• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke; is niet erg'heb ik even bedenktijd voor Campbell x') ga jij maar met je oom ganzenborden :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke; is niet erg'heb ik even bedenktijd voor Campbell x') ga jij maar met je oom ganzenborden :D


    Dat gaat moeilojk als mijn twee neefjes weer eens aan mijn haren trekken en smeken zodat ik die ene loom bandjes voor hun maak ook al weet ik niet hoe (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat gaat moeilojk als mijn twee neefjes weer eens aan mijn haren trekken en smeken zodat ik die ene loom bandjes voor hun maak ook al weet ik niet hoe (cat)


    I <3 loom bandjes :D ik kan ze maken ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    I <3 loom bandjes :D ik kan ze maken ('x


    Iedereen op mijn school kan die armbandjes maken. Mijn neefjes willen dat ik een krokodil voor hun maak, ik kijk maar met een pokerface aan. Daarnet opende ze een YouTube tutorial voor me van waar ik kon kijken. Ik kijk het met een wtf blik aan en ik zie, tweeling heeft voor elkaar gekregen om een reuze dinosaurus te maken met die bandje. Wtf x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Iedereen op mijn school kan die armbandjes maken. Mijn neefjes willen dat ik een krokodil voor hun maak, ik kijk maar met een pokerface aan. Daarnet opende ze een YouTube tutorial voor me van waar ik kon kijken. Ik kijk het met een wtf blik aan en ik zie, tweeling heeft voor elkaar gekregen om een reuze dinosaurus te maken met die bandje. Wtf x')


    Haha geweldig. Ik maak nooit die diertjes; enkel en alleen armbandjes want ik vind als je er diertjes van maakt niet zo leuk...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Plotseling werden mijn handen weg getrokken waardoor ik niet meer kon nagelbijten. Iets wat misschien maar beter ook was omdat ik er alleen maar nerveuzer van werd.
    'Campbell, heb je vergeten dat ik deel uitmaak van een van de meester foppers van de hele school? We verzinnen wel wat. Nu weet ik het ook tenminste. Misschien kan ik haar in een val lokken als ze de wissel drank op heeft en haar ergens opsluiten tot de wisseldrank uitgewerkt is. Wat best lang kan duren ook.. Of ik kan ook iemand anders een wisseldrank van mij geven, dat Angelique denkt dat diegene mij is, en dat ze haar dag mer diegene gaat uithangen. Maar dat ks weer te riskant. Want als Karkarov hun ziet, is het geen twee doden dje vallen maar vier.' Zuchtte ik en haakte maar aan de eerste plan vast.’ Ik schudde mijn hoofd .Ik wist dat ik tot dusver geen enkele vorm van een idee over tafel geworpen had maar met beide keuzes zou ze nog heel mijn carrière kunnen ruïneren. Iets waar ik mijn hele leven voor gewerkt had.
    'Of weet je, ik kan waarheidsdrankje uit Snape zijn kantoor stelen. Die geven we aan Angelique die hier nog wel een tijdje zal blijven liggen, vragen waar de flesje met jouw haar zit, dan zegt ze wel de waarheid. Of om puur jou een plezier te doen kun je de bezemkast in stormen en haar martelen tot ze het vertelt. Maar geloof me, dat doet ze niet.' Ik keek op van mijn over pijnzingen. ‘Ja dat kunnen we doen!’ toen besefte ik pas waarop ik zo enthousiast gereageerd had. ‘waarheidsdrankje bedoel ik.’ Vervolgde ik snel terwijl ik mijn wangen rood voelde worden. Ik keek haastig om me heen alsof ik een bordje zou aantreffen ‘Snapes kantoor.’ Maar dat was natuurlijk niet zo. Het enige wat ik in dit kasteel kon vinden was de Grote Zaal en met goed geluk de Ziekenzaal waar ik middels al te veel tijd door had gebracht bij madame Plijster. Vooral de eerste maand. ‘Hoe vinden we alleen zijn kantoor?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik verveel me mweeh!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké ik heb een oplossing gevonden en nu heb ik soms wifi. Hoe moet ik inspringen met Draakje en Ralf?
    PS. Lepra ik heb met Scorpius gereageerd @19years


    Spoiler alert: you will save yourself

    Home sweet home <3 en hier heb ik wel werkende wifi (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    RAB schreef:
    Oké ik heb een oplossing gevonden en nu heb ik soms wifi. Hoe moet ik inspringen met Draakje en Ralf?
    PS. Lepra ik heb met Scorpius gereageerd @19years


    Ik heb geen flauw idee wat ik met CAMPIUS moet doen; Linde :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    Ik verveel me mweeh!!


    jij verveelt je altijd ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Oké ik heb een oplossing gevonden en nu heb ik soms wifi. Hoe moet ik inspringen met Draakje en Ralf?
    PS. Lepra ik heb met Scorpius gereageerd @19years


    Je kunt wel inspringen ja (: op de voeige pagina denk ik had ik een hele lijstje met libks voor je klaargemaakt, met waar wat en op welke pagina de post stond


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je kunt wel inspringen ja (: op de voeige pagina denk ik had ik een hele lijstje met libks voor je klaargemaakt, met waar wat en op welke pagina de post stond


    en jij moet campbell redden ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

     ‘Ja dat kunnen we doen!’
    Ik keek verbaasd op en begon te lachen.
    'Echt..?'
    ‘waarheidsdrankje bedoel ik.’ zei hij snel en keek even im zich heen. Weer eens ontstond er een grijns op mijn gezicht. Wilt Campbell dit nou echt doen?
    ‘Hoe vinden we alleen zijn kantoor?’ 
    'Nou, ik denkt wel dat ik weet waar het is, aangezien ik al jaren lang op Zweinstein zit en ik en Fred al een paar keer daar zijn beland.' Ik greep naar Campbell zijn hand en trok hem mee de kasteel weer in waar de bal nog op volle gang was. Iedereen was nog steeds in de grote zaal. Dus ook Snape. Een perfecte moment om in zijn kantoor te glippen. Haastig trok ik Campbell mee de kerkers in waar het haast kouder leek te zijn dan buiten.
    'Hier is het nooit duidelijk of het nou dag is of nacht. Voor de zwadderaars is het hier zeker een koude nacht altijd. Hun leerlingen kamers zijn ook hier in de kerkers.' Argumenteerde ik en vond na wat rondlopen dw kantoortje van Snape. Zonder nog te wachten duwde ik tegem de deur aan die open vloog. Ik deed niet eens rustig aan toen ik richting zijn kast toe liep en die simel open trok alsof het mijn eigen kast was, en haalde de welbekende blauwe flesje uit met de sierlijke letters "waarheidsdrank" op staan. Professoren mogen het niet aan studenten geven. Maar studenten op elkaar is vast geen probleem.
    'Hier is het.' Zei ik en liet het aan Campbell zien. Even was ik ook verbaasd waarom Snape niets op slot had gezet.
    'Een druppel en ze kan echt niet meer liegen of haar mond dicht houden.' Grijnzde ik.


    Misschien dat Angelique verdwenen is als camp en gworge terug komen :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    jij verveelt je altijd ('x


    Neejj, jij moet gewoon reageren met Rob x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded