• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga beginnen met de post, zodra ik klaar ben met eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay. Ik heb geschreven, maar verwacht er niet al te speciaals van. En ik heb per ongeluk in de hij-vorm geschreven.. Dat vind ik toch echt veel fijner, dus sorry als je er niet doorheen komt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eh, ik ben bezig met een reactie terug voor je, Inermis, maar ik snap niet wat je bedoeld met dit stukje: "Ze kon de appjes die ze binn nog kreeg voelen branden in haar hand. De kusjes en lieve worden van haar beste vriendin. Even wat Rhea bang dat dat was wat haar ging verraden."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    Eh, ik ben bezig met een reactie terug voor je, Inermis, maar ik snap niet wat je bedoeld met dit stukje: "Ze kon de appjes die ze binn nog kreeg voelen branden in haar hand. De kusjes en lieve worden van haar beste vriendin. Even wat Rhea bang dat dat was wat haar ging verraden."


    Rhea is heel giechelig, maar dat zal ik er wel weer niet bij gezet hebben, ik vergeet de laatste tijd zoveel -. -


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (...)

    Rhea is heel giechelig, maar dat zal ik er wel weer niet bij gezet hebben, ik vergeet de laatste tijd zoveel -. -

    Oooh, nevermind. Ik heb 'm al gepost. Ik snapte 'm niet helemaal, dus ik doe er niks mee - goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Oooh, nevermind. Ik heb 'm al gepost. Ik snapte 'm niet helemaal, dus ik doe er niks mee - goed?


    Okay


    We've lived in the shadows for far too long.

    Degene die Asia speelt heeft zich afgemeld. Kan Felix een nieuwe kamergenoot krijgen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Inermis > Phortion


    We've lived in the shadows for far too long.

    Helianthus -> Hawkins.

    Leeft 't topicmaakster nog wel? Ze reageert amper.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze is vijf dagen niet online geweest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.