• Hallo iedereen!

    Ik zou graag een verhaal willen schrijven samen met iemand. Ik wil op deze manier van mijn writersblock afkomen. Hierbij heb ik iemand nodig met veel inspiratie, creativiteit en uitbundig enthousiasme. Ik ben bereid om over vele dingen te schrijven en desnoods nog wel wat research te doen. Ik schrijf echter niet over boybands als 1D en 5SOS. Justin Bieber heb ik ooit al eens geprobeerd, maar dat werd geen daverend succes dus dat heb ik liever ook niet.

    Voel je - je geroepen om samen met mij te schrijven? Laat dan gerust een reactie achter waarbij je onderstaand lijstje invult.

    Naam:
    Leeftijd:
    Stukje van je schrijfstijl (het liefst zo recent mogelijk):
    Interesses, fandoms etc:
    Lievelingsliedje/lied waardoor je veel inspiratie krijgt:



    NOTE1: Ik schrijf eigenlijk alleen maar in verleden tijd en in de ik-vorm. Ik sta er best voor open om iets nieuws te leren, maar mijn schrijfsels komen het best uit de verf als ik in de vorm schrijf die ik gewend ben.

    NOTE2: Een Disneyachtig iets zou ik heel erg leuk vinden om te schrijven.

    Ik kies: Paracosm, Tenace, Detrahere en Tolkien.

    Dan heb ik vier co-auteurs en dat is meer dan genoeg lijkt mij. Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten en wie weet zullen we later samen een verhaal schrijven. (
    :

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 16:08 ]


    26 - 02 - '16

    Paracosm schreef:
    OH IK HEB DISNEY NIET BIJ MIJN FANDOMS/INTERESSES STAAN.
    Wat een oen ben ik ook.


    DISNEY IS AWESOME. Errmegerrd.


    26 - 02 - '16

    Ik heb erg veel fantasie, zegt iedereen om me heen. Creatief ben ik ook wel. Ik ben 15, en ik schrijf niet over boybands enzo. Mijn hobby's zijn draken, wolven, schrijven, lezen en tekenen. Ik kan heel goed met gevoel schrijven, en ik schrijf het liefst met de ik-vorm in verleden tijd. (Anders ga ik door elkaar schrijven.)
    Verhalen die ik schrijf zijn meestal onrealistisch, realistisch lukt niet. Ik kan goed met taal omgaan.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    DISNEY IS AWESOME. Errmegerrd.


    – Fangirlt wild –
    Het is gewoon zo awesome dat ik er gewoon niet aan denk om het bij mijn interesses te zetten (such logic). :Y)


    •

    StoryGirlx schreef:
    Ik heb erg veel fantasie, zegt iedereen om me heen. Creatief ben ik ook wel. Ik ben 15, en ik schrijf niet over boybands enzo. Mijn hobby's zijn draken, wolven, schrijven, lezen en tekenen. Ik kan heel goed met gevoel schrijven, en ik schrijf het liefst met de ik-vorm in verleden tijd. (Anders ga ik door elkaar schrijven.)
    Verhalen die ik schrijf zijn meestal onrealistisch, realistisch lukt niet. Ik kan goed met taal omgaan.


    Heb je ook een stukje van je schrijfstijl?

    @Mirte, ik heb ooit een poging gedaan om over de zus van Assepoester een verhaal te schrijven, dat werd echter een grote flop. Al lijkt het me wel awesome om een Disney-spin-off ding te hebben, dat is hier namelijk erg origineel.


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    Heb je ook een stukje van je schrijfstijl?

    @Mirte, ik heb ooit een poging gedaan om over de zus van Assepoester een verhaal te schrijven, dat werd echter een grote flop. Al lijkt het me wel awesome om een Disney-spin-off ding te hebben, dat is hier namelijk erg origineel.


    Disney lijkt me best tof. Wat had je verder voor iets in gedachten?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Disney lijkt me best tof. Wat had je verder voor iets in gedachten?


    Dat weet ik dus nog niet, haha.


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    Dat weet ik dus nog niet, haha.


    Oh haha, niet goed gelezen, sorry .-. Het lijkt me wel leuk, though, misschien dat ik later het lijstje invul!


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Oh haha, niet goed gelezen, sorry .-. Het lijkt me wel leuk, though, misschien dat ik later het lijstje invul!


    Gewoon doen :3


    26 - 02 - '16

    Naam: Rani
    Leeftijd: 17

    Op de luchthaven van Londen
    Half 7... Over een uur zou het vliegtuig vertrekken van Londen naar Tokio. Waarom moeten we nu juist vertrekken naar Japan om daar dan ook te gaan wonen? Ik heb hier echt geen zin in. Mijn vader zou daar een betere betaalde job krijgen en heeft die dan nog eens aangenomen ook. Nu moeten we dus noodgedwongen mee verhuizen en alles achterlaten. Mijn familie, school en ook mijn beste vriendin Serena. We kennen elkaar al sinds de kleuterschool en nog steeds onafscheidelijke vriendinnen. Ze is vandaag meegekomen om ons uit te zwaaien. "We spreken elkaar wel via Skype. Laat zeker iets weten als je bent aangekomen in je nieuwe huis." "Ja als er dan al internetverbinding is...", zei ik. "Zo snel mogelijk dan", zei Serena. "Ik ga je echt missen." "Ja als ik wou zou ik ook hier gebleven zijn, maar dat gaat niet.", zei ik. "Rani heb je nog zin om iets te eten?", vraag mijn vader. "Nee ik heb echt geen trek", zei ik. "Maar de komende uren zal je ook niet kunnen eten. We gaan niet meteen van het vliegtuigvoedsel kopen op het vliegtuig zelf. Dat is te duur" "Ja ja, geef me maar een paar croissantjes", zei ik.

    Na toch nog een klein ontbijtje gaf de terminal aan dat het vliegtuig is geland en we zo meteen ook kunnen instappen. Voor we vertrekken neem ik natuurlijk uitgebreid afscheid van Serena en haar familie. "Beloof me dat je zeker nog contact zal houden", zei ze. "Ja dat zal ik zeker doen", zei ik en gaf ze nog een dikke knuffel. "Misschien dat ik ooit nog een keer naar Londen kom voor een familiebezoekje." "Rani nu moeten we echt vertrekken", zei mijn moeder. "Ja ik kom al zei ik. Dat was het laatste moment dat ik Londen zag voor de komende maanden.

    (inazuma story hoofdstuk O1)
    Interesses: The Hunger Games en Pokemon en fantasyverhalen
    Muziek: Ik heb niet direct iets waarop ik inspiratie kan vinden het komt gewoon vanzelf

    Ik ben wel inactief tot 21 juli door een kamp... maar daarna wel weer
    Als ik er bij zou mogen horen stuur liefst een pb naar me

    ^ Door jou krijg ik ineens een briljant idee! Ik kan meerdere co-auteurs kiezen! DANKJEWEL! En bedankt voor je reactie :3


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    ^ Door jou krijg ik ineens een briljant idee! Ik kan meerdere co-auteurs kiezen! DANKJEWEL! En bedankt voor je reactie :3


    Ik had een keer het idee om een verhaal te schrijven, maar dan met zijn vijven, of zoiets. Misschien is dat een idee?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Ik had een keer het idee om een verhaal te schrijven, maar dan met zijn vijven, of zoiets. Misschien is dat een idee?


    Hmm, vijf is misschien wel wat veel. Maar 2-3 co-auteurs moet kunnen denk ik.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 19:59 ]


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    Hmm, vijf is misschien wel wat veel. Maar 2-3 co-auteurs moet kunnen denk ik.


    Dat klinkt best wel cool :3


    wat was dit ookalweer

    Naam: Anke
    Leeftijd: 20 bijna 21
    Stukje van je schrijfstijl (het liefst zo recent mogelijk):

    Met tranen in mijn ogen las ik de brief drie keer. Toen ik een keer snikte kwamen Kaylee en Fred aan de weerskanten van me zitten.
    'Hey wat is er?' vroeg Fred medelevend en hij sloeg een arm rond me heen.
    'Pa wilt me van school veranderen,' zei ik.
    Fred trok me in zijn armen en hij wreef over mijn rug.
    'Ik dacht dat je vader was veranderd na de dood van je moeder?' vroeg Kaylee.
    'Was 'ie ook, maar volgens mij heeft hij een nieuw vriendin,' zei ik.

    Let it Go - Hoofdstuk 18
    Interesses, fandoms etc:
    Harry Potter
    Glee
    Charmed
    Hunger Games
    Disney
    Lievelingsliedje/lied waardoor je veel inspiratie krijgt:
    Hangt van de stemming van het hoofdstukje af


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    ^ Dankjewel voor je reactie (:


    26 - 02 - '16