• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Heh schreef:
    NOO HET IS UITVERKOCHT


    Kut. Helemaal? :c


    wat was dit ookalweer

    Heh schreef:
    NOO HET IS UITVERKOCHT


    Blijf proberen! Er kunnen nog kaarten vrijkomen van mensen die de bestelling niet afmaken!


    Treat people with kindness

    Fuuuuu


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lashtons schreef:
    Fuuuuu



    ?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)


    ?


    Nu ben ik die geweldige kaartjes ontglipt en heb ik er helemaal geen. (no_chears) Baal echt ontzettend.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 10:22 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Yayyyy, vier kaartjes in tha pocket :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lashtons schreef:
    (...)

    Nu ben ik die geweldige kaartjes ontglipt en heb ik er helemaal geen. (no_chears) Baal echt ontzettend.

    Ik heb ook geen kaartjes. Toen ik eindelijk uit die wachtrij was, waren alle kaartjes al weg. Ik ben zwaar teleurgesteld. :c


    :)

    Lashtons schreef:
    (...)

    Nu ben ik die geweldige kaartjes ontglipt en heb ik er helemaal geen. (no_chears) Baal echt ontzettend.


    Ik weet niet waar je woont. Maar voor Oberhausen zijn nog heel veel kaarten beschikbaar. Daar kan je ook zelf de stoelen aanklikken die je wil. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Feli mensen met kaartjes!! (:
    Ik ga op marktplaats wel een keer kijke :/ tot nu toe geen 5SOS voor mij :c


    wat was dit ookalweer

    Valjean schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen kaartjes. Toen ik eindelijk uit die wachtrij was, waren alle kaartjes al weg. Ik ben zwaar teleurgesteld. :c


    BLIJF PROBEREN!
    er komen nog kaartjes vrij door mensen die betaling niet afmaken!!!


    Treat people with kindness

    Er kunnen nog kaartjes vrijkomen! Er staat nog geen uitverkocht melding op de site! Mensen kunnen hun betaling annuleren!!!! KEEP TRYING


    Treat people with kindness

    Oke. Ik blijf proberen dan c:


    wat was dit ookalweer

    Woah? Waarom zijn die kaarten opeens zo duur?
    Zitplaatsen geplaceerd
    79.00-109.00 EUR

    ...


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Woah? Waarom zijn die kaarten opeens zo duur?
    Zitplaatsen geplaceerd
    79.00-109.00 EUR

    ...


    Je het denk ik op platinum gedrukt..


    Treat people with kindness

    De staanplaatsen en soundtrack zijn uitverkocht, als het goed is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'