• MISHTON.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ja precies. EN JA PRECIES. :9~


    Danmarks Dynamite.

    JADDJKSHASFHDKJHFDL


    Danmarks Dynamite.

    Short Story:

    "Oh, oh," kreunde Louis luid. "Noek, damn." Zijn handen gingen over haar naakte rug en hij trok speels aan het bandje van haar beha. Zijn lippen waren onderstussen begraven in het kuiltje in haar nek en zijn warme tong liet haar sidderen. "Ik wil je, zo graag," gromde hij, friemelend aan het slotje van het dames-limgerie.
    Met haar handen in zijn boxer, haar lippen tegen zijn orrn en de bandjes van haar beha - met zijn hulp - halverwegenhaar bovenarmen, schrok Noek op ttoen de deur open vloog.
    Een innige zoen van het binnenvalende tweetal werd verstoord toen ook zij de andere twee opvielen. "Goed," blijkbaar zijn wij niet de enigen met plannen," heigde Gabriëla in ren pogimh de zaak iets minder ongemakkelok tr maken - ze was allang blij dat de meeste kledingstukken nog aan waren, of in ieder gaval, dat -dat waar ze echt geen behoefte tot zicht aan had nog bedekt was. - ze knipoogte naar Zayn, die met een warrig kapsel naast haar stond en eerst een klap op haar achterwerk gaf voor hij met samengeknepen ogen naar het meisje keek dat ondertussen snel in haar jeans en shirt was geschoten. "Euh, Noek. En Liam dan?" vroeg hij haar.
    Noek keek maar de grond. Daar zei Zayn wat. Toch haaldr ze haar schouders op. "We hebbrn niks, en tot de tijd dat hij dan eindelijk de ballen krijgt wat tegen me te zeggen hoef ik Louis niet te weerstaan."
    Gabriëla lachte, het was toch eens een zaak. Daarna wende ze zich weer tot Zayn en spomtaan bloeiden de kriebels in haar buik weer op. "Deze gangkast is dus van hun, dan nemen wij de volgende deur!"


    Reality's overrated.

    GA ME NIET ENG VINDEN GABRIELA.


    Reality's overrated.

    NOEK AHHAHAHAHAHAHAHAH. - FUCK YEAH. Al ben ik jaloers dat je Louis koos. HAHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    MUHAHAHAHA.
    Maar jij hebt Zayn? Die is ook yummie. Io vind ze beiden hehehehe. En Liam is gewoon my love en dan stiekem met Loulou. Pssst. Nee hoor, als ik echt wat met Li zou hebben zou ik trouw blijven.


    Reality's overrated.

    Hahaha nawh. Tegenwoordig zijn Louis en Niall mijn faves dusja. BUT IDC I LOVE ZAYNIE.


    Danmarks Dynamite.

    Oooohhh. Foei Gab.


    Reality's overrated.

    Haha, wat is daar foei aan Noekie!? c;


    Danmarks Dynamite.

    Je hebt Zaynie vervangen...


    Reality's overrated.

    Haha, Louis is vanaf het begin mij fave geweest. -- Niemand onthoudt dat. Maar Zayn is ook lang mijn fave geweest, dat is waar. Basically wissel ik tussen Lou, Zayn en Niall.. :')


    Danmarks Dynamite.

    I know. Zayn en Lou heel lang.
    Ik heb juist eigenlijk niets met Niall. :x Hij is cute enzo, maar blond haar, al is het geverfd, nah.


    Reality's overrated.

    Ik vind Niall zo vrolijk en supportive voor de band enzo en dat maakt mij vrolijk, idk.


    Danmarks Dynamite.

    Dat is waar.


    Reality's overrated.

    Maar ikga slapen. Goodnight. <3


    Reality's overrated.