• MISHTON.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Amarela schreef:
    (...)

    Wow. Zes? o-o. Ik kan een volhouden, misschien net twee, maar zes. o-o!


    Dis.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb er nu vier, maar ik weet niet. Dat is tot nu toe nog oké.. Maar ik wil er misschien nog twee maken, maar ik twijfel echt.


    Danmarks Dynamite.

    Daarbij heb ik ook geen inspiratie voor zes verhalen, maar dat terzijde. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Latukka schreef:
    Ik heb er nu vier, maar ik weet niet. Dat is tot nu toe nog oké.. Maar ik wil er misschien nog twee maken, maar ik twijfel echt.


    Waarover? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Eentje heb ik een verhaallijn, maar dat wordt waarschijnlijk een Teen Wolf verhaal. En die anders wordt een story met Mats Hummels, maar daar twijfel ik nog heel erg over. Want ik heb nu ook al een andere voetbalstory.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Eentje heb ik een verhaallijn, maar dat wordt waarschijnlijk een Teen Wolf verhaal. En die anders wordt een story met Mats Hummels, maar daar twijfel ik nog heel erg over. Want ik heb nu ook al een andere voetbalstory.



    Bij twijfel kan je het beter niet doen, misschien achterhouden voor wanneer je wat minder stories hebt? Of degene uitkiezen die voor jou het duidelijkst is? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)


    Bij twijfel kan je het beter niet doen, misschien achterhouden voor wanneer je wat minder stories hebt? Of degene uitkiezen die voor jou het duidelijkst is? c:


    Jaaa, indeed. Maarja, ik zie wel. Ik ben sowieso benieuwd hoe de meeste verhalen gaan lopen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:18 ]


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Jaaa, indeed. Maarja, ik zie wel. Ik ben sowieso benieuwd hoe de meeste verhalen gaan lopen.


    Ja, dat heb ik ook. Opeens bedenk ik me een supergrote plottwist voor Neurosis, oh my. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Muziek is mijn inspiratie.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik ook. Opeens bedenk ik me een supergrote plottwist voor Neurosis, oh my. :'D


    Pb me! :Y)


    Danmarks Dynamite.

    DE MARRY IS ONLINE. KLIK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gabs, mijn telefoon flipt van jouw profiel dus moet het maar even zo. Esmee is denk ik nog niet klaar met het hoofdstuk, het hoofdstuk is in ieder gevql nog niet af. Het is echt te kort en nja, mixed feelings. - Daarbij moeten Ashie's gevoelens voor Liam subtieler opkomen, niet boempats staren, get it? Het is een prima hokfdstuk maar die kleine dingetjes.


    Reality's overrated.

    MEEEHH. Mirrie's OS schiet niet op en ik moet Marie's nog doen en daarna Gabsie en ik wil het af voordat ik ga slapen D:


    That is a perfect copy of reality.

    @ Noek, oké, dus ik moet gewoon wachten?
    @ Deemsie, naaawh, hoeft toch niet!


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.