• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    zegt Angelique dat of ziet Campbell haar gewoon achter George staan x')


    Nee Campbell zegt het waarna hij Angelique achter george ziet waardoor hij stopt met lachen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dan mag jij haar nu besturen aangezien ik geen idee heb wat ze daar doet en jij wel xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    dan mag jij haar nu besturen aangezien ik geen idee heb wat ze daar doet en jij wel xq


    Verzin maar wat leuks ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Verzin maar wat leuks ('x


    maar jij hebt haar daar heen gebracht en je zegt dat ik er iets mee moet gaan verzinnen, lijkt alsof je me verbied om iets met Angelina te doen :'D ik heb letterlijk geen idee wat ik met haar moet nu, ik weet alleen dat Campbell nu niet blij is xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    maar jij hebt haar daar heen gebracht en je zegt dat ik er iets mee moet gaan verzinnen, lijkt alsof je me verbied om iets met Angelina te doen :'D ik heb letterlijk geen idee wat ik met haar moet nu, ik weet alleen dat Campbell nu niet blij is xq


    Campbell is zeker niet blij ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Angelina ik haat je zo erg ;x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Angelina ik haat je zo erg ;x


    Ik ook <'3 maar dan heb je tenminste wat om weer te schrijven :3. Tot Linde komt xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell is zeker niet blij ('x


    dat weet ik ;'') verzin jij maar iets leuks bij haar want ik hem geeeeen idee wat ik moet x'q


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat weet ik ;'') verzin jij maar iets leuks bij haar want ik hem geeeeen idee wat ik moet x'q


    ja maar ben nog niet aan beurt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik voelde zijn hand die over mijn rug heen wreef en ik glimlachte.
    ‘Jammer; Ik had net zin in een zachte matras gemaakt van George.’ Zei hij ik zag een glimlach op zijn gezicht opkomen wat me blij maakte.
    ‘zachte matras gemaakt van sneeuw is iets veiliger.’ Zei ik en keek Campbell even aan. Zijn glimlach verdween en staarde naar iets achter me. Even dacht ik dat er een fabeldier achter me stond, een weerwolf, vampier of een gevaarlijke boomtrul of een.. Angelique. Ik zucht zachtjes en draaide me om, nog steeds hield ik Campbell vast en expres liet ik dat ook merken aan haar.
    ‘wat doe je hier?’ vroeg ik aan haar en half verwachtte ik dat Jordan aan zou komen rennen om haar weer weg te gaan slepen, maar jammer genoeg was dat niet zo. Ik dacht dat ik tegen hem zei dat hij bij Angelique moest blijven. Heeft ze hem ook een liefdesdrank gegeven?
    ‘en als je komt om je weer te verontschuldigen, doe dat straks maar in de leerlingen kamer.’ Ik richtte me weer tot Campbell en probeerde weer samen met hem door te lopen.
    ‘dus tot zo in de leerlingen kamer.’ xq

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Denk je echt at Campbell je naar de leerlingwenkamer zou laten gaan.. nu claimt hij je helemaal xzd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar moet ik op reageren Volgende keer want mijn Wifi valt zo weg


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Waar moet ik op reageren Volgende keer want mijn Wifi valt zo weg


    nou, bal is begonnen en Ralf heeft (net) de ei kunnen stelen van de draak en zit nu tegen de winnaars hutje aan, kun je Fred misschien op hem afsturen xq heb je het naar je zit daar zo :')

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=6 hier praat ralf met fred xq
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=7 wanneer Campbell de arena binnen stapt
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=8 wanneer Ralf de arena binnen stapt
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=12 laatste post die Ralf ooit heeft gepost x')
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=12 op deze pagina staat hoe Campbell en George naar het bal gaan
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=13 Campbell is hier inmiddels al weg gegaan maar George stond hier op gangpad
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=14 net als hier
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=17 hier ging ze naar de kamer van hoge nood toe, George begint met drinken..

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    George draaide zich om zonder mij los te laten en even was ik bang dat ze in elkaars armen zouden vliegen maar dit was niet het geval. ‘Wat doe je hier? En als je komt om je weer te verontschuldigen, doe dat straks maar in de leerlingen kamer.’ George draaide zich om maar voordat hij een stap kon zetten zei angelique ademloos; ‘Ik wil even met Campbell praten. Prive.’ Ik keek haar verbaasd aan. Waarom wilde ze in vredesnaam met mij praatte? Wilde ik dat überhaupt wel?
    Voordat ik iets kon zeggen trok ze me al mee de sneeuw door tot we een stuk van George af stonden. ‘Wat is er Angelique?’ ik probeerde vriendelijk te blijven maar daar faalde ik finaal in. Wat verwachtte ze anders van me terwijl ze moedwillig mijn vriendje had afgelebberd voor mijn gezicht onder dwang. Ik voelde een blos op komen bij alleen het gedachte ‘mijn vriendje.’ Het voelde nog steeds raar. Ze keek me even aan en slikte voordat ze haar hand in mijn haar legde en het voelde alsof ze haar uit mijn hoofd trok. ‘Angelique?’ zei ik verbaasd.
    ‘Oh het was niets. Ik wilde alleen kijken of jullie echt wat hadden.’ Ze draaide zich om en ik kon zweren dat ik haar een buisje zag pakken waar ze wat in ging doen. Voordat ik alle opties goed en wel doordacht rende ik naar haar toe en wilde haar omdraaien maar ze schoot vliegensvlug weg. Ik wist wat ze deed. Ze had werkelijk mijn haar eruit getrokken. Ze ging het in een wisseldrankje gebruiken. Die bitch. Ze wist uiteraard de weg naar Zweinstein maar voordat ze de brug over kon nam ik een aanloop en sprong op haar waardoor ze met een luide klap op de grond viel met mij erboven op. Ik draaide haar met al mijn kracht om. ‘Je bent echt een gemeen wijf wist je dat? Geef mijn DNA-haar terug. Ik weet wat je ermee gaat doen.’ Ik wilde het uit haar handen frunniken maar ze waren leeg .Waar had ze ze.
    ‘Geef ze terug, Angelique!’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    George draaide zich om zonder mij los te laten en even was ik bang dat ze in elkaars armen zouden vliegen maar dit was niet het geval. ‘Wat doe je hier? En als je komt om je weer te verontschuldigen, doe dat straks maar in de leerlingen kamer.’ George draaide zich om maar voordat hij een stap kon zetten zei angelique ademloos; ‘Ik wil even met Campbell praten. Prive.’ Ik keek haar verbaasd aan. Waarom wilde ze in vredesnaam met mij praatte? Wilde ik dat überhaupt wel?
    Voordat ik iets kon zeggen trok ze me al mee de sneeuw door tot we een stuk van George af stonden. ‘Wat is er Angelique?’ ik probeerde vriendelijk te blijven maar daar faalde ik finaal in. Wat verwachtte ze anders van me terwijl ze moedwillig mijn vriendje had afgelebberd voor mijn gezicht onder dwang. Ik voelde een blos op komen bij alleen het gedachte ‘mijn vriendje.’ Het voelde nog steeds raar. Ze keek me even aan en slikte voordat ze haar hand in mijn haar legde en het voelde alsof ze haar uit mijn hoofd trok. ‘Angelique?’ zei ik verbaasd.
    ‘Oh het was niets. Ik wilde alleen kijken of jullie echt wat hadden.’ Ze draaide zich om en ik kon zweren dat ik haar een buisje zag pakken waar ze wat in ging doen. Voordat ik alle opties goed en wel doordacht rende ik naar haar toe en wilde haar omdraaien maar ze schoot vliegensvlug weg. Ik wist wat ze deed. Ze had werkelijk mijn haar eruit getrokken. Ze ging het in een wisseldrankje gebruiken. Die bitch. Ze wist uiteraard de weg naar Zweinstein maar voordat ze de brug over kon nam ik een aanloop en sprong op haar waardoor ze met een luide klap op de grond viel met mij erboven op. Ik draaide haar met al mijn kracht om. ‘Je bent echt een gemeen wijf wist je dat? Geef mijn DNA-haar terug. Ik weet wat je ermee gaat doen.’ Ik wilde het uit haar handen frunniken maar ze waren leeg .Waar had ze ze.
    ‘Geef ze terug, Angelique!’


    OMFG ik haat haar :'O maar ik vind het zo leuk hoe Campbell te keer gaat, want hij was altijd zo stil x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••