• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Felix Amadi
    Leeftijd: 19


    Nationaliteit: Felix is een Amerikaan, geboren in Phoenix (Arizona).
    Innerlijk: Veel mensen vinden Felix een charmante jongen, hij is namelijk erg behulpzaam en ontzettend spontaan. Hij keert er zijn hand niet voor om om een nieuwe leerling rond te leiden of om een ander te helpen met trainen. Zijn positie in het voetbalteam heeft Felix namelijk niet zomaar behaald, hij heeft er kei hard voor moeten werken. Zijn vader is zijn grootste fan en komt vaak naar zijn wedstrijden kijken. Een moeder heeft Felix niet meer, die heeft haar rug naar hem en zijn vader toegedraaid toen Felix 14 was en is een nieuw leven begonnen in Europa met een nieuw gezin. Door te voetballen reageert Felix de frustratie af die hij opkropt en kan soms nogal door het lint gaan wanneer een tegenstander een misselijke overtreding maakt. Deze woede aanvallen komen niet vaak voor en zijn ook vrij bijzonder omdat Felix normaal de kalmte zelve is. Felix ziet het voetbalteam als een hecht vriendengroep en vind het ook erg gezellig om een drankje te doen na een training of wedstrijd.
          Felix is een persoon waarmee je makkelijk bevriend kan raken, hij is namelijk erg geïnteresseerd in anderen en stelt vaak de juiste vragen waardoor je je meer op je gemak voelt. Pas in een later stadium komen de meeste erachter dat hij alles over jou weet, maar dat zijn leven eigenlijk een gesloten boek is. Felix heeft niemand verteld over zijn moeder en de pijn die hij opkropt.
    Uiterlijk:


    Positie: Centrale verdediger (laatste man)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:00 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een meisje?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Mag ik een meisje?

    <3 Ik wist wel dat je hieraan mee wilde doen. Wilde je nog waarschuwen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 22:43 ]


    † Love? I want to sleep.

    Felix is trouwens een centrale verdediger, of beter gezegd de laatste man. (Positie van Vlaar in het Nederlands elftal)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam: Travis Mathers.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Innerlijk: Travis is een typisch geval van een complex karakter, waaruit je moeilijk iets kan opmaken. Hij meent dan wel dingen te zeggen, maar vanbinnen heeft hij er altijd iets achter zitten met een geheel andere reden. Het is een man die moeilijk te ontcijferen is en hij kan erg moeilijk in de omgang zijn, als gevolg van zijn sarcastische, botte persoonlijkheid. Hij wordt gemakkelijk boos, wat ook een negatief punt van hem is, en dit zijn dan ook een van de redenen dat men bij hem uit de buurt blijft. Hij is niet haatdragend, hij is gewoon niet goed in het contact leggen met mensen en hij is dan ook het liefst stil de hele dag. Je kunt duidelijk merken wanneer het zijn 'goede' of 'slechte' dag is.
          Als hij iets uitbrengt zijn het niet alleen sarcastische, botte opmerkingen. De man deinst namelijk niet terug voor een vurig en zwoel gesprekje. Hij waardeert vrouwen die hun eigen mannetje staan en vind het een enorme pluspunt als vrouwen tegen zijn flauwe grapjes kunnen; deze zijn niet te grof of te zachtaardig, maar verwacht niet dat je dan meteen een compliment krijgt – want zoals je al verwacht, daar is hij niet de man voor. Hij is wel in voor een avontuurtje en laat dit niet aan de kant liggen als hij daarvoor de kans krijgt, zowel lichamelijk als fysiek. Het gevoel van de adrenaline dat door zijn aderen raast is een gelukzalig gevoel en hij zal er dan ook zowat alles aan doen om dit gevoel te behouden, misschien zelfs als hij daardoor anderen in gevaar kan brengen.
          Travis staat open voor ideeën van anderen en nieuwe uitdagingen, want zelf is hij niet zo'n leider. Hij doet meer de dingen in zijn eentje, maar als hij moet samenwerken vindt hij dit ook best – als hij maar niet in de weg wordt gelopen. In moeilijke situaties weet hij zijn hoofd helder te houden, maar het nadeel is dat hij hier ook je af kan katten als je hem ergens bij stoort. Hij kan namelijk snel in de stress schieten als je hem stoort en toch het tegenovergestelde doet van wat hij zegt. Travis is een slordig iemand en in zijn kamer ligt dan ook alles overhoop. Het lijkt er net of er een enorme kernbom is ontploft en het is dan ook onmogelijk om niet iets stuk te trappen, want een klein stukje grond zul je niet zien daar.
          Travis is meer dan de helft van de tijd een pervers iemand en denkt altijd door bij dingen. Het hoeft geen eens stiekem te zijn, want het is al heel duidelijk dat hij een erg seksueel en seksistisch iemand is. Ook rookt hij als een ketter en is hij niet vies van aanrakingen, zelfs al gaat hij amper op dates.
    Uiterlijk: Dingen boeien hem weinig en hij straalt dan ook het "ongeïnteresseerde" look door het duidelijk op zijn gezicht te laten zien. Zijn blik is vaak zorgeloos en achteloos. Voor de mensen die Travis goed kennen, weten dat ze hem dan met rust moeten laten of weten wanneer hij in is voor een praatje – alhoewel hij dan meestal wel zelf naar je toekomt, vooral als hij je interesseert.
          Travis traint vaak en is dan ook vaak in de sportzaal te zien. Het gevolg van het vele trainen is dan ook een goed en verzorgd lichaam, met een goed uitziende sixpack. Zijn kleding-style is van de baggy clothes en zijn karakter met het nonchalant doen, laat hij dan ook zo merken door zijn kleding.
          Zijn ogen zijn grijsblauw en kunnen je aankijken en doordringen als een koude windvlaag. Zijn haar is kort, blond, en het ziet eruit alsof hij geen haar heeft – al heeft hij dit wel.
          Hij heeft vaak zijn leren jack aan.
    Positie: Keeper.
    Extra: Hij rookt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 23:08 ]


    † Love? I want to sleep.

    Naam: Finley 'Finn' Grey
    Leeftijd: Achttien.





    Nationaliteit: Amerikaans, opgegroeid in Californië.
    Innerlijk: Finley heeft een nogal sterke persoonlijkheid, hij is niet bang om zijn mening te uiten en geeft ook graag ideeën mee aan andere. Op de een of andere manier houdt hij er dan ook van om een soort van leidersrol op zich te nemen wat hem nogal bazig laat lijken. Finn is nogal snel op zijn teentjes getrapt en kan niet tegen kritiek, hij haat het. Finn vindt zichzelf zeker niet de minste en laat dat merken; zijn zelfvertrouwen is namelijk iets waar hij trots op is.
    Ondanks zijn arrogante houding heeft hij ook nog positieve dingen zoals het feit dat hij heel creatief is in het bedenken van oplossingen en over het algemeen. Zijn droge humor valt ook meestal in de smaak en je vindt Finley leuk of je vindt hem niet leuk. Hij is dan ook alles behalve volwassen en houdt ervan om een beetje rond te dollen maar is ook nogal onsportief. Het veld uitgestuurd worden is voor hem dan ook niks nieuws maar hij vindt het niet leuk, zeker niet omdat hij geen slechte voetballer is. Finley is een goede luisteraar, je zou hem alles kunnen vertellen en hij zal niets ter nimmer doorvertellen maar zou het wel tegen je kunnen gebruiken als hij toevallig iets van je wilt. Gelukkig is hij een nogal sociaal persoon en heeft hij zijn praatjes altijd klaar liggen, toch meent hij wel altijd wat hij zegt maar vooral omdat hij een vreselijke leugenaar is. Het maakt hem er niet minder flirterig op want hij is een vreselijke charmeur, maar komt nooit echt verder dan over zichzelf praten.
    Finn geeft veel om zijn familie en is soms iets te beschermend over de mensen om hem heen en kan zo misschien wat opdringerig overkomen maar hij bedoelt het altijd vriendelijk en goed.
    Uiterlijk: Vince heeft zijn bruine haren al op vroege leeftijd blond geverfd en de zijkanten afgeschoren waardoor zijn gezicht nog beter uitkomt. Zijn groene ogen zijn niet te missen en zijn wenkbrauwen hebben een wat donkere tint. Hij heeft zalmroze lippen en een bleke huid, toch raakt hij snel getint als hij een paar dagen het strand bezoekt. Vincent is redelijk gespierd maar ook erg klein, hij komt misschien net aan de 1,69m ongeveer waardoor hij vaak wat jonger wordt geschat dan dat hij werkelijk is. Hij heeft verschillende piercings, een in zijn onderlip en de andere in zijn tepels. Vince heeft een sleeve tattoo en daar wilt hij het ook bij laten. Om hem heen hangt meestal een nog wat muffe geur gemengd met deodorant en soms wat rook. Zijn kledingstijl is nogal casual en hij draagt niets liever dan een makkelijk shirt en een laag hangende spijkerbroek.
    Positie: Rechtsachter.
    Extra: Hij rookt maar haat het nu hij bij het team zit baalt hij ervan omdat zijn conditie er alleen maar op achteruit is gegaan, ook is hij biseksueel maar is daar nog bij niemand voor uit gekomen omdat hij het een 'onnuttig' detail vindt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:59 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb Alexander af :3 Hopelijk is hij wat goed ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou ik een jongen mogen reserveren? Ik ben wel nieuw op Quizlet, dus ik hoop dat dat niet erg is?

    Mag mijn persoon spits zijn?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mijn rol komt wat later omdat ik het vandaag nogal druk heb gehad. Sorry.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Axel Hunter Dicaprio

    Leeftijd: 17/18


    Nationaliteit: Italiaanse
    Innerlijk: Axel lijkt over het algemeen geen sociaal persoon, maar als je haar beter leert kennen en je bent vrienden met haar kun je merken dat ze ook heel druk kan zijn en melige buien kan hebben. Soms denkt ze aan dingen en kan ze weer in lachen uitbarsten zonder dat iemand weet waarom ze lacht. Toch kan ze ook een echte bitch zijn. Ze is niet op haar mondje gevallen en zal vaak zeggen wat ze denkt al zal ze dit niet altijd doen. Als je Axel echt hebt gekwetst dan heb je ook wel echt iets voor elkaar, ze zal zich dan misschien nog voor jou groot houden maar zodra ze weg is zal ze gaan huilen. Je krijgt haar niet zo snel gekwetst, maar als dat wel zo is zal ze je niet zo heel snel meer vertrouwen behalve als je er reden voor geeft. In de ochtend heeft ze echt een ochtendstem, waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft, en heeft ze vaak ochtendhumeur. Er zijn maar zeldzame dagen dat ze die niet heeft. Wanneer ze chagrijnig is kun je haar maar beter niet irriteren want dan kun je verwachten dat ze een opmerking naar je hoofd slingert. Axel kan het met veel mensen wel vinden, maar ze kan ook wel aanvoelen als ze het echt niet met iemand kan vinden. Ze haat niet zo snel mensen, maar het is ook niet zo dat ze met de eerste de beste vrienden wordt. Axel is veel, maar niet naïef. Ze kan sarcastisch uit de hoek komen, al helemaal als je een vraag stelt die in haar ogen dom is. Soms voelt ze zich erg alleen, maar als ze dan weer met haar beste vriendin praat is dat al snel weg al blijft het gevoel nog wel even na. Axel woont in een pleeggezin, samen met haar oudere broer, omdat haar ouders om zijn gekomen in een auto-ongeluk. Dat was een paar jaar geleden, en hier is ze overheen gekomen. Maar het ligt nog wel gevoelig, dus ze praat alleen maar met mensen die ze echt vertrouwt over haar familie. Dit zegt ze niet tegen iemand. Soms rijdt ze nog wel eens langs haar ouder huis om te kijken hoe het er aan toe is. Door de dood van haar ouders is Axel wel een tijdje verslaafd geweest aan drugs en drank, maar met behulp van haar broer is ze ermee gestopt. Dit weet niemand, en Axel wilt ook niet dat iemand het weet. Haar lievelingsseizoen is de herfst omdat ze het dan zo mooi vindt en het in de ochtend lekker ruikt. Axel heeft eigenlijk nooit vooroordelen over iemand totdat ze diegene kent.
    Ze heeft een eetstoornis gehad die nog niet zo heel lang geleden is overgegaan doordat ze naar een kliniek moest. Soms heeft ze het er nog moeilijk mee, maar ze eet wel weer goed.

    Uiterlijk:
    Klik

    Axel heeft korte zwarte haren, zijn ogen hebben een grijze kleur die vaak in het niets lijken te kijken. Ze is niet een van de langste mensen met haar 1.72. Toch is ze niet al te klein.
    Axel heeft goede beenspieren van het vele rennen. Ze is niet bang om vies te worden en het maakt haar dus ook niet uit als ze door modder heen moet gaan. Door een eetstoornis die ze heeft gehad is ze dun en komt soms fragiel over.

    Positie: Middenveld, het midden.
    Extra: Ze rookt.

    Naam: Angela Fabienne Dicaprio
    Uiterlijk:



    Door een eetstoornis die ze heeft gehad is ze dun en komt soms fragiel over.

    Klik

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 22:30 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    - Nvm.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 23:20 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben vanaf morgen vier weken op vakantie. Ik weet niet of ik altijd wifi zal hebben en denk ook niet dat ik heel actief zal zijn wanneer ik wel wifi heb. Heel erg sorry hiervoor!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Okay, ik ga er vanavond of morgen mee verder - het weer laat me alleen dood op bed liggen en er geen zin in hebben. Damn, wat een benauwdheid D:


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben weer terug van vakantie. Wanneer gaan we beginnen? ^^


    Happy Birthday my Potter!