• Versie 2.0



    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot, magisch 'hek'. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, maar eenmaal binnen is het duidelijk te zien. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het 'hek' erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]







    Hier mag je praten over alles wat onzinnig is hahah :')


    Tent verdeling:
    Jongens:

    Meisjes:
    Valérie & Lilith
    Victoire & Denise


    Huisjes verdeling

    01: Damon & Cath
    02 : Aishllin & Noah?
    03
    04
    05 Gabe & Mackenzie
    06
    07 : Jason & Amalia
    08
    09
    10
    11


    Rollenstory
    Rollentopic
    Speeltopic



    Names :
    Rowena ||TheHorcrux
    Saar ||Mudita
    Anouk || Kahuna
    Angel || Butera
    Britt || Hecuba
    Simone || MrFluke
    Demi || Amarela
    Denize || Bohen
    Lieke || x Dazzle
    Fleur || Magnus
    Nichelle || Aswium

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Noah voor Tyler? ^^

    En ik twijfel om Gabe te vervangen in een nieuw weerwolfje ^^ Eentje die er nog maar net zou zijn in de koepel :3 hmmm Zou ik dat doen ;x ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is goed! Hij loopt net het bos in dus ^^


    El Diablo.

    Iemand voor Denise of Aishlinn?? xD


    Little do you know

    hi, ik ben weer terug in kut rotjeknorrr

    samenvatting anyone?


    Spinning around, I'm weightless.

    Er is niet veel gebeurt, de leerlingen hebben kun tenten opgezet en sommigen zijn afgedwaald maar de meesten zitten gewoon op het veld :]
    De wezens hebben nog niet echt actie ondernomen, Noah en Athene zijn beide een mens tegen gekomen die afgedwaalt zijn en hebben daar nu een gesprek mee, zeg maar.
    Verder is er niet echt iets gebeurt :]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:51 ]


    Little do you know

    Mijn reactie met Jay komt morgen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gepost.:Y) Beetje crappy alleen.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand voor Denise? Ze zit voor haar tent op het veldje.
    Ik kan haar ook het bos in sturen dat één van de wezens haar kan ontmoeten?


    Little do you know

    Waarom gaat het hier dood? :c


    Little do you know


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Waarom gaat het hier dood? :c


    I dunno :c


    That is a perfect copy of reality.

    I feel the same :( ik mis het oude rpgen waar iedereen erg enthousiast en actief meedeed dat je zelf regels moest toevoegen om ze minder snel te laten reageren :(

    Sigh ;c nu gaan zr.al dood na 2 paginas erg motiverend voor rpgspelers is dat niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nope..
    We hadden denk ik tot na de vakantie moeten wachten met het rpg..
    Nu zijn er veel op vakantie en alles en dan word er amper tot zelfs niet gereageerd. ugh


    Little do you know

    Ja. Echt jammer dat het aan het doodgaan is! Ik vind dit zo'n leuk idee. . .
    Morgen ga ik trouwens met Jay reageren, Demi.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zo, ik ben terug van vakantie en ziekenhuis en pijnstillers - sort of maar ik kan me in ieder geval weer genoeg concentreren om lekker te posten, soooooo let me think


    Spinning around, I'm weightless.