• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Datvgaat hij bij zijn volgende post doen, of de post daarna. Of de post daarna. Of de post daarna


    Eerst neemt papa Campbell je nog ff apart en als je lief bent krijg je een kusje xd.

    Best gemeen dat molly Campbell meer gaat haten dan Draco.. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Eerst neemt papa Campbell je nog ff apart en als je lief bent krijg je een kusje xd.

    Best gemeen dat molly Campbell meer gaat haten dan Draco.. xd


    Komt omdat George de jongen heeft gekozen x)

    Nee joh, ze gaat ze even veel haten hoor x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Komt omdat George de jongen heeft gekozen x)

    Nee joh, ze gaat ze even veel haten hoor x')


    Meh Campbell minder wanneer hij roze blaadjes op haar bed neer legt met zichzelf erop en een roos in zijn mond met een zwarte hoed (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Eerst neemt papa Campbell je nog ff apart en als je lief bent krijg je een kusje xd.

    Best gemeen dat molly Campbell meer gaat haten dan Draco.. xd


    Jummy, Kusje jeej, ikke leeeuk cadeau :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ze krijgen toch wel een befaamde weasley trui he :o (draco en campbell) xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Meh Campbell minder wanneer hij roze blaadjes op haar bed neer legt met zichzelf erop en een roos in zijn mond met een zwarte hoed (;


    Omg dit gaat zo lruk worden als we naar t nest gaan eindelijk. Verheig me er zo erg op :D. Ik zie het al voor me: Campie die allerlei verschillende manieren uitprobeert om haar vertrouwen te winnen. Koken, huishouden, roze blaadjes op bed, in slaap wiegen, naar haar bed dragen, allerlei cadeautjes gevrn..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ze krijgen toch wel een befaamde weasley trui he :o (draco en campbell) xd


    George maakt er eentje voor Campbell als het nirt kan van molly :') en ginny geeft dir van haar wel aan draco x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omg dit gaat zo lruk worden als we naar t nest gaan eindelijk. Verheig me er zo erg op :D. Ik zie het al voor me: Campie die allerlei verschillende manieren uitprobeert om haar vertrouwen te winnen. Koken, huishouden, roze blaadjes op bed, in slaap wiegen, naar haar bed dragen, allerlei cadeautjes gevrn..


    Campbell is gewoon awesome (flowee) ik verwacht dan wel een dikke vette wemel knuffel hoor!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar molly weet nog niet dat campie een dooddoener is. Ze weet alleen dat george een vriendje heeft x) dus als ze de deurn voor hem opend kan ze nog wel gewoon aardig doen maar pas als ze de waarheid weet..


    Pff, ik ga slaprn voordat ik morgen als ern slaperigr zombie op school kom :o met de hele school gaan we de cup song bespelen morgen en de filmploeg gaat het filmen om het op onzr schoop site te zetten. Urg, ze gaan ook mijn klas apart filmen. Ik ga morgen een hele grote zwarte hoed opdoen zodat zr me nrit zien :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar molly weet nog niet dat campie een dooddoener is. Ze weet alleen dat george een vriendje heeft x) dus als ze de deurn voor hem opend kan ze nog wel gewoon aardig doen maar pas als ze de waarheid weet..


    Pff, ik ga slaprn voordat ik morgen als ern slaperigr zombie op school kom :o met de hele school gaan we de cup song bespelen morgen en de filmploeg gaat het filmen om het op onzr schoop site te zetten. Urg, ze gaan ook mijn klas apart filmen. Ik ga morgen een hele grote zwarte hoed opdoen zodat zr me nrit zien :x


    Oh jemig wat scholen wel niet verzinnen! Ik ben blij dat ik dat vorig jaar niet had en nu niet op mbo.. doe anders dat ding op wat zorro ook had.. xd kweetniet of je dat kent.. was ook al redelijk voor mijn tijd.. xd uit de jare 50 ofzo :p


    Haha ooh dus campbell word nog in een omhelzinf getrokken... tot de waarheid op tafel komt x.o pampampampammm


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Och ik dacht dat ik volgespamt zou wezen als ik online zou komen maar dat valt weer mee ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het was zo stil :'( mijn ergste nachtmerrie kwam uit ):

    Goed toch :Y)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Het was zo stil :'( mijn ergste nachtmerrie kwam uit ):

    Goed toch :Y)


    Haha ah gossie ('x zou ik anders Campbell George mee laten trekken zodat Draco even tot rust kan komen omdat hij voor de zoveelste keer weggeduwd is van Ginny en Campbell even George kan informeren dat hij niet zo irritant tegen zijn dooddoener-vriendje en zijn zusje moest doen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ah gossie ('x zou ik anders Campbell George mee laten trekken zodat Draco even tot rust kan komen omdat hij voor de zoveelste keer weggeduwd is van Ginny en Campbell even George kan informeren dat hij niet zo irritant tegen zijn dooddoener-vriendje en zijn zusje moest doen :p


    maakt niet uit, verras me maar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Als sneeuw voor de zon verdween Georges glimlach rond zijn lippen. ‘Wat bedoel je?’ zijn mond viel direct open toen hij zijn zusje met Draco zag en iets in me zei dat ik beter mijn mond had kunnen houden over wat ik zag of zie.
    Met een ruk werd ik naar het stelletje meegetrokken waarna George meteen mijn hand losliet om Draco weg te duwen. ‘Een Malfoy? Serieus, Ginny? Ik zou het zelfs accepteren als je met Snape zoende maar Malfoy?! Wat is er met Ralf gebeurd? Waren jullie niet hopeloos verliefd op elkaar?’
    Ik staarde slechts naar Draco. Waarom was George zo boos; was het alleen omdat Draco aan de verkeerde zijde schaarste? Maar dat deed ik ook en toch deed George niet zo naar me. Voorzichtig keek ik naar Georges zusje. Ze keek niet eens geschokt. Meer schuldbewust- iets wat het nog erger maakte. ‘George.’ Mompelde ik. Ik pakte zijn hand en trok hem mee achter het muurtje buiten gehoorafstand van zijn zusje en Draco. Ik sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik hem aanstaarde. Ergens hoopte ik dat ik mijn geluk met George betreft niet erg op de proef stelde door mijn actie.
    ‘George; omdat Draco misschien ook uit een dooddoener familie komt betekend het niet dat hij slecht is. Hij is eigenlijk best aardig als je hem de kans geeft. Waarom kan je hem gewoon geen kans geven net zoals je mij geeft, George. Ik ben per slot van rekening geen haar beter als hem.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya