• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet trouwens nog Campbell posten D: zal ik ff doen hoor ff kijken waar we waren Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ...Fred word nu toch ook een weerwolf... Laat ff serieus Draco a.u.b. neit gebeten worden anders hebben we 4 weerwolven in de familie.. Bill, Fred, Ralf aangezien we een grote familie gaan worden...
    Saunders, Auron en Malfoy joinen namelijk de familie XD tenminste Malfoy moet eerst zijn best doen voor Ginny :p


    haha, whoops, was ik vergeten :'D Malfoy als ik jou was zou ik nu weg gaan rennen voordat twee hondsdolle weerwolven je gaan aanvallen (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Moet trouwens nog Campbell posten D: zal ik ff doen hoor ff kijken waar we waren Xd


    George weasley

    ‘Niet alles hoeft moeilijk te zijn, Campbell. Ik wil je een ding nu vragen en ik hoop dat bereid ben eerlijk antwoord te geven.’ hoorde ik Professor Perkamentus zeggen. Ik draaid me om, nog steeds met de bekertje gevuld met water in mijn handen en zag hoe ver ik van de bureau af stond. Wat onbeleefd.
    ‘Ben je gelukkig.’
    Nog even en ik kiet de bekertje op de grond vallen. Ik zette het terug en bleef op een afstandje toekijken terwijl mijn hart wat sneller begon te kloppen. Ik wist het abtwoord zo goed.
    ‘nee.’ zei Campbell.
    Ik beet op mijn lippen en liep terug naar mijn stoel toe.
    'Dat gaat veranderen.' Zei ik twijfelend. Ik was niet eens overtuigd van mijn eigen woorden.
    'We gaan hem helpen, toch professor?



    Uber slecht stukje maar is tenminste wat xq



    hierzo (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uhm; wil je van perkamentus weg of wil je nog even bij ze blijven? ('x we kunnen btr sws niet naar Fred & Ralf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Uhm; wil je van perkamentus weg of wil je nog even bij ze blijven? ('x we kunnen btr sws niet naar Fred & Ralf


    wat jij wilt :') mij maakt het niet uit ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat jij wilt :') mij maakt het niet uit ^^


    Tja ik weet niet echt wat ik perkamentus wil laten zeggen.. waarschijnlijk dat hij over een idee zal nadenken want campbell kan sws nog niet weg aangezien hij een Klammfels kampioen is..

    Dus heb je ideen wat ze kunenn doen als ze weg gaan? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Anders nodigt George Draco uit waar Ginny bij is om Ginny te pesten omdat Ma gaat flippen daarom :D

    - dan ziet George ze ook kussen ofzo idk xd)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 19:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anders nodigt George Draco uit waar Ginny bij is om Ginny te pesten omdat Ma gaat flippen daarom :D

    - dan ziet George ze ook kussen ofzo idk xd)


    kan wel, maar dat bewaren we wel voor laten, aangezien ze nnu hun eigen probleempje hebben :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga nu reageren met Freddie


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik ga nu reageren met Freddie


    Gaat draco naar ginny?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    kan wel, maar dat bewaren we wel voor laten, aangezien ze nnu hun eigen probleempje hebben :')


    Oke ik laat dan eerst ginny + Draco koppelen als Linde t goedkeurd dus nu ga ik wat verzinnen met Perki x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Alle geluiden om me heen woorden vaag. Ik besef me opeens dat het volle maan is en dat die pillen ie Ralf me gaf nog steeds in de ziekenzaal liggen. Ralfs pillen zijn ook op.
    'Neem Ginny mee naar binnen en zorg dat wij daar niet heen kunnen,' zeg ik tegen Draco terwijl ik het veranderen tegen probeer te houden. Het lukt niet en al snel lig ik te kronkelen van de pijn. Het voelt als in slaap vallen, maar veel veel pijnlijker.


    Heel kort, maar ik denk dat ik meer niet kan schrijven


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco of ralf nu?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ik knik naar Fred en ren naar Ginny. Ik trek haar mee naar binnen en sluit de deur achter ons.
    'Ze... Ze veranderen. We moeten binnen blijven,' zeg ik tegen Ginny. Even ben ik stil en probeer ik een plek te vinden waar het rustig is. Als ik er een heb gevonden ga ik zitten. 'Het spijt me van net. Ik... Het is mijn schuld en nu is jou vriendje boos op je door mij en ik wil jou leven niet verpesten,' zeg ik in paniek. Ik ben weer even stil en kijk naar haar. Opeens voel ik me schuldig omdat ik me realiseer dat ik Ralf alleen maar pestte uit jaloezie. Ik snapte niet hoe ze hem boven mij verkoos. 'Jullie passen goed bij elkaar, Ginny. Ik snap het als je wilt dat ik wegga.' Ik weet niet wat ik moet doen. Zij kuste mij net, en niet andersom. Ik weet dat het stom is, maar ik vraag me af of ik hetzelfde gevoel zou hebben als ik Campbell zou kussen. Misschien was het gewoon een gevoel wat maar voor even was. Ginny vind ik al jaren leuk, niet dat iemand het wist. Het is echt een lachertje; een Weasley en een Malfoy.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ogh Draco is sweet ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya