• Hoi allemaal!

    Kennen jullie de website 7CupsOfTea? Het is een website waar je anoniem kan praten met mensen van over de hele wereld over van alles en nog wat. Maar het is speciaal gericht op mensen die even een luisterend oor nodig hebben. Ik ben er achter gekomen via Tumblr en heb besloten om mezelf daar aan te melden als luisteraar. Ik doe het nu denk ik ongeveer een kleine week, en ik merk echt dat het zo ongelooflijk fijn is om te doen! Ook het team daar is ontzettend fijn! Je wordt er meteen hartelijk begroet en krijgt een warm welkom. Niemand wordt buitengesloten. (:

    Dus, misschien vinden mensen het wel leuk om er even een kijkje te nemen! Onthoud dat het volledig anoniem is en al de gesprekken worden gewist! Ook krijgen alle luisteraars voordat je beginnen een speciale training, dus hoewel ze geen professionals zijn, hebben ze wel weet van bepaalde zaken. Iedereen krijgt sowieso als eerste de training om actief te leren luisteren (verplicht) en voor de rest zijn er ook trainingen die niet verplicht zijn maar wel gedaan mogen worden. Dit varieert van depressie, seksueel misbruik of angststoornissen.

    Klik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik denk dat ik dit ook ga doen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat lijkt me wel interessant (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tigresse schreef:
    Ik denk dat ik dit ook ga doen. (:


    Je bedoelt jezelf aanmelden als luisteraar? (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)

    Je bedoelt jezelf aanmelden als luisteraar? (:


    Misschien wel. Ik heb zelf heel veel problemen gehad de laatste jaren, en ik weet hoe noodzakelijk het is om erover te praten. Ik ben wel nog geen zestien, maar dat ben ik over een halve maand wel. Dus ik wacht nog heel even met mijn aanmelding. ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Misschien wel. Ik heb zelf heel veel problemen gehad de laatste jaren, en ik weet hoe noodzakelijk het is om erover te praten. Ik ben wel nog geen zestien, maar dat ben ik over een halve maand wel. Dus ik wacht nog heel even met mijn aanmelding. ^^


    Oké, tof dat je je wilt aanmelden! Nou ja, we zien je wel verschijnen. Mijn naam is daar in ieder geval Puffin. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mmm... Even een kijkje nemen (:


    wat was dit ookalweer

    (Y) dit is heel nuttig voor mij

    DANK JE !!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    JACKxxROSE schreef:
    (Y) dit is heel nuttig voor mij

    DANK JE !!!!


    Aah, tof dat je er wat aan hebt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Jaaa, en ik ben een luisteraar! Ik heet er gewoon Pama. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    Jaaa, en ik ben een luisteraar! Ik heet er gewoon Pama. (:


    Maar je moet toch zestien daarvoor zijn, of zie ik het verkeerd?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Maar je moet toch zestien daarvoor zijn, of zie ik het verkeerd?

    Niet tegen die crew zeggen hoor, ik heb gewoon een neppe leeftijd gedaan. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    (...)
    Niet tegen die crew zeggen hoor, ik heb gewoon een neppe leeftijd gedaan. ^^


    Oehh badass :')


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Oehh badass :')


    Yeahh. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ook, hehe c:


    wat was dit ookalweer

    Haha, echt stoer dat er nu allemaal mensen zich gaan aanmelden!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso