• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado





    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik Calum nog reserveren?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dat kan nog ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan ga ik mijn best doen hem morgen in te vullen aangezien dat nogal lastig gaat op je mobiel!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Dan ga ik mijn best doen hem morgen in te vullen aangezien dat nogal lastig gaat op je mobiel!


    Ik heb de rol van een goede vriendin van Calum. Ik dacht laat ik het je maar alvast vertellen of had je het al gezien?


    Physics is awesome

    Is goed, Muppet


    Bowties were never Cooler

    Winhood schreef:
    Ik heb de rol van een goede vriendin van Calum. Ik dacht laat ik het je maar alvast vertellen of had je het al gezien?


    Ja, ik had haar al gezien maar alsnog goed dat je het even meldt. Ik vind haar echt super gaaf!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ja, ik had haar al gezien maar alsnog goed dat je het even meldt. Ik vind haar echt super gaaf!


    Dankjewel! Wat lief van je.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Dankjewel! Wat lief van je.


    Ik doe het graag:)

    PS. Ik ga nu Calum invullen!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 10:18 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is het eigenlijk toegestaan om het innerlijk ietsjes te veranderen? Ik bedoel geen grote veranderingen maar wat kleine karaktereigenschappen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 10:43 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dat mag zolang het maar niet ineens een heel ander persoon word ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    • Rol Calum <3
    • Naam Calum Thomas Hood
    • Leeftijd18, 25 januari
    • Nationaliteit Aziatisch, no just joking Australisch, Zijn vader komt oorspronkelijk uit Nieuw-Zeeland en zijn moeder is Schots.
    • Manier van de ontdekking Ik ga jou idee van toneel niet meer verbeteren, dus dat wordt hem!
    • Uiterlijk Wat direct opvalt als je naar Calum kijkt, zijn- zijn ogen. Ze zijn donkerbruin van kleur, maar lijken op de meeste momenten zwart gekleurd te zijn, wat goed uit komt met zijn iets wat getinte huiskleur. Deze ogen beginnen altijd te stralen als hij het naar zijn zin heeft, of gelukkig is. Zijn haren zijn zwartbruin van kleur, die hij op een rustige ochtend in een kuif draagt. Als hij een drukke ochtend heeft, of gewoon simpelweg lui is, wat ook vaak voorkomt, trekt hij een beanie over zijn haren heen. Zijn wenkbrauwen zijn net als zijn haar zwartbruinig van kleur en zijn daardoor redelijk opvallend. Hij heeft een wat kleinere, maar bredere neus en redelijk smalle lippen. Hij heeft een toch wel redelijk gespierd postuur en is ongeveer 6'2 feet groot (ongeveer 1,82 meter). De kledingstijl van deze jongen bestaat meestal uit een shirt en zijn standaard zwarte skinny jeans, waarin soms gaten zijn gemaakt op de plek van zijn knieën. Zoals al eerder gezegd, draagt Calum ook vaak een beanie wat ook al bijna behoort tot zijn standaard outfit.


    • Karakter Calum is een zeer enthousiaste jongen met een goed gevoel voor humor, wat hij ook graag laat blijken. Hoewel hij ergens van binnen redelijk onzeker is, weet hij dit altijd weg te drukken en zet daar een brede glimlach voor in de plaats.
    Hij is een gezellige jongen die je nooit in de steek zou laten. Hij is heel erg behulpzaam en kan er niet goed tegen als andere verdrietig zijn, waardoor hij iedereen altijd graag wilt helpen, hoewel hij dat natuurlijk niet altijd kan, wat hem soms flink in de weg kan zitten. Hij wil graag het beste voor iedereen en zou zichzelf daar zelfs voor opofferen.
    Calum is een zeer open jongen die je van alles mag vragen en waarop hij ook de meestal eerlijk antwoord zal geven. Hij is een goed luisterend oor maar zal bij een lang verhaal zijn concentratie halverwege kwijt raken.
    • Extra
    ~Calums grootste hobby en passie is toneel spelen. Hij doet dit als vanaf dat hij 9 jaar oud was en is dus zowat opgegroeid op het podium. Wat begon als een figurantenrol op het podium is nu geëindigd als een van de belangenrijkste rollen van het toneelstuk. Hij doet dit omdat hij het leuk vind en krijgt er daarom ook amper geld voor, waardoor hij verplicht een andere baan heeft. Het liefst zou hij later van toneel zijn werk willen maken, maar dit doel lijkt nog heel erg ver weg.
    ~Calum heeft een hele goede band met Sophie. Als hij iemand zou moeten aanwijzen die hij compleet vertrouwd dan zou zij dat zijn. Sophie is ook de enige met wie Calum echt alles deelt. Hij heeft haar een kleine 3 jaar geleden ontmoet toen hij mee deed aan een van de toneelstukken. Een vriendin van haar deed ook mee en zij kwam kijken. Na de voorstelling raakte ze aan de praat en van het een kwam het ander. Calum is niet iemand die mensen makkelijk binnen laat, maar het is Sophie toch gelukt om zijn vertrouwen te winnen.


    Hopelijk is hij goed, als ik iets moet veranderen mag je het altijd zeggen hoor (;

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:05 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oke, het word vanavond waarschijnlijk. Want was om half 6 thuis vanochtend en heb me zo'n Fucking hoofdpijn, dat ik de wereld even niet meer aankan. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mashtonx schreef:


    • Rol Calum <3
    • Naam Calum Thomas Hood
    • Leeftijd18, 25 januari
    • Nationaliteit Aziatisch, no just joking Australisch, Zijn vader komt oorspronkelijk uit Nieuw-Zeeland en zijn moeder is Schots.
    • Manier van de ontdekking Ik ga jou idee van toneel niet meer verbeteren, dus dat wordt hem!
    • Uiterlijk Wat direct opvalt als je naar Calum kijkt, zijn- zijn ogen. Ze zijn donkerbruin van kleur, maar lijken op de meeste momenten zwart gekleurd te zijn, wat goed uit komt met zijn iets wat getinte huiskleur. Deze ogen beginnen altijd te stralen als hij het naar zijn zin heeft, of gelukkig is. Zijn haren zijn zwartbruin van kleur, die hij op een rustige ochtend in een kuif draagt. Als hij een drukke ochtend heeft, of gewoon simpelweg lui is, wat ook vaak voorkomt, trekt hij een beanie over zijn haren heen. Zijn wenkbrauwen zijn net als zijn haar zwartbruinig van kleur en zijn daardoor redelijk opvallend. Hij heeft een wat kleinere, maar bredere neus en redelijk smalle lippen. Hij heeft een toch wel redelijk gespierd postuur en is ongeveer 6'2 feet groot (ongeveer 1,82 meter). De kledingstijl van deze jongen bestaat meestal uit een shirt en zijn standaard zwarte skinny jeans, waarin soms gaten zijn gemaakt op de plek van zijn knieën. Zoals al eerder gezegd, draagt Calum ook vaak een beanie wat ook al bijna behoort tot zijn standaard outfit.


    • Karakter Calum is een zeer enthousiaste jongen met een goed gevoel voor humor, wat hij ook graag laat blijken. Hoewel hij ergens van binnen redelijk onzeker is, weet hij dit altijd weg te drukken en zet daar een brede glimlach voor in de plaats.
    Hij is een gezellige jongen die je nooit in de steek zou laten. Hij is heel erg behulpzaam en kan er niet goed tegen als andere verdrietig zijn, waardoor hij iedereen altijd graag wilt helpen, hoewel hij dat natuurlijk niet altijd kan, wat hem soms flink in de weg kan zitten. Hij wil graag het beste voor iedereen en zou zichzelf daar zelfs voor opofferen.
    Calum is een zeer open jongen die je van alles mag vragen en waarop hij ook de meestal eerlijk antwoord zal geven. Hij is een goed luisterend oor maar zal bij een lang verhaal zijn concentratie halverwege kwijt raken.
    • Extra Calums grootste hobby en passie is toneel spelen. Hij doet dit als vanaf dat hij 9 jaar oud was en is dus zowat opgegroeid op het podium. Wat begon als een figurantenrol op het podium is nu geëindigd als een van de belangenrijkste rollen van het toneelstuk. Hij doet dit omdat hij het leuk vind en krijgt er daarom ook amper geld voor, waardoor hij verplicht een andere baan heeft. Het liefst zou hij later van toneel zijn werk willen maken, maar dit doel lijkt nog heel erg ver weg.


    (...)


    Nu ik heb gezien wat jij allemaal heb geschreven bij uiterlijk, krijg ik zin om Sophie's uiterlijk ook meer te beschrijven.

    Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij dat zo goed kan beschrijven.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Nu ik heb gezien wat jij allemaal heb geschreven bij uiterlijk, krijg ik zin om Sophie's uiterlijk ook meer te beschrijven.

    Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij dat zo goed kan beschrijven.


    Dankje!(H) maar jij schrijft ook goed, dus wees maar niet jarloers!;)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:03 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Dankje!(H) maar jij schrijft ook goed, dus wees maar niet jarloers!;)


    Toch heb ik het iets aangepast. En geprobeerd jou niet na te doen.


    Physics is awesome