• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.



    Boom! Clap!

    TFIOS


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Filmpjes die erin moeten - Je kunt goed materiaal vinden bij Skins en dan vooral de Freddie en Effy (Freffy) dingen, ook seksfilmpjes en stuff. Hehe. Skins bevat ook veel drama dus daar kom je al een eind mee, verder idk.
    Naam acteurs/actrices - Ik heb niet echt een actrice voor Aurrisea? Maar voor Liam dus Liam.
    Soundtrack - Geen idee, heb jij een idee? Als je echt niks vind, vind ik deze nog wel te doen, maar eigenlijk niet zo. Click.
    Verhaallijn -

    A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
    Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
    Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
    Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.

    Dit is de voorkant, maar goed, ik zal de verhaallijn eens duidelijker maken en wat ongeveer in de trailer moet:
    Voor Liam - een tienerjongen die samen met zijn vrienden zoveel mogelijk van het leven wilt genieten (een beetje bad-1D) - was het met Aurrisea liefde op het eerst zicht en hoewel hij dacht dat het hopeloos zijn gaan ze op een feestje toch met elkaar naar bed Voor beiden de eerste keer, cuties. Hoewel ze geen koppel zijn gaan ze wel heel flirtend met elkaar om - zeker achteraf dus - maar als hetoog vande beste voetballer op Aurrisea valt, valt zij al snel voor zijn charmes. Derelatie is enkel niet alleen rozengeur en maneschijn - helemaal niet. En terwijl er achter gesloten deuren een hele hoop gebeurd slaat Aurrisea compleet door. Langzaamaan word ze gek, tot bijna levensgevaarlijk (Ze valt haar vader bijna aan met een mes) en als het dan bij het inrichting-niveau komt verdwijnen zowel zij als Marcus. Ruim een jaar later vind Liam Aurrisea terug, midden tussen de hoeren, junks, alcohollisten en andere ongurige types. Aurrisea weet niks meer en is compleet veranderd. Maar ondanks de gevechten en Aurrisea's tegenstribbelen komt het uiteindelijk toch bij het een-soort-van-friends-met-benefits-of-fuckbuddy's-maar-net-wat-anders. Aurrisea blijft ondertussen een gevaar, zelfs zo dat ze Liam zelfs aanvalt en bedreigd met een mes - hem bijna vermoord. Goed, dat boeit verder niet. Uhm. Tsja.
    Eventuele tekst erbij - Kijk hierboven wat je vind.


    Reality's overrated.

    Ik heb op Insta 52 volgers. HAHAHAHA.


    Reality's overrated.

    HET BESEF DAT FREDDIE DOOD GAAT EN FREFFY EN NOOO. Vind ik niet leuk. ):

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 21:36 ]


    Reality's overrated.

    Hij staat opgeslagen in mijn notities. Ik kan misschien nog wel een actrice vinden voor Aurrisea? Hoe beeld je haar in?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Hij staat opgeslagen in mijn notities. Ik kan misschien nog wel een actrice vinden voor Aurrisea? Hoe beeld je haar in?


    Licht getinte huid - Latina -, bruin krullend - echte krullen - haar, groene ogen. Kaya Scodelario valt (qua gezicht enzo) heel erg in het beeld, behalve dan haar blauwe ogen en Aurrisea heeft groene en zij heeft een hele blanke huid en Aurrisea juist niet en Aurrisea heeft eigenlijk ergere krullen, maar dat gaat bij haar nog wel.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 21:49 ]


    Reality's overrated.

    IK LEES UTOPIA TALK TERUG VAN JULLIE. IK. MIS. EMIL. KEI. EN. KEI. EN. KEIHARD. :'(

    Ashtonished schreef:
    IK LEES UTOPIA TALK TERUG VAN JULLIE. IK. MIS. EMIL. KEI. EN. KEI. EN. KEIHARD. :'(


    Ik ook. Bij dat stukje van de terugblik, omdat er iemand weg gaat (idk of je dat al weet) komt Emil er een paar keer in voor. En ik huil tegenwoordig echt snel, maar door die sad music kreeg ik wel eventjes moeite. En ja, het is raar. Maar dat heb ik gewoon heel snel.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ik ook. Bij dat stukje van de terugblik, omdat er iemand weg gaat (idk of je dat al weet) komt Emil er een paar keer in voor. En ik huil tegenwoordig echt snel, maar door die sad music kreeg ik wel eventjes moeite. En ja, het is raar. Maar dat heb ik gewoon heel snel.


    Ik heb het vandaag niet gekeken :c Ik ga het zo terugkijken met mijn moeder :3 We missen eht eigenlijk nooit xd Wordt moeilijk als se op vakantie gaan :c

    Naahw :c Maar Emil was wel echt de beste in heel Utopia. Hij deed normaal en de rest deugt niet.
    Ik vind Nicoline wel leuk en Ivan ook, maar ik erger me de helft van de tijd dood aan bijna iedereen. >.<

    Ja, precies. Emil was verstandig. :c


    Danmarks Dynamite.

    Precies. Emil was verantwoordelijk en hij nam de goede beslissingen. Hmm. Nu is het zo rommelig, bweh. Gelukkig gaat Ron weg, want ik heb een hekel aan hem. BWAH.

    Jup, jup en jup. Haha, sorry, heb even niet het fut om lang te antwoord. Voel me nogal kut.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Jup, jup en jup. Haha, sorry, heb even niet het fut om lang te antwoord. Voel me nogal kut.


    :c Wat is er?

    Heel lang verhaal, maar het komt erop neer dat extreem fucked up voel. Mja, idk.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Heel lang verhaal, maar het komt erop neer dat extreem fucked up voel. Mja, idk.


    Hmm :c Ik hoop dat het snel weer beter gaat :c Ik ga nu. Doeegg <3