• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    Ik ben weer terug van vakantie. Wanneer gaan we beginnen? ^^
    Wanneer iedereen zijn rol af heeft ^^. Ik hoop op maandag/dinsdag, maar anders sowieso woensdag.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 11:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik hoop dat ik het snel in kan vullen, maar met deze hitte ga ik de laptop niet opstarten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er ook een aanvoerder van het team?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik trek mij terug van deze RPG.
    De reden hiervoor is dat ik simpelweg te weinig tijd heb om actief mee te kunnen doen.


    Tell me about it, stud.

    Ik kom woensdag terug van vakantie, dus dan zal mijn rol komen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben maandag 21 Juli tot 28 juli op reis en zal waarschijnelijk geen wifi hebben :x , Maar Alex is wel af ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb op pagina 4 een jongen gereserveerd, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Ben ik over het hoofd gezien? Of ben ik gewoon ongeduldig?

    Ik wil graag een jongen als het kan ^_^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    GrowStronger schreef:
    Ik heb op pagina 4 een jongen gereserveerd, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Ben ik over het hoofd gezien? Of ben ik gewoon ongeduldig?
    Sorry, ik heb je over het hoofd gezien, ik zal je zo snel mogelijk erop zetten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    (...)Sorry, ik heb je over het hoofd gezien, ik zal je zo snel mogelijk erop zetten.


    Bedankt

    Mag ik een jo0ngen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Zijn de jongens dan van de school waar de meisjes oorspronklijk opzitten, of zijn de jongens van de wildcats?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    NymeriaDorne schreef:
    Zijn de jongens dan van de school waar de meisjes oorspronklijk opzitten, of zijn de jongens van de wildcats?

    Ik dacht dat ze van de school gingen waar ze eigenlijk zaten, naar de rivaliserende partij. Dus ik denk dat ze zich juist bij de "wildcats" aansluiten? Dat was in elk geval in de film zo, anders vind ik het niet echt kloppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    “Wraak is bitterzoet, net zoals. . .”



    Asia Veronica Leigh
    † † †


    Naam – Asia Veronica Leigh
          Colt Jackson; jongensnaam.
    Bijnaam – “Fox”, door haar teamleden, omdat ze zowel razendsnel en sluw als een vos kan spelen.
          Positie – Middenvelder

    Leeftijd – 18
          Geboortedatum – O8 Augustus, 1996
    Geslacht – Vrouw
    Bloedtype – AB+
    Nationaliteit – Amerikaanse.
          Geboorteplaats – Washington, D.C.

    Hobby's / tijdverdrijf – Ze doet erg veel aan sportieve activiteiten om haar conditie op peil te houden, en haar lichaam gezond. Daarbij vindt ze het fijn om in de tuin te werken, de natuur te verzorgen, tot andere personen hun verbazing. Dit doet ze regelmatig samen met haar moeder, die dit vrouwelijker vindt dan achter een bal aanrennen met een kort broekje aan.


    Fysieke statistieken
    001 | 002 | 003
          De jongedame heeft lange, zandbruine haarlokken die tot onder haar borsten reiken, maar welke ze echter de helft van de tijd in een staart heeft. Ze kan eerder als een “tomboy” omschreven worden dan als daadwerkelijk een meisje die zich zo kleedt en hiernaar handelt. Haar kledingkeuze bestaat dan ook voornamelijk uit ruime, baggy broeken en houthakkershemden. De enige keer dat ze zichzelf überhaupt in een rokje ofwel jurkje durft te wagen, is als er een (belangrijk) feest aan de gang is. Haar benen zijn niet specifiek een favoriet lichaamsdeel van haar, gezien deze te lang zijn naar haar mening. Ze is rond de 1,73M en wenst nog altijd dat ze iets korter zal worden, hoewel dat natuurlijk vergaande hoop is. Asia laat het er maar bij liggen. Voor de rest heeft ze volle, roze lippen en een sprekend gezicht, welke redelijk scherpe gelaatstrekken heeft.

    Innerlijk
    Asia is een duidelijk leiderfiguur, wat ze eveneens meer dan de helft van de tijd doet, zelfs mocht iemand anders het niet aanstaan. Ze staat sterk in haar schoenen en laat niet zomaar met zich sollen, zeker als dat betekent dat zij het mikpunt van enig ander zal zijn. Eén van haar vele motto’s is dan ook dat ze naar wraak leeft, en het meisje zal niet rusten voor ze voldoening heeft gehaald. Hoewel ze immens veel mensen kent, betekent het niet direct dat ze deze personen tot haar vrienden benoemd. Qua vriendschap is ze erg kritisch, waardoor ze nooit ofte nimmer zomaar iemand zal vertrouwen. Niet met geheimen ofwel kleine dingetjes, zoals wat haar moeder voor werk doet of wat haar lievelingsbands zijn. Aardig tegen de medemens is geen lastige opgave voor haar, maar laten we zeggen dat, mocht er iemand lastig doen, ze haar zeker zullen herinneren. Het ligt niet in haar karaktereigenschappen dat ze haar mond voor een persoon houdt, hierdoor kan ze regelmatig als bot als zowel gemeen overkomen. Asia bedoelt het vaak niet hard, ze wilt echter eenvoudigweg laten weten dat ze niet over zich heen zal laten lopen. Verder is het een intelligent meisje, die wat van haar toekomst wilt maken, het liefste in de sportwereld. Naast het voetballen doet ze eveneens aan basket– en volleybal, hoewel ze niet zo serieus over de laatste twee is als het eerste.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ze van de school gingen waar ze eigenlijk zaten, naar de rivaliserende partij. Dus ik denk dat ze zich juist bij de "wildcats" aansluiten? Dat was in elk geval in de film zo, anders vind ik het niet echt kloppen.
    Dat is inderdaad zo.

    @NymeriaDorne - @DetraHere, sorry we zitten vol. Of een van jullie moet een meisje nemen en de andere een jongen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,