• Versie 2.0



    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot, magisch 'hek'. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, maar eenmaal binnen is het duidelijk te zien. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het 'hek' erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]







    Hier mag je praten over alles wat onzinnig is hahah :')


    Tent verdeling:
    Jongens:

    Meisjes:
    Valérie & Lilith
    Victoire & Denise


    Huisjes verdeling

    01: Damon & Cath
    02 : Aishllin & Noah?
    03
    04
    05 Gabe & Mackenzie
    06
    07 : Jason & Amalia
    08
    09
    10
    11


    Rollenstory
    Rollentopic
    Speeltopic



    Names :
    Rowena ||TheHorcrux
    Saar ||Mudita
    Anouk || Kahuna
    Angel || Butera
    Britt || Hecuba
    Simone || MrFluke
    Demi || Amarela
    Denize || Bohen
    Lieke || x Dazzle
    Fleur || Magnus
    Nichelle || Aswium

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    I'm back!!! :3 en ik heb blijkbaar niet veel gemist :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amarela schreef:
    (...)

    Athene is wel een mythisch wezen, dus dan zal een van de twee het bos in moeten, haha c:


    Oeps. Hahaha, niet gezien. Nou ja, ik zou het wel kunnen doen. Maar alleen als jij dat wilt.(:

    Saar, Yay you're back!!(: Was het leuk?
    Je hebt idd niet veel gemist.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja het was erg leuk ! ;D al ben ik enorm verbrand aan mijn rug :c

    En ergens vind ik het wel jammer dat het topic nogal dood is ;c ik hoopte eerlijk gezegd dat het topic al bijna vol zou zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    You're back ;D
    And yes.. me too :c
    Maar er zijn nog meer op vakantie/afwezig en ugh er word zo weinig gepost T^T
    Ik ga met Aish reageren op Noah XD


    Little do you know

    Magnus schreef:
    (...)

    Oeps. Hahaha, niet gezien. Nou ja, ik zou het wel kunnen doen. Maar alleen als jij dat wilt.(:

    Saar, Yay you're back!!(: Was het leuk?
    Je hebt idd niet veel gemist.


    Ik kan wel doen dat Athene - zoals Rowena al zei - ze opmerkt en iets dichterbij komt, maar ze zal in het bos blijven haha. Ik vind het goed hoor, wie van de twee wil je sturen? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik kan wel doen dat Athene - zoals Rowena al zei - ze opmerkt en iets dichterbij komt, maar ze zal in het bos blijven haha. Ik vind het goed hoor, wie van de twee wil je sturen? c:


    Haha, is goed.^^ Ik denk dat ik Jay ga sturen.c: Wie begint, jij of ik?

    Mudita schreef:
    Ja het was erg leuk ! ;D al ben ik enorm verbrand aan mijn rug :c

    En ergens vind ik het wel jammer dat het topic nogal dood is ;c ik hoopte eerlijk gezegd dat het topic al bijna vol zou zijn.


    Ja. Idd. Ik was eigenlijk aan het wachten op iemand van wie ik de naam niet meer weet, maar ze heeft nog niet gereageerd op Axel. Degene die Valerie speelt volgens mij...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Ja. Idd. Ik was eigenlijk aan het wachten op iemand van wie ik de naam niet meer weet, maar ze heeft nog niet gereageerd op Axel. Degene die Valerie speelt volgens mij...


    Hm. Wil jij beginnen? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Hm. Wil jij beginnen? c:


    Is goed. Ik zal zo proberen een post te schrijven.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed. Ik zal zo proberen een post te schrijven.^^


    Thanks. Ik zit nu namelijk in een soort korte writersblock iets, meh.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Thanks. Ik zit nu namelijk in een soort korte writersblock iets, meh.


    I feel ya bro. Heb ik ook een keer gehad. Heel irritant.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    I feel ya bro. Heb ik ook een keer gehad. Heel irritant.


    Ik heb het wel vaker en altijd op die momenten dat je vrij bent en niks te doen, ugh.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik heb het wel vaker en altijd op die momenten dat je vrij bent en niks te doen, ugh.


    Ja. Inderdaad.
    Ik heb gepost trouwens, maar het is een beetje crappy.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hmmm Ik zal iedereen hier eens een berichtje sturen met de vraag om het topic wat levendiger te maken ^^'

    Hopelijk komt dan de inspiratie van iedereen weer opsprankelen en gaat het topic nog niet dood ! ^^

    Dus sorry als je een berichtje krijgt terwijl je wel actief meedoet aan het topic ik ga gewoon alle namen af gaan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha top idee :p
    Het is echt niet leuk dat het zo snel al dood is :l


    Little do you know

    Iemand die na mijn vreselijke beginpost Tyler wil meeten die het bos in gaat? Of Cath natuurlijk..
    Btw: Bohen > Parrish


    El Diablo.