmoet ('x


    isgoed, maar dan moet je even super snel een korte post maken van perki want George kan niet zomaar Campie plotseling de deur uit sleuren of wel x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    isgoed, maar dan moet je even super snel een korte post maken van perki want George kan niet zomaar Campie plotseling de deur uit sleuren of wel x)


    Doe maar anders moet ik wat verzinnen met Perkamentus. Ik a.k.a. Albus accepteer dat George Campbell meezeult zonder om Albus toestemming te vragen.
    Alles voor de jongen liefdes ^^

    Perkamentus komt later op een oplossing terug wanneer we weer inspiratieloos zijn (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Draco, jij hebt hier niks mee te maken in principe. Ik dacht dat ik van Ralf hield. Hij is alle schooljaren mijn steun en toeverlaat geweest maar ik besef... Ik besefte dat pas toen hij een andere jongen zoende. Ik voelde eigenlijk geen jaloezie. Van mijn kant was het slechts een vriendschappelijke relatie en dat is onwijs stom van mij.’ Even kijken we elkaar alleen aan. Meer niet. ‘I-ik vind het fijn als je blijft,' mompelt ze. Ik glimlach.
    'Je hebt geen idee hoe lang ik op je heb gewacht,' zeg ik terwijl ik haar hand vastpak. 'Ik hou van je,' mompel ik.

    Oké sorry ik bn echt inspiratieloos


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Alleen als hij het zelf wilt.’ Zei hij tenslotte.
    ik richtte me op Campbell die stil bleef zitten, maar al gauw gaf hij ons een korte knikje wat me deed glimlachen.
    ‘dan denk ik dat we genoeg horror hebben aanvaard tot nu toe.’ Ik stond weer op en draaide me naar Campbell om.
    ‘een frisse lucht zou ons goed doen.’ Even bleef ik hem aanstaren en zachtjes trok ik hem overeind waarna ik hem richting het deur toe duwde.
    ‘en omdat Campbell gelukkig wilt zijn, heb ik nog wat te doen.’ Glimlachend trok ik de deur open en wierp even een blik toe naar Professor Perkamentus.
    ‘dank u wel.’ Met dat liepen we de deur eindelijk uit. O wauw, het leek een eeuwigheid geduurd te hebben sinds we deze kamer in gingen stappen. Ik greep naar Campbell zijn hand en kneep er zachtjes in. Dit is zo vreemd. Ik hield van hem als de ene doodnormale dooddoener die anders was dan de andere dooddoeners. En nu ben ik achter al zijn andere geheimen gekomen en nog steeds hou ik van hem, ook al lijkt hij nu een heel ander mens te zijn. Nog steeds krijg ik de warme gevoel in mijn maag als ik zijn hand vast pak, de aantal salto’s die mijn hart maakt als onze lippen elkaar aanraken. Dit is gewoon ongelofelijk. Ik staarde hem maar aan in zijn diep donkere ogen waarachter een hoop angst zich schuilden. Nog steeds starend naar zijn ogen, zette ik een hand tegen zijn zachte, bleke wang aan waarover velen tranen hadden gerold.
    ‘ik meen het. Ik ga er alles aan doen om je gelukkig te maken. En het gaat me ook lukken: want ik blijf voor eeuwig doorzetten tot je echt gelukkig bent.’ Beloofde ik hem zachtjes.


    leid jij de weg campie :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    R.I.P Rinny

    en toen was Drinny geboren


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••