• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado
    •
    •



    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Winhood schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Wel apart dat mijn tweede personage meteen goeie vriendjes wordt met Calum.

    Ik vroeg mij trouwena nog iets af. Komt er nog een start of een algemeen met alle in gevulde lijstjes? Ik kan namelijk niet alles onthouden van iedereen.


    Hoe bedoel je dat eerste precies?
    En ik zal kijken of ik daar iets voor kan vinden. Maar ik ga eerst even Zayn afronden en het topic openen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    • Rol
    Badass Bradford
    • Naam
    Zayn Javadd Malik
    • Leeftijd
    Zayn is eenentwintig en verjaart op twaalf januari.
    • Nationaliteit
    Brits, Bradford.
    • Manier van de ontdekking
    Niet van toepassing.
    • Uiterlijk
    Zie hiernaast.
    -De beschrijving volgt nog-
    • Wie ontdek je
    Maak niet uit.
    • Karakter
    Zayn is op het eerste gezicht een vrij rustige jongen met een goed gevoel voor humor, die tegenover onbekende mensen toch vaak word gezien als terughoudend. Dat hij als het ware bang is om iets verkeerd te doen, verkeerds te zeggen, omdat hij daarbij ook nog eens vrij stil is en je de woorden als het ware uit hem moet trekken, zelfs dan nog een vrij kort antwoord hebbende. Hierdoor word hij snel gezien als mysterieus en zeker door zijn hele uitstraling samen. Zayn is tegenover vrienden en familie zeer loyaal, zal door het vuur gaan voor ze. Hij is dan de liefheid zelf en zal alles doen om te zorgen dat je gelukkig bent, al gaat hij er zelf aan onderdoor. Toch neemt die niet weg dat Zayn nog altijd een kort lontje heeft waardoor hij ook best gevaarlijk uit de bocht kan komen, als iets hem niet zint. Een kort lontje die ook is ontstaan door zijn verleden en het feit dat de jongen moeite heeft om zijn emoties goed te kunnen uiten. Iets wat vaak een nadeel is, maar wel heel handig is bij mensen die hij niet mag. Hij mag er namelijk ongevaarlijk uitzien, maar zodra hem iets niet zint dan kan het net de duivel zelf zijn en kan je het beter op een rennen zetten. Iets wat je niet zou verwachten van een jongen die stil in een hoekje zit, maar meedogenloosheid en sadisme is dan een combinatie die je snel naar voren ziet komen. Dit samen met het korte lontje van hem, is het alles behalve goed.
    • Extra
    Zayn zijn beste vriend is zijn hond Harley, die je altijd, maar dan ook echt altijd, in de buurt van de jongen zult vinden. Je zult geen Harley zien zonder Zayn of ook maar andersom, want als dat wel het geval is, dan kan je op je vingers natellen dat er iets aan de hand is.
    Verder is Zayn biseksueel, waar hij zelf heel veel moeite mee heeft. Je merkt dat ook heel erg aan hem zodra er iets in die richting als onderwerp word aangesneden in de band waardoor het eigenlijk voor de andere jongens wel duidelijk moet zijn. En als dat niet zo is, zou je het schetsboek van de jongen er eens bij moeten pakken, wat hij standaard hij zich heeft. Dan leer je de echte Zay kennen, want daarin is de enige plek waar de jongen zijn emoties heel goed kan uiten. Niet dat je daar altijd alles in terug kunt vinden, want sommige dingen zijn zo persoonlijk dat -dat weer uit het boek word gehaald en weggegooid, zodat niemand het ooit kan vinden.

    -het is een schets. De rest volgt wel-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat eerste precies?
    En ik zal kijken of ik daar iets voor kan vinden. Maar ik ga eerst even Zayn afronden en het topic openen.


    Sophie is een goede vriendin van Calum en Niall ontdekt dan Calum dus dan krijg ik met mijn personages heel veel te maken met Calum in het begin, denk ik.


    Physics is awesome

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat eerste precies?
    En ik zal kijken of ik daar iets voor kan vinden. Maar ik ga eerst even Zayn afronden en het topic openen.


    Laat maar, ik snap het eerste al en dat is puur toeval. Wil je dat ik het nog verander?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Laat maar, ik snap het eerste al en dat is puur toeval. Wil je dat ik het nog verander?


    Nee, hoeft niet.


    Physics is awesome

    NinjaIrwin schreef:
    Is iedereen het hier mee eens?

    Zayn + Harry -> Ashton
    Niall -> Calum
    Louis -> Michael
    Liam -> Luke


    Helemaal :Y)


    "Family don’t end in blood”

    klik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Winhood schreef:
    (...)

    Nee, hoeft niet.


    Oké, want anders moet je het zeggen en ga ik nog snel schuiven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Oké, want anders moet je het zeggen en ga ik nog snel schuiven.


    Het hoeft echt niet. Maar in welk land zijn ze nu? Aangezien de jongens van 5SOS toch in Australië zijn of niet?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Het hoeft echt niet. Maar in welk land zijn ze nu? Aangezien de jongens van 5SOS toch in Australië zijn of niet?


    Ik denk dat Australië inderdaad het beste zal zijn


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Ik denk dat Australië inderdaad het beste zal zijn


    En dan bij de starbucks of een ander tentje?

    Mag ik dan een story maken met alle lijstjes? (Dan maak ik jou en NinjaTurtle co-auteur al jullie willen natuurlijk)


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    En dan bij de starbucks of een ander tentje?

    Mag ik dan een story maken met alle lijstjes? (Dan maak ik jou en NinjaTurtle co-auteur al jullie willen natuurlijk)


    Gewoon een simpel, onbekende tentje.

    En van mij mag je.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Gewoon een simpel, onbekende tentje.

    En van mij mag je.


    Wil je dat ik jullie co-auteurs maak?

    En hoe krijgen jullie die foto's/gifs zo mooi aan deb zijkant? Ik probeerde het ook in de story, maar dat ging niet helemaal goed.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wil je dat ik jullie co-auteurs maak?

    En hoe krijgen jullie die foto's/gifs zo mooi aan deb zijkant? Ik probeerde het ook in de story, maar dat ging niet helemaal goed.


    eerst je foto's en die aan de linker kant plaatsen. en daaronder je tekst aan de recht kant plaatsen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zou Nova ook in de beginpost mogen? Ik werk nog aan haar, maar wil niet dat ze vergeten wordt :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman