• Zoals de topic titel zegt. Israel valt op dit moment de Gazastrook binnen met grondtroepen, na het aflopen van een staakt-het-vuren van slechts 5 uur. Op dit moment staat de sterfte op 230 palestijnen en 1 israeliër. In de komende dagen zullen ongetwijfeld nog veel meer palestijnen sterven.

    bron


    quidquid excusatio prandium pro

    Ai.. Dat vind ik wel heftig. Ik heb niet alles gevolgd, maar dit is niet goed. Dat weet ik wel.


    26 - 02 - '16

    O jee, dat is niet zo best. Echt erg gewoon eigenlijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tja, het is wat. :/
    Al zullen er heus niet alleen Palestijnen sterven.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 22:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik loop het ook al heel lang te volgen, heb laatst gehoord dat een moeder en dr pasgeboren kind die elk moment geboren kon worden vermoord zijn.

    Gaat goed vandaag :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bah, gaat lekker. Ik hoorde het net ook op het nieuws, ja.


    Your make-up is terrible

    Gaat lekker met de wereld.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Gaat lekker met de wereld.

    Inderdaad ja.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En dan vraag ik me af met alle dingen die er gebeuren wanneer er een wereldoorlog uitbreekt...

    Sorry maar Ik probeer realistisch te zijn...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The world is going to hell in a matter of days. The Apocalyps is here.

    Is wel erg heftig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    The world is going to hell in a matter of days. The Apocalyps is here.

    Is wel erg heftig.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ladris schreef:
    Gaat lekker met de wereld.


    Dit dus.


    wat was dit ookalweer

    Erg om te zeggen maar zou me niks verbazen als er weer een wereldoorlog komt :/
    Rusland en Oekraine.
    Israel en Palestina.
    Syrie en weet ik veel welke landen nog meer


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Erg om te zeggen maar zou me niks verbazen als er weer een wereldoorlog komt :/
    Rusland en Oekraine.
    Israel en Palestina.
    Syrie en weet ik veel welke landen nog meer


    Ik vind het echt triest dat we in 2014 zo ver ontwikkeld zijn op veel gebieden, maar er nog steeds mensen zielig oorlogje voeren en nog nooit van praten hebben gehoord.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 22:47 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik vind het echt triest dat we in 2014 zo ver ontwikkeld zijn op veel gebieden, maar er nog steeds mensen zielig oorlogje voeren en nog nooit van praten hebben gehoord.


    Ja precies -.-
    Eerlijk gezegd ben ik bang voor de toekomst in verband met al deze shit.
    Blijkbaar hebben bepaalde landen niks geleerd van de voorafgaande oorlogen.
    That just pisses me off.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.