• Hallo iedereen!

    Ik zou graag een verhaal willen schrijven samen met iemand. Ik wil op deze manier van mijn writersblock afkomen. Hierbij heb ik iemand nodig met veel inspiratie, creativiteit en uitbundig enthousiasme. Ik ben bereid om over vele dingen te schrijven en desnoods nog wel wat research te doen. Ik schrijf echter niet over boybands als 1D en 5SOS. Justin Bieber heb ik ooit al eens geprobeerd, maar dat werd geen daverend succes dus dat heb ik liever ook niet.

    Voel je - je geroepen om samen met mij te schrijven? Laat dan gerust een reactie achter waarbij je onderstaand lijstje invult.

    Naam:
    Leeftijd:
    Stukje van je schrijfstijl (het liefst zo recent mogelijk):
    Interesses, fandoms etc:
    Lievelingsliedje/lied waardoor je veel inspiratie krijgt:



    NOTE1: Ik schrijf eigenlijk alleen maar in verleden tijd en in de ik-vorm. Ik sta er best voor open om iets nieuws te leren, maar mijn schrijfsels komen het best uit de verf als ik in de vorm schrijf die ik gewend ben.

    NOTE2: Een Disneyachtig iets zou ik heel erg leuk vinden om te schrijven.

    Ik kies: Paracosm, Tenace, Detrahere en Tolkien.

    Dan heb ik vier co-auteurs en dat is meer dan genoeg lijkt mij. Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten en wie weet zullen we later samen een verhaal schrijven. (
    :

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 16:08 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Marthe.
    Leeftijd: 15.
    Stukje van je schrijfstijl: Een fragment uit mijn laatste hoofdstuk uit Spiegel van Water. :')

    "Jij hebt niets gezien," wist Megaera er net op tijd uit te persen. Haar blik stond hard, maar ze ontweek die van C. Ze voelde zich altijd klein onder zijn intens groene ogen, gegeneerd als een klein kindje dat iets verkeerds had gedaan. Hij keek haar hoogachtend aan en trok een wenkbrauw op. Toen ging de bel en Meg blies de lucht die ze had ingehouden tussen haar tanden uit. Ze maakte aanstalten om weg te gaan, maar C hield haar bij haar schouder tegen.
    "Je bent een verschrikkelijke leugenaar, Meggie," zei hij zachtjes. De kalmte van zijn stem klonk dreigend. Giftig haast. Meg wilde bijna ergens een put gaan graven om haar hoofd erin te stoppen. Hoe deed hij dat toch? C's spottende karakter irriteerde haar mateloos, ze werd er vaak zelfs kwaad van. Dan kon zijn humeur plotseling helemaal omslaan en veranderde hij in... dit. Ze zou nooit snappen waarom hij haar met één enkele blik en vijf woorden het zwijgen kon opleggen en een rilling over haar ruggengraat deed lopen. Meg werd niet snel bang. Normaal gezien dan toch. De verandering in deze jongen over de laatste jaren... dat was iets om bang voor te zijn.
    Ze draaide zich opnieuw om om nog iets te zeggen, met haar ogen wijd van ontzetting. Ze had haar boeken tegen haar borst aangeklemd, maar C was al verdwenen. Verdwaasd staarde het meisje voor zich uit. Haar handen voelden klam aan en haar hart bonsde in haar keel. Wat als hij echt iets had gezien? Wie weet wat hij met die kennis zou doen... Ze voelde hoe de paniek zich opspeelde, maar dwong zichzelf het van zich af te zetten.
    "Je bent echt onuitstaanbaar," perste ze er zachtjes uit tegen de muur voor haar. Ze klampte zich vast aan haar boeken en ging op weg naar het geschiedenislokaal, proberend de starende blikken te negerend.

    "En toen zei ik dus tegen Cam dat ze er helemààl niet zo verschrikkingwekkend afgrijselijk uitzag, maar hé, heb je haar haar gezien?!" Tamsin Ik-Ben-Perfect zat zielig te doen. Megaera volgde niet echt in het gesprek. Het moest vast en zeker iets zijn dat op dat afschuwelijke feest was gebeurd. Er werd vandaag sowieso over niets anders dan dat gepraat. Blijkbaar zat Tamsin kwaad te spreken over Ella, want die trok hooghartig een wenkbrauw op wanneer ze met haar gebruikelijke wilde kapsel de klas binnen kwam.
    Tamsin zat snikkend op een tafeltje, omringd door zo'n beetje de hele klas. Niemand durfde haar ooit tegenspreken. Toegegeven, Tamsin was niet echt slim, maar ze was een meisje. Een meisje meisje. Van de gevaarlijkste soort. Megaera en Ella begrepen niet bepaald waarom iedereen zo onderdanig aan haar deed. Zwakke persoonlijkheden. Ze was letterlijk en figuurlijk énorm blond. Dat haar lieve pappie een gouden creditcard had en jongens vrijwillig naar de andere kant van de wereld gingen wanneer hij er even mee in hun gezicht wapperde, betekende niet dat ze zo fantastisch was als ze dacht dat ze was. Al moesten Ella en Megaera meer dan eens uitkijken om geen vreemde dingen in hun eten tegen te komen. Of krijtwater in hun gymschoenen. Of een emmer water boven de wc-deur. Dat was géén leuke ervaring geweest... In ieder geval was C's wraak nog steeds erger dan die van Tamsin. Ze zouden misschien wel een schattig killercouple vormen, al waren ze compleet het tegenovergestelde. Waar C intelligent was en het reken/talen/wetenschap/eigenlijk-zo'n-beetje-elk-schoolvak-wonder was, was Tamsin dus overduidelijk oer - maar dan echt oerdom. Tamsin was voorspelbaar. C kwam soms nogal impulsief over. Hij was overigens ook nog eens goed in sport. En muziek. En in eigenlijk zo'n beetje alles. Megaera kon zijn perfectie niet uitstaan. Gelukkig was hij niet bepaald de slimste op het gebied van kunst en geschiedenis, maar Meg dacht aan wat haar al zo vaak gezegd was: daar ben je helemaal niets mee.


    Interesses, fandoms etc: Disney, Supernatural, Fullmetal Alchemist, Harry Potter, Divergent, van alles. :'D Mijn grootste fandoms staan op mijn profiel. Ik ben lui. En ik sta ook wel voor veel open. (:
    Lievelingsliedje/lied waardoor je veel inspiratie krijgt: Momenteel de soundtrack van Harry Potter.


    help

    Bedankt voor alle reacties!


    26 - 02 - '16

    Ik zou het awesome vinden om met jou samen te schrijven, Erieka. ;D


    help

    Ik ga sowieso meerder co-auteurs doen en ik ga waarschijnlijk neigen naar iets met Disney. That's all I have to say for now. Morgen ga ik waarschijnlijk beslissen. Of overmorgen (:


    26 - 02 - '16

    Well, overmorgen ben ik er een weekje niet meer, maar ik ben wel benieuwd naar je keuzes. (:


    help

    Dan zal ik m'n best doen om m'n beslissing morgen al te maken


    26 - 02 - '16

    Maakt niet uit hoor, wanneer je het doet. (: Je nieuwe username is schattig.


    help

    ^ Thanks ;3


    26 - 02 - '16

    Ah het is niet meer gelukt vanavond, maar zo te zien heb je al genoeg mensen om uit te kiezen (:

    Naam : Diede
    Leeftijd : 16 bijna 17
    Schrijfstijl: ik heb op dit account nog geen verhalen omdat ik niet zo goed weet hoe ik moet beginnen, als ik een begin heb komt het allemaal vanzelf.
    Interesses/fandom: ik zou graag een verhaal Miley Cyrus schrijven als jij dat goed vind.
    Liedje waarmee ik inspiratie krijg: dat ligt eraan waar ik een stukje over mket schrijven. Dus ik zal er een of twee neerzetten.
    Wherever i go
    All of me
    Party in the USA
    4x4

    Ik zou het super leuk vinden om samen met joi een verhaal te schrijven omdat bet me alleen niet zo lukt

    Ik kies: Paracosm, Tenace, Inpavidus en Tolkien.

    Dan heb ik vier co-auteurs en dat is meer dan genoeg lijkt mij. Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten en wie weet zullen we later samen een verhaal schrijven. (:


    26 - 02 - '16

    Yeey. *O* I feel honoured.

    Congrats to the others as well (:


    help

    Inpavidus -> Detrahere.

    Klik ik dit topic aan, zie ik opeens mijn naam voorbij komen haha (A)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Jammer, ik ben te laat.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 18:03 ]


    'Hi, i'm Olaf and i like warm hugs!'~Olaf

    Ohh ik sta erbij c:


    wat was dit ookalweer