• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik verveeeeel me. Heeft iemand een trailer nodig? Hehe


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ja, dat dus precies. Hij was zo fantastisch, om het zo uit te drukken. Nu vind ik alleen Laura -wacht heet ze zo. Die lesbienne- echt tof. De rest heeft geen swaggies. Nee.


    Laura ja.
    Ik vind Aike, Isabella, Giorgio en Nicoline nog wel oké en Laura is wel cool inderdaad. Maar ik vind er geen echt geweldig.


    Reality's overrated.

    Eighteen schreef:
    Ik verveeeeel me. Heeft iemand een trailer nodig? Hehe


    Jaaaa. Ik. Wohoo.


    Reality's overrated.

    Noekserd, drop je eisen ergens maar neer c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, same, Noek. (:


    Danmarks Dynamite.

    Eighteen schreef:
    Noekserd, drop je eisen ergens maar neer c:


    Welke vragen moet ik beantwoorden?


    Reality's overrated.

    Filmpjes die erin moeten -
    Naam acteurs/actrices -
    Soundtrack -
    Verhaallijn -
    Eventuele tekst erbij -


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil meer volgers, grr.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Die komen wel, Eef. Gewoon blijven tweeten en mensen volgen waar ik mee praat, want die zijn altijd aardig. Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Die komen wel, Eef. Gewoon blijven tweeten en mensen volgen waar ik mee praat, want die zijn altijd aardig. Hehe.

    Hahaha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nah, ik heb maar 298 volgers. Haha en op instagram 262, maar dat zijn mensen die ik ken c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Nah, ik heb maar 298 volgers. Haha en op instagram 262, maar dat zijn mensen die ik ken c:

    Ik heb er 76.. Maar dat was eerst mijn persoonlijke en nu een fan iets, sinds één dag.
    En op insta heb ik 140 volgers of zo.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 21:23 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb er juist op instagram weer heel weinig. :')


    Danmarks Dynamite.

    Ik weet bijna 99% zeker dat Manuel Broekman meedoet aan Expeditie Robinson. c:


    Danmarks Dynamite.

    Ik begon van alles te retweeten en ik kreeg meer volgers op een of andere manier :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.