• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado
    •
    •



    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Grrr. Dit klinkt heel leuk. Maar ik ga me niet aanmelden vanwege de vakantie. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jeah :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aangezien ik hier toch wifi heb: Luke? c:


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik dan als rol een beste/goeie vriendin van een van de jongens van 5SOS?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Mag ik dan als rol een beste/goeie vriendin van een van de jongens van 5SOS?


    Van welke jongen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Van welke jongen?


    Van Calum?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Van Calum?


    Ik zet het erbij c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyLashton schreef:
    Aangezien ik hier toch wifi heb: Luke? c:


    Met de ontdekking als..?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Met de ontdekking als..?


    Uhm, doe maar gewoon als youtuber.


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Goede vriendin van Calum
    Naam: Sophie Georgia Charlotte Anderson
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Australisch & Welsh(onofficieel is ze voor een kwart ook Noord-Iers)
    Uiterlijk: Haar haar heeft een slag en zit dus eigenlijk precies tussen stijl en krullend haar in. Haar rode haren zijn dan ook wel erg opvallend. Meestal draagt zij haar haren los. Op dagen dat er wind staat, draagt ze wel een haarband zodat niet al haar haren in haar gezicht waaien. Sophie heeft licht groene ogen, soms kunnen ze echter donkerder lijken door het licht. Als ze recht in licht kijkt, heeft ze hele lichte ogen. Wat vrij meteen op valt als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar neus en oren. Die zijn alles behalve groot. Ze is niet zo lang, ze is 1.65 meter lang. Over haar lichaam is Sophie best tevreden. Alleen over haar kont is ze best onzeker, volgens haar mag die wel groter zijn.
    Sophie heeft vrij veel moedervlekken op haar lichaam. Sommige daarvan vind zij echt kenmerkende moedervlekken zoals zij het zelf noemt. De moedervlek op de binnenkant van haar rechter ringvinger vind zij zelf opvallendst van al haar moedervlekken. Zij is namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die ook daar een moedervlek heeft. Hoewel haar moedervlek vlakbij haar linkeroor ook redelijk opvallend. Net als haar moeder is Sophie vrij bleek qua huidskleur. Als zij zichzelf niet goed in smeert, kan ze vrij snel verbranden. Qua kledingstijl is ze vrij makkelijk. Zolang het comfortabele kleding is, is het prima voor Sophie. Van strakke kleding houdt Sophie, met als enige uitzondering skinny jeans. Haar lievelingsoutfit is een wat wijder t-shirt die over haar billen valt en een tregging. Of zoals zij het zelf noemt, de ideale combinatie van een spijkerbroek/skinny jeans en een joggingbroek. Van jurkjes, rokjes en korte broeken houdt ze ook wel. Ze vind hakken geweldig, omdat ze haar groter maken. Toch kan ze niet dagen achter elkaar hakken dragen, omdat ze dan last van haar voeten krijgt. Teenslippers zijn haar favoriet in de zomer. Sandalen vind zij iets minder, maar ze draagt ze af en toe wel.


    Karakter:Nieuwe mensen leren kennen, vind Sophie erg leuk. Toch is Sophie iemand die eerst probeert in te schatten met wat voor iemand ze te maken heeft als ze iemand voor het eerst ontmoet. Ze probeert er ook achter te komen of iemand betrouwbaar is of niet. Ook al is iemand betrouwbaar Sophie zal hem of haar niet snel over haar gevoelens en geheimen vertellen. Zij praat namelijk liever niet over haar gevoelens, behalve de positieve gevoelens zoals vrolijk en blij zijn.
    Sophie heeft een goede concentratie. Hierdoor gaat ze soms wel zo in op dat ze niet weet wat er om haar heen gebeurt. Dit is voor haar familie en vrienden soms lastig, omdat zij hen dan onbewust negeert. Ook kan zij hierdoor goed haar doelen naar streven. Ze is een echte doorzetter en zal niet zomaar op geven. Maar ze is wel een echte perfectionist. Ze vind het daardoor moeilijk om met andere mensen samen te werken. Ze vind al snel iets minder mooi als iemand anders het heeft gedaan zonder met haar te overleggen.
    Sophie vind het vreselijk als ze een fout maakt en kan hier erg lang mee zitten. Daarnaast is Sophie ergens eerder te vroeg dan te laat. Te laat komen geeft haar heel veel stress, ze kan er dan niet goed mee om gaan. Ze vind het dan ook niet fijn als andere mensen te laat komen als ze met haar hebben af gesproken, ze zegt hier vaak wat van en kan dan nogal bot over komen. Ze maakt niet snel ruzie en wordt niet snel boos of kwaad. Mede daardoor is ze iemand die andere niet snel vergeeft en vergeten wat iemand heeft gedaan doet ze zeker niet. Ze is wel aardig en is heel trouw aan haar vrienden en familie. Voor hen gaat ze letterlijk en figuurlijk door het vuur. Als ze iemand echt vertrouwt, dan heeft ze blind vertrouwen in die persoon. Vandaar dat ze niet zo vergevingsgezind is.
    Extra: De moeder van Sophie is onofficieel half Welsh en half Noord-Iers. Doordat zij echter in Wales is geboren is haar officiële nationaliteit Welsh. Hierdoor is Sophie eigenlijk half Australisch, voor een kwart Welsh en voor een kwart Noord-Iers net zoals haar oudere zus. Haar opa en oma wonen nog steeds in Wales en Sophie is al een paar keer in haar leven op vakantie geweest in Wales. Haar rode haren heeft ze geërfd van haar opa van moederskant. Haar rode haren vallen helemaal op doordat haar vader, moeder en zus allemaal bruin haar hebben. Haar groene ogen heeft ze weer van haar vader. Want haar moeder en zus hebben allebei blauwe ogen.
    Haar oudere zus, Claire heeft momenteel ruzie met de familie. Zij studeert namelijk al op de universiteit en zou dit jaar kunnen af studeren, maar door haar eigen schuld kan dit niet. Haar familie vind dat ze niet slim bezig is. Ze is sinds kort weer thuis en tussen de twee zussen gaat het niet goed. Sophie vind dit jammer want voordat Claire naar de universiteit ging, kon Sophie het goed met haar vinden. Zij hadden een goede band met elkaar.
    Sophie werkt alweer bijna twee jaar bij de Starbucks bij haar in de buurt. Ze vind het werk leuk, omdat zij steeds andere mensen ziet en ontmoet. Haar collega's en haar baas (de manager) vind ze ook aardig. Het is wel grappig dat Sophie bij Starbucks werkt want zelf lust zij geen koffie.

    Misschien pas ik het personage nog aan, maar het zullen geen grote veranderingen zijn. Eerder kleine karaktertrekken en waarschijnlijk wat meer informatie bij extra.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:19 ]


    Physics is awesome

    Mag ik Ash?


    Bowties were never Cooler

    Ik had werkelijk nooit verwacht dat ik me zou opgeven voor een RPG met One Direction erin, maar 5SOS zit er in dus daar komt 'ie:

    Zou ik alsjeblieft een goede vriendin van Ashton mogen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik pas als ik thuis ben alles aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    Ik pas als ik thuis ben alles aan.


    Wil je mij dan ook laten weten of Sophie goed is? Ik ga vandaag hier en daar nog wat aanpassen, maar geen grote veranderingen.


    Physics is awesome

    Ze is prima ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer