• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bye..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:15 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben nog heel dom op twitter gebied maar wat betekent een indirect eigenlijk? :s


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat je niemand mentiont. Dus niet met de @. Maar dat je het wel over diegene hebt.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Dat je niemand mentiont. Dus niet met de @. Maar dat je het wel over diegene hebt.

    Ooh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    VERDORIE. WEER DAT STUKJE MET EMIL MAAR DAN IN SHOWNIEUWS, GRRR. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 23:17 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik vond gisteravond een random Effy-story die lang was, dus ging kijken. In de beschrijving stond dat ze ene Liam leert kennen en blah blah, dus ik dacht okay, waarom ook niet. Ga ik het nu lezen. BLIJKT HET EEN EFFY-LIAM PAYNR STORY TE ZIJN. FUCKING PERFECT OH MY. EN DAT KWAM IK EVEN TOEVALLIG TEGEN EN AKDKDIEMENAMRI. EN FREDDIE KOMT EROOK IN VOOR EN COOK EN DEZE STORY IS VOOR MIJ GEMAAKT.
    IK HEB EEN NIEUWE OBESSIE. OKAY? JA. DOEI.


    Reality's overrated.

    HAHAHAHA, awh! YAAAY! :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Hmmm, zal ik een middernacht Skins-marathon gaan houden? Mwah. Als ik geluk heb heb ik morgen rond tien uir het eerste seizoen af en dan moet ik er nog zes. En ik heb vrijdag weer school en morgen training. Naja. Idc. Gonna do it anyway.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 0:26 ]


    Reality's overrated.

    Ik heb zo'n gevoel dat ik de hele vakantie Netflix ga kijken ... ;$


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ben aan het zingen en een stuk aan het schrijven op mijn piano. :3
    Dat is heel lang geleden.


    Reality's overrated.

    Maar ik ben trouwens vanaf morgenochtend vroeg een week op vakantie. Midden in het bos/duinen/whatever ga ik geen wifi hebben en heel misschien dat ik wifi heb in de supermarkt (Ik denk dat ik door die supermarkt heen race zoals altijd zodat ik niet eens aan de wifi denk, gezien een week lang alleen paardrijden toch echt geweldig is vind ik.) En woooh.


    Reality's overrated.

    Ik heb trouwens besloten dat ik mijn haar alleen bij laat punten, een schuine (lange) pony laat knippen en de boel echt knalrood ga verven. Ik heb deze gekocht, dat was de felste rode kleur van de Kruidvat (Ik heb zelfs bij de DA gekeken maar die had ook niks fellers en ik ga het toch eerst blonderen omdat mijn haar te donker is zodat het feller word en ze zeggen dan dat het dit word en woohoo. Ik ben enthousiast en heb er zin in en aldkfjasldkfj.) met dus die lichtere dipdye aan de onderkant. Eigenlijk was ik eerst van plan om het helemaal te knippen maar gezien dat minder mooi is met het rode en de dipdye (dan gaat dat niet werken) ga ik eerst dit een tijdje doen en laat ik het wat groeien, dan ga ik over een half jaar denk ik naar het korte zwarte. Naja, dan moet de pony ook ietsjes langer zijn, al hoeft het niet veel langer. Ik laat het toch zo knippen dat je het amper ziet, alleen als je -je haar bijvoorbeeld vast hebt dat er plukken toch wel een stuk korter zijn en er gewoon wat meer speelsheid iets in zit ofzo. Idk. Ik ben gewoon heel enthousiast en *O*


    Reality's overrated.

    Kan iemand dit topic volgooien, hehe.


    Danmarks Dynamite.

    HIJ IS KLAAAR. Finally, hehe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.