• Hoi allemaal!

    Kennen jullie de website 7CupsOfTea? Het is een website waar je anoniem kan praten met mensen van over de hele wereld over van alles en nog wat. Maar het is speciaal gericht op mensen die even een luisterend oor nodig hebben. Ik ben er achter gekomen via Tumblr en heb besloten om mezelf daar aan te melden als luisteraar. Ik doe het nu denk ik ongeveer een kleine week, en ik merk echt dat het zo ongelooflijk fijn is om te doen! Ook het team daar is ontzettend fijn! Je wordt er meteen hartelijk begroet en krijgt een warm welkom. Niemand wordt buitengesloten. (:

    Dus, misschien vinden mensen het wel leuk om er even een kijkje te nemen! Onthoud dat het volledig anoniem is en al de gesprekken worden gewist! Ook krijgen alle luisteraars voordat je beginnen een speciale training, dus hoewel ze geen professionals zijn, hebben ze wel weet van bepaalde zaken. Iedereen krijgt sowieso als eerste de training om actief te leren luisteren (verplicht) en voor de rest zijn er ook trainingen die niet verplicht zijn maar wel gedaan mogen worden. Dit varieert van depressie, seksueel misbruik of angststoornissen.

    Klik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik snap niet waarom ze me willen nachecken... Hehe, ik ben ook nog eens te jong eigenlijk. Dus ik heb ze mijn insta gegeven, staat toch geen leeftijd op (cat)


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik ook, hehe c:

    Nee wat?????
    Ohhhhh leugenaar!
    (N)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom moet je zestien zijn?? niet eerlijk.(cat)
    Naah, ik snap het ook wel hoor.;)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wow, ineens heel veel gesprekken. :')


    wat was dit ookalweer

    Haha, hoe heten jullie eigenlijk allemaal?

    Trouwens, we kunnen ook met z'n alle praten in de ''teen listener chat'', althans, als je gesprekken voert met mensen van nog onder de 18.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Same als hier, Tenace (:


    wat was dit ookalweer

    Einmana schreef:
    Haha, hoe heten jullie eigenlijk allemaal?

    Trouwens, we kunnen ook met z'n alle praten in de ''teen listener chat'', althans, als je gesprekken voert met mensen van nog onder de 18.

    Gewoon, Pama. En ik heb geen teen listener chat omdat ik me registreerde met de geboortedatum 1994, 18 December. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    (...)
    Gewoon, Pama. En ik heb geen teen listener chat omdat ik me registreerde met de geboortedatum 1994, 18 December. (cat)


    Aaaah, dat is jammer! De mensen daar zijn leuk!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)

    Aaaah, dat is jammer! De mensen daar zijn leuk!

    Haha. Ik dacht dat je minimaal zestien moest zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Dus het is een website waarin je een luisterend oor bied aan de mensen met problemem of waar je juist zelf je ei kwijt kan?
    Heb je dan niet heb gevoel dat je er per se op moet om er voor die mensen te zijn? En kun je ook meerdere gesprekken houden met iemand of niet? Aangezien het dus anoniem is.
    En wat houdt die training in?
    Sorry voor mijn vele (domme) vragen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Dus het is een website waarin je een luisterend oor bied aan de mensen met problemem of waar je juist zelf je ei kwijt kan?
    Heb je dan niet heb gevoel dat je er per se op moet om er voor die mensen te zijn? En kun je ook meerdere gesprekken houden met iemand of niet? Aangezien het dus anoniem is.
    En wat houdt die training in?
    Sorry voor mijn vele (domme) vragen. :p


    Geen enkele vraag is dom! (:

    1.Beide. Je kan er anoniem komen (als Guest) of als member, wat overigens ook anoniem is, inloggen. Dan kan je voornamelijk over jezelf en je eigen problemen praten. Je kan je ook aanmelden als luisteraar, dan biedt je diegene (de Guest of member) een luisterend oor.
    2.Dat kan voor sommige mensen zo werken, maar dat hoeft niet. Ik denk dat je als je daar bang voor bent je bij jezelf goed na moet gaan dat je wel op je eigen grenzen let. Denk daarbij bijvoorbeeld aan dat je mensen die met jou over onderwerpen willen praten die bij jou gevoelig liggen doorverwijst naar een andere luisteraar en dat je bijvoorbeeld niet meer dan 3 gesprekken tegelijk voert.
    3.Ja, dat kan. Zowel als luisteraar als Guest en member kan je meerdere gesprekken voeren.
    4.De basis training kijkt vooral naar het gedeelte ''actief luisteren''. Voor de rest heb je de volgende trainingen die je eventueel kan volgens als je dat wilt. (even overgekopieerd vanuit het engels) : Alcohol & Drug Abuse, Anxiety, Bullying, Chronic Pain, Crisis Intervention, Cultural Diversity, Depression, Eating Disorders, Family Stress, Managing Emotions, Panic Attacks, Parenting, Psychological First Aid(PFA), Self Harm, Sexual Abuse, Surviving Breakups, Traumatic Experiences and Work Related Stress.

    Als je meer vragen hebt, stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:00 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat ontzettend leuk! Ik heb me aangemeld als Listener en heb al een paar chats gedaan met mensen. Heel leuk en leerzaam om te doen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Als ik zestien ben, in september, ga ik me aanmelden als luisteraar. Nu nog even zelf gebruik maken van de site :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Heb me intussen aangemeld als shefearsoblivion :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Als ik zestien ben, in september, ga ik me aanmelden als luisteraar. Nu nog even zelf gebruik maken van de site :3


    Gaaf! (: Overigens kan je ook als je luisteraar bent ook altijd even met iemand praten. (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:36 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso