• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado
    •
    •



    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    • Rol
    The Tommo
    • Naam
    Louis William Tomlinson
    • Leeftijd
    Louis is tweeëntwintig jaar. Hij verjaart op kerstavond, beter gezegd vierentwintig december.
    • Nationaliteit
    Brits, Doncaster, South-Yorkshire
    • Manier van de ontdekking
    Niet van toepassing.
    • Uiterlijk
    Louis is een jongen met bruin haar, wat voor zijn geslacht misschien net iets té lang is. Iets wat zeker opvalt als hij weer eens een luie dag heeft, of geen zin, waardoor hij het achterover kamt met een bandana in. Toch komt dat niet heel vaak voor, want meestal haalt de jongen alleen zijn hand door zijn haar waardoor het hetzelfde warrige effect blijft houden, een wake-up kapsel, of zit het verstopt onder een beanie. Het is toch niet het opvallendste aan de jongen, wat je op het eerste gezicht wel zou zeggen. Dat zijn namelijk zijn hemelsblauwe ogen, die dwars door je heen je heen kunnen kijken, maar voor bekenden, echt goede bekenden, zijn ziel bloot kunnen leggen. Deze, samen met de tatoeages van de jongen, zullen zijn gedachtegang op tafel neerleggen voor je. Deze zijn zo voor het oprapen dan, ondanks andere, buitenstaanders, het zullen zien als gewoon een paar kinderachtige krabbels en mooie ogen.
    Zijn 175 centimeter maakt de jongen een van de kleinste van de band, maar dat neemt niet weg dat de jongen niet opvalt. Is het niet door zijn gedrag, dan is het wel door zijn zuivere, gouden stem of zijn verschijning alleen al.
    • Wie ontdek je
    Het liefst Michael.
    • Karakter
    Louis is een jongen van tweeëntwintig jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar vier. Hij is heel kinderachtig, speels, en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en helemaal in de deuk kan liggen om dubbelzinnige opmerking waardoor hij het ook niet kan laten om precies op de onbedoelde in te gaan. De jongen heeft werkelijk een hart van goud en zal altijd klaar staan voor de mensen waar hij om geeft. Hij zal voor ze door het vuur gaan en als het nodig is zelfs nog zijn carrière, een van zijn dromen, voor je opgeven. Louis weet dan ook precies wanneer het nodig is, om in te grijpen bij iets, wanneer je hulp nodig hebt en laat dan zijn volwassen kan doorschemeren. Je zult dan ook merken dat hij inderdaad de oudste van de groep is, waar hij niet altijd even blij mee is.
    Op sommige momenten kan de Doncasterse jongen heel goed mensen op hun zenuwen werken met zijn drukke gedrag en het feit dat hij te snel, te nerveus kan zijn. Maar zijn jaloezie kan zeker ook een rol spelen, als hij afhankelijk van je word, je lief heeft. Dan krijg je namelijk ook van die momenten dat de jongen zijn mond opentrekt zonder na te denken over de gevolgen daarvan. Het laatste is vooral een nadeel als je gaat kijken naar dat de jongen gay-trekjes kan vertonen en dan op het eerste moment dat je hem ziet, is hij ook van de knuffels geven en die kant niet verstoppen, niet in zijn achterhoofd hebbende dat niet iedereen daar zo gecharmeerd van is. Hij is wie hij is en als mensen dat gedrag van hem niet accepteren, dan accepteren ze hem ook niet, zegt de jongen altijd. Eigenlijk kan je de jongen gewoon een bloemenkrans op zijn hoofd zetten, als teken van een zachtaardig persoon met alleen een harde buitenkant, ook al loopt hij daar wel eens mee rond.
    • Extra
    Louis is openlijk biseksueel met een duidelijke voorkeur voor jongens. Een duidelijke, misschien iets té duidelijke, voorkeur voor krullenbollen met de naam Harry Styles, waar dat is de jongen al een behoorlijk lange tijd een relatie mee heeft. Ook al loopt het soms ietwat stroef door de fame en het management weet Louis gewoon zeker dat deze relatie niet te breken valt en met het moment alleen maar sterker kan worden, juist door alles wat ze meemaken.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 11:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    • Rol
    Goede vriendin Ashton
    • Naam
    Meridith Anna Feozva Vasilii
    • Leeftijd
    Achttien jaar, geboren op twee maart
    • Nationaliteit
    Russisch/Australisch
    • Uiterlijk
    Haar prachtige herfstkleurige ogen vallen enorm op bij Meridith. Het is een mix tussen mosgroen goudbruin, en helderblauw. Echter zijn haar haren donker, de kleur zit tussen bruin en donkerblond is. Aangezien haar - haar best lang is zal je het haar meestal in een vlecht zien dragen, maar nooit in een staart of een knot. Altijd is het een visgraatvlecht, of gewoon los. Met haar 1.87 is ze erg lang voor een meisje. Dit komt vooral door haar lange benen, en naast haar benen heeft ze ook nog een mooi en slank figuur. Meridith heeft altijd wel een verveelde of emotieloze uitdrukking op haar gezicht. Ze doet de moeite er niet voor om dat te verbergen. Ook zal ze geen enkele lach onderdrukken als ze iemand ziet met vreselijke kleding aan. Het maakt haar dan ook geen zak uit of ze hierdoor in de problemen bij sommige mensen komt. Meridith's krijtwittte huid past verrassend goed bij de donkere kleur van haar haren.
    • Karakter
    Meridith is een meisje dat zich enorm snel verveeld. Niets boeit haar echt - al ziet ze wel graag wat actie. Op het eerste gezicht lijkt ze wel emotieloos. Ze toont eigenlijk al haar emoties die ze heeft. Een glimlach staat zelden op haar gezicht, pas als je haar te vriend hebt zal ze je een glimlach gunnen. Meestal vermaakt Meridith zich door mensen wat te irriteren. Als iemand ook maar één vinger naar haar uitsteekt dan heeft diegene kans dat hij - of zij - die vinger nooit meer terug ziet. Ze heeft nooit zin om een gesprek te starten, er in mee te gaan of überhaupt moeite te doen om het niet stil te laten vallen als ze degene waar ze mee praat niet kent. Ook als je iets beledigends zegt tegen haar of over haar zal het maar net van haar stemming afhangen hoe ze reageert. Is ze weer verveeld, dan zal ze niet eens woorden hebben klaar staan. Is Meridith kwaad, dan zal je moeten oppassen want ze zal ze er alles aan doen om je leven zuur te maken. In die emotieloze tiener schuilt natuurlijk ook nog een heel stiekem kinderlijk klein meisje. Zodra er niemand in de buurt is kan je haar nog wel eens betrappen op dingen zoals keihard meezingen in haarborstels op muziek, fangirlen over haar lievelingsbands en nogal verontrustende vragen die ze zichzelf stelt. Pas als je haar al een tijdje kent merk je dat Meridith eigenlijk een hartstikke goede vriendin is en natuurlijk ook enorm aardig voor je kan zijn.
    • Extra
    Haar longboard staat op nummer één bij Meridith. Ze wilt geen rijbewijs halen, en hoeft absoluut geen fiets. Van eventjes naar de supermarkt tot naar de film, altijd zal je haar zien longboarden.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 16:35 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mag Ash een Ikea-medewerker zijn die constant zingt en trommelt onder/voor/na het werk? Of is dat te vaag?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik Liam?


    Reality's overrated.

    PasquaIino schreef:
    Mag ik Liam?


    Ja, dat mag en daar moet ik even over denken Miriam.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 21:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PasquaIino schreef:
    Mag ik Liam?


    Noekieee :3


    "Family don’t end in blood”

    Ik vul die tweeafkezen morgen in. Ben even wat drinken met een vriendin en daarna heb ik een VIP party. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Ik vul die tweeafkezen morgen in. Ben even wat drinken met een vriendin en daarna heb ik een VIP party. ;x


    Nogmaals veel plezier ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okay. Ik probeer dinsdag wat in te vullen, maar later vul ik hem zoizo aan. Ik heb hier namelijk geen pc


    Bowties were never Cooler

    Trouwens, NinjaIrwin bij de regels staat je oude username volgens mij nog.

    En ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Trouwens, NinjaIrwin bij de regels staat je oude username volgens mij nog.

    En ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen.


    Oh echt? Haha, dat was me nog niet opgevallen en ik ga dat straks ook aanpassen. Alhoewel, ik irriteer me aan deze.

    Ik ook niet :Y) maar het zit nog lang niet vol.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Oh echt? Haha, dat was me nog niet opgevallen en ik ga dat straks ook aanpassen. Alhoewel, ik irriteer me aan deze.

    Ik ook niet :Y) maar het zit nog lang niet vol.


    Aan je username? Ik vind je username wel leuk.

    Dan maar eens rond vragen, misschien wil er nog iemand van het fan topic?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Aan je username? Ik vind je username wel leuk.

    Dan maar eens rond vragen, misschien wil er nog iemand van het fan topic?


    Jup en dankjewel ^-^ ik weet niet maar heb gewoon spijt ervan, dus kan niet wachten tot de 25ste.


    Ik was al bezig, maar het schiet niet echt op. Jij toevallig nog mensen die het wat zouden kunnen vinden?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Jup en dankjewel ^-^ ik weet niet maar heb gewoon spijt ervan, dus kan niet wachten tot de 25ste.


    Ik was al bezig, maar het schiet niet echt op. Jij toevallig nog mensen die het wat zouden kunnen vinden?


    Misschien Scribe? Of had je haar al benaderd? Zag volgens mij ik in een ander topic dat ze 5SOS wel leuk vind.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Misschien Scribe? Of had je haar al benaderd? Zag volgens mij ik in een ander topic dat ze 5SOS wel leuk vind.


    Nee, zover was ik nog niet en ik ga het straks eens proberen. Ik moet even overschakelen naar mijn telefoon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer