• Hoi allemaal!

    Kennen jullie de website 7CupsOfTea? Het is een website waar je anoniem kan praten met mensen van over de hele wereld over van alles en nog wat. Maar het is speciaal gericht op mensen die even een luisterend oor nodig hebben. Ik ben er achter gekomen via Tumblr en heb besloten om mezelf daar aan te melden als luisteraar. Ik doe het nu denk ik ongeveer een kleine week, en ik merk echt dat het zo ongelooflijk fijn is om te doen! Ook het team daar is ontzettend fijn! Je wordt er meteen hartelijk begroet en krijgt een warm welkom. Niemand wordt buitengesloten. (:

    Dus, misschien vinden mensen het wel leuk om er even een kijkje te nemen! Onthoud dat het volledig anoniem is en al de gesprekken worden gewist! Ook krijgen alle luisteraars voordat je beginnen een speciale training, dus hoewel ze geen professionals zijn, hebben ze wel weet van bepaalde zaken. Iedereen krijgt sowieso als eerste de training om actief te leren luisteren (verplicht) en voor de rest zijn er ook trainingen die niet verplicht zijn maar wel gedaan mogen worden. Dit varieert van depressie, seksueel misbruik of angststoornissen.

    Klik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    xHappinessx schreef:
    Misschien moeten we er een soort topic over openen zodat je elkaar misschien ook kan helpen met advies geven.

    Het '7 Cups of Tea' topic


    Leuk idee!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Klinkt als een heel mooi initiatief! Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yes! Eindelijk, ik heb mijn verified listener badge! :'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Yes! Eindelijk, ik heb mijn verified listener badge! :'D


    Ik heb 'm ook! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoe krijg je badges/ranken eigenlijk?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    Hoe krijg je badges/ranken eigenlijk?


    Klik!

    De verified listener badge krijg je door met een mentor/teen star (ik weet niet of Peer support er ook tussen zit) te praten over een bepaald probleem alsof hij/zij een guest/member is.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Kzal een kijkje nemen


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mijn topics. (: