• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado
    •
    •



    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    • Rol • Sexbomb.
    • Naam • Liam James Payne.
    • Leeftijd • Twintig.
    • Nationaliteit • Brits.
    • Uiterlijk • Liam is geen kleine en geen groot persoon. Qua postuur is Liam ook gemiddeld, al is hij vrij gespierd. Niet overdreven, maar het is duidelijk aan hem te zien dat hij graag sport. Liam heeft chocoladekleurige ogen, als een puppy. Zijn neus is met het boksen gebroken geweest en dit heeft de vorm aangetast. Liam heeft vrij rozige lippen. Zijn haren zijn lichtbruin van kleur en krullen, als hij weet dat er anderen komen brengt hij zijn haar in model met wat gel, maar moet hij niet over straat, dan zit het gewoon alle kanten op. Op zijn huid zijn een aantal sproetjes en moedervlekken te vinden. Liam heeft over zijn kaak en boven zijn bovenlip wat stoppels. Hoewel Liam op het eerste zicht niet de persoon is voor tatoeages heeft hij er toch een aantal. Maar geen random plaatjes, zijn tatoeages betekenen iets.
    • Wie ontdek je • Het liefst Ashton of Luke.
    • Karakter • Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. En is zolang het niet te koste gaat aan iets of iemand anders altijd wel in voor een grapje. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is voor sommigen als een soort oudere broer, of zelfs vader. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd en komt in principe makkelijk uit zijn woorden, enkel niet als hij iemand wilt versieren. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig, Liam is dan ook aardig sportief. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken. Hoewel sport toch vroeger echt zijn droom was ligt zijn passie nu bij muziek. Hij zingt en kan een beetje gitaar en piano spelen.
    • Extra • Hij is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 22:17 ]


    Reality's overrated.

    Winhood schreef:

    Toch heb ik het iets aangepast. En geprobeerd jou niet na te doen.


    Al zou je dat doen, dan zal het me nog niet uitmaken ;) Maar Sophie is echt goed!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Al zou je dat doen, dan zal het me nog niet uitmaken ;) Maar Sophie is echt goed!


    Ik ben eerder iemand die inspiratie uit iemands anders haar creatie haalt, dan dat ik haar echt letterlijk kopieer. Was nu ook best moeilijk aangezien Calum een jongen is en Sophie een meisje.

    En nogmaals dankjewel!:$


    Physics is awesome



    • Rol •
    The Hemmo
    • Naam •
    Luke "Lukey" Robert Hemmings
    • Leeftijd •
    17 jaar, Geboren op 16 juli, 1996
    • Nationaliteit •
    Australisch
    • Manier van de ontdekking •
    Luke is een bekend Youtuber.
    • Uiterlijk •
    Luke is redelijk lang Hij heeft een goed lichaam, maar is nu ook weer niet extreem gespierd. Zijn haar is blond en dit zet hij elke ochtend overeind in een kuif, met wat hulp van flink wat gel. In zijn helderblauw gekleurde ogen is precies te zien hoe hij zich voelt. Als hij blij is verschijnt er een vrolijke twinkeling in, als hij zich minder goed voelt staan zijn kijkers dof.
    Luke's outfit bestaat meestal uit een simpel t-shirt, soms met een print erop, een broek, soms met een aantal scheuren of gaten erin, en een paar zwarte Vans. Zijn hoofd is meestal onbedekt, vanwege zijn kuif die anders niet goed zal blijven zitten.
    • Wie ontdek je •
    Niet van toepassing.
    • Karakter •
    Luke is vergeleken met sommige andere mensen, best verantwoordelijk voor zijn leeftijd. Hij neemt sommige dingen serieuzer dan anderen en is meestal ook niet de drukste van allemaal. Toch is Luke wel altijd in voor een geintje of iets geks, maar van zichzelf is hij niet de meest luide persoon, al betekent dit natuurlijk niet dat hij perse een hele stille jongen is. Wat hij moeilijk vindt, is praten over zijn gevoelens. Luke is het type dat alles opkropt, tot het er in één keer allemaal uitkomt in een uitbarsting. Als hij zo'n uitbarsting heeft, weten de meeste mensen dat ze hem beter even alleen kunnen laten tot hij weer een beetje afgekoeld is, dan zal hij uiteindelijk vanzelf wel vertellen waar hij nu zo mee zit, al vindt hij dit nog steeds moeilijk.
    Luke is een ontzettende lieverd. Hij zal je altijd met het respect behandelen wat je volgens hem verdient, maar zelfs tegen de mensen die hij minder leuk vindt blijft hij gewoon normaal doen, al is er wel een kans dat je door hem genegeerd zal worden als hij vindt dat je met iets echt te ver bent gegaan. Dit negeren doet hij zodat er geen nieuwe ruzies komen, hij kan namelijk absoluut niet tegen ruzies, maar zegt echt geen woord tegen je op zulke momenten. Hij mag je dan nog niet verrot hebben gescholden, de kans bestaat dat hij dit wel deed in zijn hoofd en dat hij je voorlopig of voor altijd, niet meer zo leuk zal vinden. Als je Lukes vertrouwen eenmaal geschaad hebt, is het namelijk zeer lastig dit nog terug te krijgen.
    • Extra •
    Luke is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 17:36 ]


    "Family don’t end in blood”

    @OhMyLashton

    Maar ze zitten toch nog niet in een band?


    Physics is awesome

    Sorry, das een foutje. Heb niet zoveel tijd dus had het van een andere Luke rol gekopieerd. Ik ga het aanpassen, dankjewel voor het melden.


    "Family don’t end in blood”

    Aangepast.


    "Family don’t end in blood”

    Ik wil meedoen! Ik twijfel tussen Cal of een vrouwelijke rol :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    Ik wil meedoen! Ik twijfel tussen Cal of een vrouwelijke rol :3


    Cal is al bezet, voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    OhMyLashton schreef:
    Aangepast.


    Leuke beschrijvingen van zijn uiterlijk en karakter.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Cal is al bezet, voor zover ik weet.


    Oh oops, in de begintopic staat hij nog open. Dan zou ik graag een vrouwelijke rol willen reserveren.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Winhood schreef:
    (...)

    Leuke beschrijvingen van zijn uiterlijk en karakter.


    Dankjewel ;3


    "Family don’t end in blood”

    Rejects schreef:
    (...)

    Oh oops, in de begintopic staat hij nog open. Dan zou ik graag een vrouwelijke rol willen reserveren.


    O, want als ik er kijk staat er dit:

    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    En NinjaIrwin kan je verder helpen met het reserveren. Aangezien een van de twee bedenkers van de RPG is en het topic heeft geopend. Was al bezig om haar te vertellen dat je een rol wil reserveren.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    O, want als ik er kijk staat er dit:

    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    En NinjaIrwin kan je verder helpen met het reserveren. Aangezien een van de twee bedenkers van de RPG is en het topic heeft geopend. Was al bezig om haar te vertellen dat je een rol wil reserveren.


    Dat ben ik dus :Y) En nog een voorkeur wat jouw rol zou zijn?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Muppet?


    Bowties were never Cooler