• MISHTON.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Amarela schreef:
    (...)

    SMOESSSSJJEEEEESS.

    Ik denk het wel. Zal ik jou de dode persoon laten worden dan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieksel check 5sos topic even. Ja ik ben handig bezig.


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    (...)

    Ik denk het wel. Zal ik jou de dode persoon laten worden dan?

    Dode persoon? Maar wil ik opzich wel hoor HAHAHA


    That is a perfect copy of reality.

    Helen sleurde me mee naar een lingeriewinkel, en de verkoopster was echt vreeeeemd.


    Reality's overrated.

    Amarela schreef:
    (...)
    Dode persoon? Maar wil ik opzich wel hoor HAHAHA


    Pam pam. c:

    De 16-jarige Luke Hemmings word aangeklaagd wegens brandstichting, waarbij een dode is gevallen. Hijzelf weet dat hij onschuldig is, zijn moeder weet het, maar er blijkt een getuige te zijn. Wat moeten ze dan?

    De 18-jarige Michael Clifford heeft een rot jeugd gehad, in teveel pleeggezinnen gewoond en daardoor is hij nu geworden zoals hij is. Een kleine crimineel die overal en alles iedereen bang maakt. - Die wenkbrauw piercing maakt hem nu misschien nog wel beter hiervoor, hehe. - Hij heeft een hekel aan kleine brave jongetjes en als hij Luke leert kennen, probeert hij van alles om hem het leven zuur te maken. Wat lukt. Uiteraard, bij Michael lukt alles.

    De 23-jarige Ashton Irwin is een succesvolle advocaat, een van de meest gevraagd van Australië, hij heeft een goedlopende kantoor samen met - naam - en nog een aantal die bij hun werken, hij staat erom bekend dat hij de moeilijkste zaken goed kan oplossen, zonder dat er onschuldige in de gevangenis komen te zitten. Luke's moeder neemt onmiddellijk contact op met hem en ze zien weer hoop, helemaal als Luke en Ashton elkaar voor het eerst ontmoeten. In de gevangenis, dat wel, de jeugd gevangenis. Maar er is gelijk een klik waarbij Liz Hemmings kan zeggen dat haar zoon die nog nooit met iemand anders heeft gehad. Zal het Ashton lukken om Luke uit de gevangenis te houden?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    Pam pam. c:

    De 16-jarige Luke Hemmings word aangeklaagd wegens brandstichting, waarbij een dode - kuch, Demi - is gevallen. Hijzelf weet dat hij onschuldig is, zijn moeder weet het, maar er blijkt een getuige te zijn. Wat moeten ze dan?

    De 18-jarige Michael Clifford heeft een rot jeugd gehad, in teveel pleeggezinnen gewoond en daardoor is hij nu geworden zoals hij is. Een kleine crimineel die overal en alles iedereen bang maakt. - Die wenkbrauw piercing maakt hem nu misschien nog wel beter hiervoor, hehe. - Hij heeft een hekel aan kleine brave jongetjes en als hij Luke leert kennen, probeert hij van alles om hem het leven zuur te maken. Wat lukt. Uiteraard, bij Michael lukt alles.

    De 23-jarige Ashton Irwin is een succesvolle advocaat, een van de meest gevraagd van Australië, hij heeft een goedlopend kantoor samen met zijn vrouw (AHAHAHAHAHA, jong getrouwd) Gabsie Irwin en nog een aantal - van Q - die bij hun werken, hij staat erom bekend dat hij de moeilijkste zaken goed kan oplossen, zonder dat er onschuldigen in de gevangenis komen te zitten. Luke's moeder neemt onmiddellijk contact op met hem en ze zien weer hoop, helemaal als Luke en Ashton elkaar voor het eerst ontmoeten. In de gevangenis, dat wel, de jeugdgevangenis. Maar er is gelijk een klik waarbij Liz Hemmings kan zeggen dat haar zoon die nog nooit met iemand anders heeft gehad. Zal het Ashton lukken om Luke uit de gevangenis te houden?


    Awesomeeneessss. Zie de aanpassingen in de spoiler ;p

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 15:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Awesomeeneessss. Zie de aanpassingen in de spoiler ;p


    HAHAHAHA. Oke. Jij bent de dode. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Oke. Jij bent de dode. (wbw)


    Yeaah. Kan ik gaan rondspoken bij mijn moordenaar. (wbw)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb een rolverdeling. (wbw) Die ga ik nu even plaatsen, heuj.
    Melissa heeft ook een rol, al ga ik haar daar eerst over gb'en hahahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LIEKE. LEES MIJN SPOILER OPNIEEUW.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    LIEKE. LEES MIJN SPOILER OPNIEEUW.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHA DEMI.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke. Tot nu toe heb ik dit.

    Dode - Demi.
    Ashton's huisgenoot / beste vriendin - Sarah (Eleven).
    Met wie Ashton het bedrijf heeft opgezet / advocate - Aline.
    Advocate op kantoor - Gab.
    Advocate op kantoor - Mir.
    Advocaat op kantoor - Calum. - Wauw. HAHA. -
    Michael's ex - Melissa.
    Vrouw van Calum - Kim.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gabsie Irwin. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA DEMI.


    Wat lach je nou? (joehoe)
    Mijn hersens hebben hier overuren voor moeten draaien oh tss.


    That is a perfect copy of reality.

    WACHT. Ik moet ook nog een secretaresse van het kantoor. Hmhm. *denkt*


    stay safe because I like being alive at the same time as you