• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een jongen?


    Tell me about it, stud.

    Kahuna schreef:
    Mag ik een jongen? c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wil je het me laten weten als er een meisje vrijkomt? c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Oké, want ik wilde eigenlijk een keeper van haar maken. Wissel in het begin natuurlijk, maar wist niet of dat mocht. (of in het begin nog helemaal niks, zelfs geen wissel)

    Overigens vind ik het wel vreemd dat ze wel meteen in de verdediging kunnen staan en niet aanval, gezien alle posities op hun eigen manier even moeilijk en belangrijk zijn, maar dat is mijn mening.
    Ja, daar doelde ik eigenlijk op. Op het begin zullen ze allemaal als wissel gezien worden. Later in het verhaal zullen ze andere rollen krijgen. Sommige misschien sneller dan anderen, maar dat zien we wel weer ^^.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 19:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb nu ook positie toegevoegd aan het invullijstje. Denk realistish niet iedereen kan spits of verdediger zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Keegan Allen alvast face claimen?
    Mijn rol komt vanavond of anders morgen!


    Tell me about it, stud.

    Mag ik een jongen reserveren?


    Spinning around, I'm weightless.

    Butera schreef:
    Ik heb nu ook positie toegevoegd aan het invullijstje. Denk realistish niet iedereen kan spits of verdediger zijn.


    Dan maak ik dus een keeper ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ah, crap.
    Meestal begrijp ik wel waarom een stop erop wordt gezet, maar precies bij deze zou ik graag een meid willen. Ach ja, ik ben niet beroerd om een man te spelen, maar dan pas ik toch bij deze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam:
    Donovan Aiden Witherspoon
    Leeftijd:
    Donovan is 19 jaar jong.
    Nationaliteit:
    Donovan is een Canadees, maar geboren in Montecito, CA in de Verenigde Staten.
    Innerlijk:
    Komt.
    Uiterlijk:



    Positie:
    Spits
    Extra:
    Komt.

    Maakt het bij een jongen uit welke posities ze spelen?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 1:26 ]


    Tell me about it, stud.

    Bloodbrother schreef:
    Naam:
    Donovan Aiden Witherspoon
    Leeftijd:
    Donovan is 19 jaar jong.
    Nationaliteit:
    Donovan is een Canadees, maar geboren in Montecito, CA in de Verenigde Staten.
    Innerlijk:
    Komt.
    Uiterlijk:



    Positie:
    Spits
    Extra:
    Komt.


    Maakt het bij een jongen uit welke posities ze spelen?
    Niet echt, maar ook hierbij geld dat ze niet allemaal spits of keeper kunnen zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Novella Violet Henderson

    Bijnaam: Nova, zo wordt ze door bijna iedereen genoemd.

    Leeftijd: Nova is 17 jaar oud. Ze verjaart op 5 September.

    Nationaliteit: Nova komt oorspronkelijk uit Groot-Brittanië en heeft bij sommige woorden nog een Britse uitspraak. Toch zullen veel mensen zeggen dat ze Amerikaans is. Ze woont namelijk al erg lang in Amerika en heeft haar Britse accent een beetje verleerd.

    Innerlijk: Nova is een gedreven meisje. Ze is erg doelgericht en zal altijd haar doel willen bereiken. Wanneer dit niet lukt, zal ze boos op zichzelf zijn, maar ook op de mensen om zich heen. Hoelang ze dan chagrijnig is, ligt aan hetgene dat niet is gelukt. Wanneer ditgene erg grote gevolgen heeft zal ze lang boos zijn, maar wanneer er weinig gevolgen zijn ook minder lang. Wanneer dit gebeurd wil je niet graag bij haar in de buurt zijn. Wanneer je iets tegen haar zegt of op haar reageert, zal ze je bekogelen met chagrijnige en sarcastische opmerkingen. Gelukkig gebeurt dit niet supervaak. Door haar gedrevenheid krijgt Nova graag wat ze wil en zal ze dus niet chagrijnig gaat. Ze gaat voor het uiterste om haar doel te bereiken ook als dit niet helemaal legaal gaat.
    Buiten dit alles heeft Nova natuurlijk ook nog een echte persoonlijkheid. Nova is een meisje dat soms een beetje arrogant uit de hoek kan vallen. Doordat ze zo voor haar doel gaat, zal ze soms haar vrienden vergeten en zich niet goed aan afspraken houden. Dit probeert ze dan later altijd goed te maken, omdat ze weet dat ze niet zonder haar vrienden kan en ze van hen houdt. Nova is van binnen erg gek. Wanneer ze met haar vrienden is zal ze bijna altijd 'melig' zijn. Wanneer dit van toepassing is, zal ze overal en om iedereen lachen. Deze buien deelt ze dan ook vaak met haar vrienden.
    Nova is best wel meisjes achtig. Buiten dat ze op voetbal zit, heeft ze weinig stoere eigenschappen. Modder vindt ze eigenlijk niets en Nova houdt ervan er leuk uit te zien en zich op te maken. Wanneer haar vrienden haar zullen beschrijven, zullen ze haar beschrijven als een mietje dat alles oplost door er een grapje van te maken.

    Uiterlijk: Hetgene dat het meest opvalt aan Nova's uiterlijk, zijn waarschijnlijk haar wenkbrauwen. Deze vallen erg op door hen donkere kleur, wat mooi afsteekt tegen haar lichte huid. Nova heeft een erg lichte huid, wat ook logisch is als europeaan. Hierdoor verbrandt Nova snel en moet ze zich altijd goed insmeren. Wat ook erg licht is, is haar haar. Nova's blonde haar past, net als haar huid, niet goed bij haar wenkbrauwen. Haar blonde lokken draagt ze meestal los. Ze vericht niet veel werk aan haar haar, meestal kamt ze haar haar enkel. Wanneer ze voetbalt, draagt ze haar haar in een staart. Dit is omdat dat simpelweg veel makkelijker voetbalt. Nova heeft een slank figuur. Door het vele voetballen komt ze niet veel aan en blijft ze zo slank. Ook is Nova best gespierd, maar houdt er geen sixpack aan over. Dit vindt ze ook niet erg, integendeel. Ze vindt het bij meisjes niet mooi dat ze een sixpack hebben. Nova valt door haar lengte niet echt op. Het is een gemiddelde vrouwenlengte en dus niet erg opvallend. Met haar 1.76 zal ze als jongen wel klein uitvallen.

    Positie:

    Extra:










    Naam: Noel

    Uiterlijk: Noels uiterlijk lijkt op Nova's achtergrond. Het grootste verschil is het korte haar (een pruik) en de piercing. Deze is nep en kan ze er gemakkelijk op en afzetten. Haar borsten heeft ze plat gemaakt met een soort corset waarop ook een soort spieren zijn bevestigd, want als een jongen is ze natuurlijk sterker. Haar lengte is nog steeds hetzelfde.
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben): Nova probeert zich dapperder en minder meisjesachtig te gedragen, maar soms zorgt dit voor erg vreemde momenten. Ook probeert ze aardiger te doen op de momenten dat ze chagrijnig is.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 22:22 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sorry dat het maken van mijn personage nogal lang duurt, ik zal er morgen mee beginnen maar ik kon tot vandaag maar geen FC vinden, echt frustrerend :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kahuna schreef:
    Sorry dat het maken van mijn personage nogal lang duurt, ik zal er morgen mee beginnen maar ik kon tot vandaag maar geen FC vinden, echt frustrerend :')


    Ik heb hetzelfde :/ + ik ken niet echt wat van voetbal :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:



    Prue Louisia McAdams


    Prue = Voorzichtig, behoedzaam
    Louisia = Beroemde krijger



    Leeftijd: 18, verjaard op 3 November

    Nationaliteit: Amerikaanse, geboren en getogen in New York

    Innerlijk: Prue is een echte schorpioen; hoewel ze van de buitenkant vaak kalm en zelfbeheerst overkomt, kolkt er een ziedende emotionele energie binnenin haar. Ze beleeft alles intens en is een krachtige persoonlijkheid. Hierdoor kan je haar vergelijken met een vulkaan onder het zeeoppervlak. Je verwacht het niet, maar ieder moment kan hij uitbarsten.
    Prue is wilskrachtig en vastberaden. Wanneer ze een doel voor ogen heeft, gaat ze er echt voor. Ze geeft dan ook niet snel op en is ook niet iemand die anderen snel op laat geven. Ze werkt zelf hard, maar moedigt anderen ook aan en zorgt hiervoor altijd voor een positieve werksfeer, waarin wel flink gezwoegd wordt, zonder het doel uit het zicht te verliezen. Een bijkomstigheid is echter dat ze haast obsessief genoemd kan worden en anderen snel meesleurt in haar niet altijd even goede ideeën. Daarbij is ze koppig en eigenwijs en luistert ze soms maar slecht naar goede raad van anderen, bang haar doel hierdoor niet te kunnen bereiken. Deze vastberadenheid brengt een hoog concentratievermogen met zich mee, iets wat belangrijk is voor een keeper. Ze is goed in het rustig blijven opletten, ook al heeft ze soms vrij weinig te doen en zo goed in te schatten waar ze moet staan om alle ballen tegen te houden. Ze houdt het hoofd koel.
    Ook is ze, ondanks haar soms emotieloze uitdrukking een passionele jongedame. Ze doet veel voor haar familie, vrienden en geliefden en geeft ook veel om dit soort banden. Ze beleefd ze zo intens, dat wanneer men haar laat vallen, dit veel impact heeft op haar. Ze laat het niet zien, maar het breken van een verband, (onuitgesproken) belofte of afspraak, maakt haar zeer verdrietig en tegelijkertijd boos. Ze zal het zo lang mogelijk wegduwen, maar uiteindelijk zal ze zich door haar wraakgevoelens laten leiden, omdat het dan gewoonweg niet meer weg te stoppen is. Ook komt haar jaloezie dan naar boven. Iedereen die dan gespaard is gebleven door deze persoon, maakt haar boos, omdat de afspraak met hen niet geschonden is en die met haar wel.

    Uiterlijk: FC: Jennifer Lawrence

    Extra: Prue is een echte keeper. Bij het meisjesteam was ze geweldig, zowel in spel-keepen als in penalty's, maar tegen heren vindt ze dit toch een stuk lastiger, waardoor het haar vooral in het begin allemaal erg tegen zal vallen, maar vastberaden als ze is, zal ze nooit opgeven.
    Een groot gedeelte van haar karakter is gevormd door de plaats waar ze is opgegroeid. Dit is namelijk in de South Bronx. New York is overduidelijk niet overal even mooi en voor een klein meisje is opgroeien in de South Bronx een hel. In ieder geval, zo heeft Prue het ervaren. Door het gebrek aan vertrouwen in haar moeders besluiten, vooral doordat de dame verslaafd is aan de alcohol, is ze al vroeg volwassen geworden en kreeg ze door dat als je je sterk opstelde en de juiste connecties had, het leven veel beter was. Zo is ze ook al vroeg in haar leven in aanraking met voetbal gekomen.
    Toen Prue dertien was, heeft haar vader haar gevonden. Blijkbaar had haar moeder haar voor hem verborgen gehouden, toen hij nog ver voor de geboorte van Prue van haar is gescheiden. Bij haar vader heeft Prue het goed naar haar zin. Hij steunt haar in alles en ook in voetbal. Bovendien zijn ze beide sterke persoonlijkheden, waardoor ze soms wat botsen, maar ook de vastberadenheid van de ander heel goed kunnen begrijpen.


    Louic Pruet Adams

    Louic = Afgeleid van Louis (beroemde krijger)
    Pruet = Dapper



    Uiterlijk: FC: Zac Efron


    Dit is mijn rol tot nu toe. Als je per se een beschrijving van het uiterlijk wil, zal dat helaas pas zaterdag of zelfs later komen. Ik ben namelijk morgen tm vrijdag op Terschelling. Ook dan zal ik nog andere dingen aanpassen als je iets niet goed vindt. Ik hoop natuurlijk dat dat niet het geval is ^^


    Happy Birthday my Potter!