• Calum Hood, een jongen die dag en nacht op het toneel te vinden is, Luke Hemmings, de bekende youtuber met miljoenen views per week, Michael Clifford, de straatmuziekkant die zijn brood daarmee verdient en als laatste Ashton Irwin, de jongen die zijn kans waagt bij de X-Factor. Allemaal hebben ze een ding gemeen; ze hebben de stem van een nachtegaal. Misschien is dat ook de reden dat zij degene zijn die langzaam werden ontdekt op de meeste vreemde moment. En nee, niet door zomaar iemand. De jongens van One Direction zijn op pad gestuurd om een nieuw iemand te vinden voor hun voorprogramma van de nieuwste tour. Allemaal moeten ze met iemand terugkomen om uiteindelijk de juiste beslissing te laten vallen. Maar wat als dat onmogelijk lijkt? Word het een concurrentie strijd of komt het besluit dat ze alle vier mee mogen doen als band? Gaat het geheel vlekkeloos of ontstaan er dingen wat alles moeilijker maakt en de banden van de jongens op het spel zetten?

    *De manier van de ontdekking is een voorbeeld, dus deze mag je altijd aanpassen.

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Manier van de ontdekking Alleen voor 5SOS
    • Uiterlijk
    • Wie ontdek je Alleen voor 1D en vergeet niet dat ik niet overal rekening mee kan houden, dus sommige dingen ook via randomizer gaan
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    • De jongens •
    • Harry Styles • NinjaTurtle
    • Louis Tomlinson • Ashtonlrwin
    • Liam Payne • Quendolynn
    • Niall Horan • Winhood
    • Zayn Malik • NinjaIrwin
    [R]• Ashton Irwin • KodaIine
    • Michael Clifford • NinjaTurtle • Straatmuzikant
    • Luke Hemmings • OhMyLashton • Youtuber
    • Calum Hood • Mashtonx • Toneel

    • Overige Rollen •
    • Sophie Georgia Charlotte Anderson • Goede vriendin Calum • Winhood
    • Meridith Anna Feozva Vasilii • Goede vriendin Ashton • Preciado





    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen NinjaTurtle of Ashtonlrwin maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 12:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KodaIine schreef:
    Ash is een Strandwacht. Meer aanspreek met zowel de andere jongens als meisjes en de rest van d wereld.
    Goed? Of liever IKEA?


    Je moet het echt helemaal zelf weten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Winhood schreef:
    (...)

    Nou, die andere was ik mooi vergeten, hoor. Of vlierenfluister is een geheel nieuw woord. Het spijt mij vreselijk, maar dan zit ik het zo helemaal door te lezen en dan vallen mij die dingen op. Ik voel mij echt zo'n betweter als ik het tegen iemand zeg, toch zeg ik het wel anders dan staat het er maar.


    Welke? Vlierenfluiter is een woord wat ik al zestien jaar hoor, dus dat is geen nieuw woord hoor. ;p Maar maak niet uit en dat is toch alleen maar goed?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Welke? Vlierenfluiter is een woord wat ik al zestien jaar hoor, dus dat is geen nieuw woord hoor. ;p Maar maak niet uit en dat is toch alleen maar goed?


    Nee, maar vlierenfluister wel als je het over een jongen hebt of niet?

    Ja, maar ik wil niet gemeen of corrigerend over komen.


    Physics is awesome

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Je moet het echt helemaal zelf weten.


    Ik pak wel een randomizer


    Bowties were never Cooler

    jongens, het was gewoon een typefoutje. kom op zeg... ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Strandwacht it is


    Bowties were never Cooler

    Winhood schreef:
    (...)

    Nee, maar vlierenfluister wel als je het over een jongen hebt of niet?

    Ja, maar ik wil niet gemeen of corrigerend over komen.


    Mag ik weten hoe je daar aan komt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaTurtle schreef:
    jongens, het was gewoon een typefoutje. kom op zeg... ><


    Sorry, ik hou mijn mond al ;x


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaTurtle schreef:
    jongens, het was gewoon een typefoutje. kom op zeg... ><


    Sorry, het spijt mij, vergeef me. Maar ik kon gewoon niet, niet antwoorden op haar laatste bericht. :$


    Physics is awesome

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Mag ik weten hoe je daar aan komt?


    Waar aan komt?


    Physics is awesome

    Pasqualino went Quendolynn.


    Reality's overrated.

    Quendolynn schreef:

    • Rol • Sexbomb.
    • Naam • Liam James Payne.
    • Leeftijd • Twintig.
    • Nationaliteit • Brits.
    • Uiterlijk • Liam is geen kleine en geen groot persoon. Qua postuur is Liam ook gemiddeld, al is hij vrij gespierd. Niet overdreven, maar het is duidelijk aan hem te zien dat hij graag sport. Liam heeft chocoladekleurige ogen, als een puppy. Zijn neus is met het boksen gebroken geweest en dit heeft de vorm aangetast. Liam heeft vrij rozige lippen. Zijn haren zijn lichtbruin van kleur en krullen, als hij weet dat er anderen komen brengt hij zijn haar in model met wat gel, maar moet hij niet over straat, dan zit het gewoon alle kanten op. Op zijn huid zijn een aantal sproetjes en moedervlekken te vinden. Liam heeft over zijn kaak en boven zijn bovenlip wat stoppels. Hoewel Liam op het eerste zicht niet de persoon is voor tatoeages heeft hij er toch een aantal. Maar geen random plaatjes, zijn tatoeages betekenen iets.
    • Wie ontdek je • Het liefst Ashton of Luke.
    • Karakter • Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. En is zolang het niet te koste gaat aan iets of iemand anders altijd wel in voor een grapje. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is voor sommigen als een soort oudere broer, of zelfs vader. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd en komt in principe makkelijk uit zijn woorden, enkel niet als hij iemand wilt versieren. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig, Liam is dan ook aardig sportief. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken. Hoewel sport toch vroeger echt zijn droom was ligt zijn passie nu bij muziek. Hij zingt en kan een beetje gitaar en piano spelen.
    • Extra • Hij is biseksueel.


    Done.


    Reality's overrated.

    Toen hoefde alleen Ashton nog ingevuld te worden en moeten we nog een Zayn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    Toen hoefde alleen Ashton nog ingevuld te worden en moeten we nog een Zayn.


    Zo dichtbij en tegelijkertijd zo ver weg. Hopelijk meldt iemand zich snel voor Zayn.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Zo dichtbij en tegelijkertijd zo ver weg. Hopelijk meldt iemand zich snel voor Zayn.


    Stiekem heb ik de neiging Zayn op me te nemen en gewoon dat topic te openen, nadat ik Miriam even vol heb gespamt, want heel stiekem zijn de 48 uur ook om. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer