• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een meisje reserveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Allemaal aangepast ^^.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een meisje? (ik ga vanavond overigens ook weer bij de andere RPG reageren, sorry voor de lange stilte. Dat gebeurt bij mij meestal niet)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 19:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Agatha Deryn Rhea Delaris.
    Leeftijd: 17, geboren op 8 november.
    Nationaliteit: Half Zweeds, half Grieks.
    Innerlijk: Agatha stelt zichzelf meestal voor als Rhea. Dit omdat ze haar eerste twee namen zelf nogal apart vindt. Ze is bang dat menen haar raar vinden of niet accepteren, hierdoor is ze erg stil en terughoudend. Ze is heel slim en haar grootste hobby, naast voetballen, is lezen. Ze is meestal dan ook lezend te vinden. Ondanks dat ze erg stil is, wil je haar niet boos maken. Ze houdt niet van schreeuwen of nuttelozen dingen zeggen. Ze vindt het makkelijker om iemand te herinneren aan alles wat er mis is met iemand. Ze heeft niet snel medeleven, ondanks dat ze zich goed kan inleven. Ze vindt dat veel mensen onnodig te veel zeiken. Dit vooral omdat ze zelf twee zusjes is verloren en twee jaar lang in een gesticht heeft doorgebracht. Agatha heeft namelijk last van een woede stoornis. Dit heeft ze nu wel onder controle, maar nog steeds is ze soms bang om mensen pijn te doen.
    Uiterlijk:


    Agatha heeft een extreem blanke huid, va haar moeder. Haar haren zijn oranje, geverfd want va zichzelf heeft ze een donkere lelijke kleur oranje naar haar mening. Ze is 1,78 en heeft mooie blauwe ogen.
    Met haar eigen haarkleur;


    Positie: In het meiden team stond ze spits. Maar bij het jongens gaat ze voor linkshalf proberen.
    Extra: Agatha heeft een tattoo op haar rug, engelen vleugels.
    Daarbij heeft ze ook een enkelbandje met rozen in alle kleuren, deze rozen staan voor de mensen die zij verloren is. Agatha is allergies voor appels.

    Extra voor de meisjes
    Naam: Jonathan Memphis Delaris.
    Uiterlijk:


    -alleen dan met een iets wittere huid en blauwe ogen.-
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben): als jongen is ze alleen iets botter and sarcastischer.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 19:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.



    Prue Louisia McAdams


    Prue = Voorzichtig, behoedzaam
    Louisia = Beroemde krijger



    Leeftijd: 18, verjaard op 3 November

    Nationaliteit: Amerikaanse, geboren en getogen in New York

    Innerlijk: Prue is een echte schorpioen; hoewel ze van de buitenkant vaak kalm en zelfbeheerst overkomt, kolkt er een ziedende emotionele energie binnenin haar. Ze beleeft alles intens en is een krachtige persoonlijkheid. Hierdoor kan je haar vergelijken met een vulkaan onder het zeeoppervlak. Je verwacht het niet, maar ieder moment kan hij uitbarsten.
    Prue is wilskrachtig en vastberaden. Wanneer ze een doel voor ogen heeft, gaat ze er echt voor. Ze geeft dan ook niet snel op en is ook niet iemand die anderen snel op laat geven. Ze werkt zelf hard, maar moedigt anderen ook aan en zorgt hiervoor altijd voor een positieve werksfeer, waarin wel flink gezwoegd wordt, zonder het doel uit het zicht te verliezen. Een bijkomstigheid is echter dat ze haast obsessief genoemd kan worden en anderen snel meesleurt in haar niet altijd even goede ideeën. Daarbij is ze koppig en eigenwijs en luistert ze soms maar slecht naar goede raad van anderen, bang haar doel hierdoor niet te kunnen bereiken. Deze vastberadenheid brengt een hoog concentratievermogen met zich mee, iets wat belangrijk is voor een keeper. Ze is goed in het rustig blijven opletten, ook al heeft ze soms vrij weinig te doen en zo goed in te schatten waar ze moet staan om alle ballen tegen te houden. Ze houdt het hoofd koel.
    Ook is ze, ondanks haar soms emotieloze uitdrukking een passionele jongedame. Ze doet veel voor haar familie, vrienden en geliefden en geeft ook veel om dit soort banden. Ze beleefd ze zo intens, dat wanneer men haar laat vallen, dit veel impact heeft op haar. Ze laat het niet zien, maar het breken van een verband, (onuitgesproken) belofte of afspraak, maakt haar zeer verdrietig en tegelijkertijd boos. Ze zal het zo lang mogelijk wegduwen, maar uiteindelijk zal ze zich door haar wraakgevoelens laten leiden, omdat het dan gewoonweg niet meer weg te stoppen is. Ook komt haar jaloezie dan naar boven. Iedereen die dan gespaard is gebleven door deze persoon, maakt haar boos, omdat de afspraak met hen niet geschonden is en die met haar wel.

    Uiterlijk: FC: Jennifer Lawrence

    Extra: Prue is een echte keeper. Bij het meisjesteam was ze geweldig, zowel in spel-keepen als in penalty's, maar tegen heren vindt ze dit toch een stuk lastiger, waardoor het haar vooral in het begin allemaal erg tegen zal vallen, maar vastberaden als ze is, zal ze nooit opgeven.
    Een groot gedeelte van haar karakter is gevormd door de plaats waar ze is opgegroeid. Dit is namelijk in de South Bronx. New York is overduidelijk niet overal even mooi en voor een klein meisje is opgroeien in de South Bronx een hel. In ieder geval, zo heeft Prue het ervaren. Door het gebrek aan vertrouwen in haar moeders besluiten, vooral doordat de dame verslaafd is aan de alcohol, is ze al vroeg volwassen geworden en kreeg ze door dat als je je sterk opstelde en de juiste connecties had, het leven veel beter was. Zo is ze ook al vroeg in haar leven in aanraking met voetbal gekomen.
    Toen Prue dertien was, heeft haar vader haar gevonden. Blijkbaar had haar moeder haar voor hem verborgen gehouden, toen hij nog ver voor de geboorte van Prue van haar is gescheiden. Bij haar vader heeft Prue het goed naar haar zin. Hij steunt haar in alles en ook in voetbal. Bovendien zijn ze beide sterke persoonlijkheden, waardoor ze soms wat botsen, maar ook de vastberadenheid van de ander heel goed kunnen begrijpen.


    Louic Pruet Adams

    Louic = Afgeleid van Louis (beroemde krijger)
    Pruet = Dapper



    Uiterlijk: FC: Zac Efron

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gaan we ook posities verdelen eigenlijk?


    Happy Birthday my Potter!

    Inermis schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    Gaan we ook posities verdelen eigenlijk?
    Ja, maar als meisje kan je hoogstens verdediger, wissel en heel misschien keeper verwachten ^^. Later in het verhaal bloeit het langzaam op.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Er staat nu een stop op de meisjes totdat er genoeg jongens zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oké, want ik wilde eigenlijk een keeper van haar maken. Wissel in het begin natuurlijk, maar wist niet of dat mocht. (of in het begin nog helemaal niks, zelfs geen wissel)

    Overigens vind ik het wel vreemd dat ze wel meteen in de verdediging kunnen staan en niet aanval, gezien alle posities op hun eigen manier even moeilijk en belangrijk zijn, maar dat is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 0:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Worden de posities verdeeld? Of beslissen we dat met ze alle?
    Ook, ik zou graag een jongen willen als we een te kort aan jongens houden en het mag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tankian > Chao.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    Oké, want ik wilde eigenlijk een keeper van haar maken. Wissel in het begin natuurlijk, maar wist niet of dat mocht. (of in het begin nog helemaal niks, zelfs geen wissel)

    Overigens vind ik het wel vreemd dat ze wel meteen in de verdediging kunnen staan en niet aanval, gezien alle posities op hun eigen manier even moeilijk en belangrijk zijn, maar dat is mijn mening.

    Ook de mijne.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.