• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Laatst vraag was of ik in ravenclaw wilde zitten of slytherin. Ik mocht dus zrlf kiezen omdat ik 50 % ravenclaw was en 50 % slytherin =)


    I WANT TOOO!! Ik wil in Slytherin of Gryffindor ):
    Im a Gryfferin. Or Slythindor XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George weasley

    Zijn wangen werdeb rood waardoor ik wel moest glimlachen, tot zijn ogen over mijn.blote borstkast ging, had ik een vermoede waar aan hij dacht en voelde me ook langzaam rood worden.
    'Alleen als je vertelt waarom je in vredesnaam.je blouse en colbert ontknoopt heb.'
    Ik perste mijn lippen op elkaar en sloeg met ogen ten hemel.
    'Nou..' begon ik en liet Campbell los om mijn colbert en blouse weer dicht te knopen.
    'Uhm..' murmelde ik dan.
    'Dat heb ik niet gedaan, maar jij.' Zei ik grijnzend.
    'Ik zei al dat je dronken werd door Viktor en zijn flesjes. Ook zei ik al dat ik je meesleurde maar deze kamer toe. Ik..' beter dat ik de scene achterwegen zou laten waarin ik ook begon te drinken door hem. Hij gaat alleen zich nog schuldoger voelen.
    'Ik zij dat ik van je hield en zou wachten tot je weer bij zinnen zou komen. En toen, nou ja, besprong je me.' Met een kleine kucht greep ik Campbell zijn hand vast en nam hem naar de verborgen gedeelte in de kamer vam hoge nood van Fred.
    'Wees niet bang, meer dan mijn ontblote bovenlichaam was niets gebeurd.' Stelde ik hem gerust. Maar daarna dronk ik ook en ik verloor mezelf in de alcohol, ik zou eigenlijk nirt weten wat er daarna was gebeurd. Of ik gewoon in slaap viel of terug ging naar Campbell, ik wil het niet weten. We kwamen aan bij Fred zijn geheime gedeelte en liep naar een kast toe met cd's waarvan ik er eentje pakte en die op de plaat zette en het na wat wachten het af liet spelen. Ik draaide me terug naar Campbell toe.
    'Vergert die hele blouse gebeuren.' Zei ik en stak met een lach mijn hand naar hem uit.
    'Mag ik deze dans?'

    Hier is je dans, blij :')

    Hier is je dans, blij :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 14:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh ('x ik ga proberen te reageren :pp omg George! :@ je kon zeggen dat een magische boek dat gedaan heeft ofzo xd maar nee hoor..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh ('x ik ga proberen te reageren :pp omg George! :@ je kon zeggen dat een magische boek dat gedaan heeft ofzo xd maar nee hoor..



    Hij had de verlangen om het te zeggen oké, hij vond het niet erg, maar hij was dronken, dat was de enige probleem.

    Ik las alles tterug en ben nu bij topic 4, de stukje wanneer ralf george kuste als bevel van ginny, en jij mijn george bestuurde. Omfg ik ga nog steeds dood van het lachen hier als ik die teksten terug lees. Wtf hebben we allemaal geschreven xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    oh ('x ik ga proberen te reageren :pp omg George! :@ je kon zeggen dat een magische boek dat gedaan heeft ofzo xd maar nee hoor..


    Ook op Noa? :Y) Ze was de hele middag alleen


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Hij vermeed mijn blik toen ik dat vroeg. Iets wat mij verbaasde. Ik had George nog nooit zien wegkijken.
    ‘Nou..uhm..’ zijn hand liet mijn los terwijl hij ze dichtknoopte. ‘Dat heb ik niet gedaan, maar jij.’ Voor zover het nog kon werd ik nog roder en keek gauw weg om zijn blik te vermijden. Had ik dat werkelijk gedaan? Waarom herinner ik me niks meer? Was ik weer op mijn hoofd gevallen- meestal als dat gebeurden kreeg ik een black-out.
    ‘Ik zei al dat je dronken werd door Viktor en zijn flesjes. Ook zei ik al dat ik je meesleurde naar deze kamer toe. Ik zei dat ik van je hield en zou wachten tot je weer bij zinnen zou komen. En toen; nouja, besprong je me.’ Een enorme schaamte dreef zich naar boven. Had ik hem werkelijk besprongen? ‘Oh wat gênant.’ Murmelde ik zachtjes waarna hij mijn hand pakte en me mee trok. ‘Wees niet bang, meer dan mijn ontblote bovenlichaam was niets gebeurd.’ Ik verbaasde me over hoe luchtig George erover deed. Het was vast beschamend. George liet mij los en liep naar een kast toe waardoor ik even op mijn nagels kon bijten. Ik kon letterlijk door de grond zakken van schaamte. Ik schrok door de muziek die opeens door de kamer weerklonk en verbaasd keek ik naar George die voor mij stond. ‘Vergeet die hele blouse gebeuren.’ Alsof hij mijn gedachtes kon raden. Hij stak zijn hand naar mij uit; ‘Mag ik deze dans?’ mijn ogen staarde zijn hand terwijl ik zenuwachtig op mijn lip beet. Hij was zo lief; en hij deed altijd maar zijn best voor mij. Zelfs op de gênantste momenten; zoals wanneer ik hem besprong en hem half uitkleedde. Verlegen terwijl ik hem niet durfde aan te kijken. Pakte ik zijn hand vast en legde de andere waar Alison hem ook bij mij gelegd had. Ik wist niet of het door schaamte kwam of om het feit dat ik met George ging dansen maar allemaal horror-scenario’s kwamen naar boven en ik was bang dat ik op zijn voet zou staan of iets enorms gênants zou doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ook op Noa? :Y) Ze was de hele middag alleen


    yep ik ga reageren


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    yep ik ga reageren


    YAAYYY ^_^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell is zo zacht en breekbaar als een glazen konijntje of zo iets (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campbell is zo zacht en breekbaar als een glazen konijntje of zo iets (:


    HAHAH! XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SphinxX schreef:
    Campbell is zo zacht en breekbaar als een glazen konijntje of zo iets (:


    Haha omg ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Campbell pakte mijn hand vast en zette met zijn andere hand op de plek waar het hoorde waarna ik dat ook deed. Stap voor stap gingen we maar met de ritme van de gedenpte muziek mee. Het was fijn zo. Even stil alleen met hem, eigenlijk vond ik de stilte nooit fijn. Het was saai en griezelig, er moest wel iets gebeuren. Maar dit was anders. Hier voel ik me werkelijk beter dan in het grote zaal, of thuis in het nest. Ik draaide me even zo om zodat ik in Campbell zijn ogen kon kijken. De ogen die me altijd wel in trance hadden gezet. Ik richtte me slechts op de schoonheid van zijn diep bruine ogen, en niet eens op de heldere spiegelbeeld die ik erin zag, tot ik een glinp van angst, schaamte en verlegenheid zag. Zachtjes zuchte ik en zette mijn kin op zijn ene schouder en duwde hem wat dichter naar me toe.
    'Je hoeft je niet te schamen, Campbell. Of bang te zijn. Tenminste, dat hoeft niet bij mij.' Fluisterde ik in zijn oor.
    'Je had me misschien half uitgekleed ja, maar je was dronken. Dat was de enige blokkade. Ik wil je geen ongemakkelijke gevoel gevem, Camp. Als dat wel gebeurd, moet je het even zeggen.' Ik stop even en even kreeg ik de neiging om een kus tegen zijn nek aan te planten, maar daarvoor was de moment ook niet echt goed.
    'Het is nu slechts jij en ik in deze geheime kamertje die niemand anders weet dan alleen jij, ik en Fred. Laat al die nare gedachtes achterwegen, ontspan je maar, er is niets ernstigs aan de hand op dit moment. Want ik ben bij jou.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aahh George is zo'n lieve moeder-poes <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Aahh George is zo'n lieve moeder-poes <'3


    Alleen tegen Campbell (: omdat hij van hem houd


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jullie hebben BIJNA nooit hetro karakters he? X)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded