• Hallo iedereen!

    Ik zou graag een verhaal willen schrijven samen met iemand. Ik wil op deze manier van mijn writersblock afkomen. Hierbij heb ik iemand nodig met veel inspiratie, creativiteit en uitbundig enthousiasme. Ik ben bereid om over vele dingen te schrijven en desnoods nog wel wat research te doen. Ik schrijf echter niet over boybands als 1D en 5SOS. Justin Bieber heb ik ooit al eens geprobeerd, maar dat werd geen daverend succes dus dat heb ik liever ook niet.

    Voel je - je geroepen om samen met mij te schrijven? Laat dan gerust een reactie achter waarbij je onderstaand lijstje invult.

    Naam:
    Leeftijd:
    Stukje van je schrijfstijl (het liefst zo recent mogelijk):
    Interesses, fandoms etc:
    Lievelingsliedje/lied waardoor je veel inspiratie krijgt:



    NOTE1: Ik schrijf eigenlijk alleen maar in verleden tijd en in de ik-vorm. Ik sta er best voor open om iets nieuws te leren, maar mijn schrijfsels komen het best uit de verf als ik in de vorm schrijf die ik gewend ben.

    NOTE2: Een Disneyachtig iets zou ik heel erg leuk vinden om te schrijven.

    Ik kies: Paracosm, Tenace, Detrahere en Tolkien.

    Dan heb ik vier co-auteurs en dat is meer dan genoeg lijkt mij. Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten en wie weet zullen we later samen een verhaal schrijven. (
    :

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 16:08 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik heb ineens een geweldig idee, maar ik wil weten of mijn toekomstige co-writers het ook leuk vinden:

    Ieder van ons kiest een personage uit Disney, bijvoorbeeld: Ariël, Assepoester, een van de vele prinsen of Jack Sparrow (bijvoorbeeld hè). En dan kunnen we doen dat ze ieder hun eigen verhaal zat zijn en van leven gaan wisselen. Jack Sparrow gaat bijvoorbeeld naar het sprookje van Assepoester en een van de prinsen gaat de zee op. Er komen opschuddingen en een hoop chaos. Ook kunnen we dagboekfragmenten gaan omschrijven. Wat vinden jullie van dit idee?


    26 - 02 - '16

    Oeh, dat klinkt best wel awesome! :)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Wanneer zouden de co-auteurs willen beginnen? En vindt iedere co-auteur het idee goed?


    26 - 02 - '16

    hey
    Naam : Olivia
    leeftijd :16

    schijfstijl : Het was een mistige dag en ik liep naar buiten.
    Daar zag ik Lola liggen met haar staart ik kneep mijn hand samen en liet haar start in benen veranderen.
    Voor als je het nog niet weet ik en Lola zijn zeemeerminnen als we water raken.
    Mijn naam is Mila en ik houd ervan om te lezen en te zwemmen.
    Ik liep weer naar binnen en pakte een appelflap uit de koelkast.
    Daarna liep ik direct naar boven waar ik mijn appelflap op at en in bad ging.
    Ik waste me grondig en droogde me af daarna man ik een haarmasker.
    toen ik naar mijn kamer liep gebeurde er iets...

    interesses : mainstreet, Disney , Frozen , verhalen schrijven.
    lievelingsliedje waar je inspiratie van krijgt : let it go/Let it glow

    ^ Eh, ik heb mijn co-auteurs al gekozen. Sorry.


    26 - 02 - '16