• ...En ja, dat is sarcastisch. (cat)

    Het is vandaag de 31e trouwdag van mijn ouders. En zoiets zou leuk moeten zijn. Nou niet dus.
    Normaal gesproken gaan we ieder jaar iets leuks doen met mijn ouders hun trouwdag. Helaas was er vandaag bij ons 90% kans op regen. We zouden gaan varen, maar in plaats daarvan bleven we maar thuis om op een betere dag te gaan varen.
    En guess what? Op een miezerig buitje na heeft het niet geregend.

    Vanmiddag kwamen er mensen die opbelden of ze even langs mochten komen. Me pa zei dat dat goed was, denkend dat het was wegens mijn ouders hun trouwdag. Maar mooi niet. Ze gingen alleen maar zeuren over hun eigen problemen. Ze hebben mijn ouders niet eens gefeliciteerd en 27juni was mijn vader jarig en dat weten ze ook nog steeds niet terwijl me ma dr bij heeft gestaan toen ze onze verjaardagen in hun agenda neerzetten. -.-'

    Verder heb ik de gehele dag al verschrikkelijke buikpijn. Terwijl mijn maandelijkse periode pas over een paar dagen is. Dus mama en ik even nadenken en googlen: Ik heb hoogstwaarschijnlijk buikgriep. Heb zowat de hele dag op de bank gelegen en heb niet het idee dat ik pijnloos de nacht doorkom. :/

    Hoe was jullie dag? Hopelijk toch wel leuker?

    (En sorry voor eventuele spellingfouten, ik type op mijn mobiel.)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, die mensen. Zo van: het is vandaag een feestdag, laat ik maar even over mijn problemen zeiken. Wordt de sfeer vast beter en gezelliger op.

    Beterschap. <3

    Mijn dag was wel leuk, ik kwam om twee uur uit mijn bed en toen ging ik naar het strand. Ik ben eindelijk een beetje verkleurd en we hebben pizza gegeten. En mijn broertje en ik gingen heel hard schreeuwen en toen werden de buren boos, oops hehe. c:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Wauw, die mensen. Zo van: het is vandaag een feestdag, laat ik maar even over mijn problemen zeiken. Wordt de sfeer vast beter en gezelliger op.

    Beterschap. <3

    Mijn dag was wel leuk, ik kwam om twee uur uit mijn bed en toen ging ik naar het strand. Ik ben eindelijk een beetje verkleurd en we hebben pizza gegeten. En mijn broertje en ik gingen heel hard schreeuwen en toen werden de buren boos, oops hehe. c:


    Volgens mij hadden ze er niet eens bij nagedacht dat het mijn ouders hun trouwdag was. :/

    Ghehe dat klinkt als een best genius dag. Hoezo gingen jullie schreeuwen? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd nog met je ouders yoyo! En heel veel beterschap.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Volgens mij hadden ze er niet eens bij nagedacht dat het mijn ouders hun trouwdag was. :/

    Ghehe dat klinkt als een best genius dag. Hoezo gingen jullie schreeuwen? :p

    Nah wat 'n stomme mensen.

    Wij gingen schreeuwen, omdat we hyper waren. Want we hadden Belle en het Beest gezien en toen gingen we ze nadoen met een grappige variant die de buren niet zo grappig vonden, lol.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aww, wat rot. Die mensen klinken niet erg leuk. :x Maar gefeliciteerd met je ouders en heel veel beterschap!

    Mijn dag begon met wakker worden van een nachtmerrie, maar daarna werd hij op zich wel beter. Ik heb niet veel gedaan eigenlijk - In The Flesh gifs gemaakt, wat geschreven en het WK gekeken, dat was het zo ongeveer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff, wat egoïstisch van die mensen.. nog gefeliciteerd met je ouders, en beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter! ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wat een egoïstische mensen zeg. Ik snap oprecht dat je ervan baalt. En over die buikgriep, ik hoop dat je snel weer op mag knappen. Beterschap! <3


    26 - 02 - '16

    Dank jullie <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd met je paps en mams! En natuurlijk heel veel beterschap!
    Wat in het vat zit verzuurt niet, dus hoe jammer het ook is dat het vandaag niet doorging, dat dagje varen komt er wel (flower)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 15:56 ]


    Hamartia

    Felis schreef:
    Wat een egoïstische mensen zeg. Ik snap oprecht dat je ervan baalt. En over die buikgriep, ik hoop dat je snel weer op mag knappen. Beterschap! <3


    Queer zijn is gewoon alles

    Nog gefeliciteerd, en ik hoop dat je nu wat minder buikpijn hebt!
    Mijn dag begon oké, totdat ik mijn schoolboeken moest kopen, doei doei geld.


    Alleen maar tranen van geluk

    @Atrian
    Dankje! En inderdaad, dat dagje varen komt nog wel. Toch was het eventjes jammer, haha.

    @Rowling
    Jaa, gelukkig is het al wat minder. Maar toch doet het nog pijn. Mjah, zal hopelijk snel overgaan.
    En oei, das nooit leuk. Hopelijk waren je schoolboeken niet zó duur, of wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •