• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Nou, ik denkt wel dat ik weet waar het is, aangezien ik al jaren lang op Zweinstein zit en ik en Fred al een paar keer daar zijn beland.' Opgelucht haalde ik adem. Gelukkig was George avontuurlijk aangelegd waardoor geen weg voor hem geheim bleef. Ik voelde hoe zijn hand de mijne omklemden wat ondanks alle stress mijn hart een sprongetje deed maken. We liepen richting allerlei kerkers wat me meer aan Klammfels deed lijken. Alleen Klammfels was tien keer kouder dat verklaarde onze bontjassen en uniforms.
    Bij een deur hield George halt en duwde hij die open waar we in een bijzondere kamer kwamen met allerlei dingen zoals dieren en lichaamsdelen op sterk water.
    Als een geboren dief ging George door de ruimte zoeken en maakte algauw een kast open waar hij een blauwe flesje pakte waar ‘Waarheidsdrank.’ Op stond. ‘Hier is het.’ George duwde het haast van enthousiasme in mijn gezicht en ik glimlachte lichtjes. Alles om mijn haar weer terug te krijgen zodat ze niet mijn hele leven kon verpesten. Ik wist niet dat iemand die me niet kende me zo erg kon haten. Maarja ik haatte haar ook omdat ze George wilde afpakken. Dan had ik nog niet eens mijn toekomst erbij meegerekend. ‘Een druppel en ze kan echt niet meer liegen of haar mond dicht houden.’ Een grijns sierde rond zijn lippen. Wat bij mij ook een glimlach opwekte en mijn armen even om hem heen legde en mijn hoofd tegen hem aandrukte. ‘Ik ben echt blij dat je me helpt; George. Zonder jou had ik haar om zeep moeten helpen.’ Lachte ik zachtjes.

    Ik heb al een ander ideetje voor Angelique… dus als we bij haar terug zijn schrijf ik een super lange post xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En nu @19years! Anders valt Noa hier neer van verveling, sinds haar HP game het ook niet doet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    'Nou, ik denkt wel dat ik weet waar het is, aangezien ik al jaren lang op Zweinstein zit en ik en Fred al een paar keer daar zijn beland.' Opgelucht haalde ik adem. Gelukkig was George avontuurlijk aangelegd waardoor geen weg voor hem geheim bleef. Ik voelde hoe zijn hand de mijne omklemden wat ondanks alle stress mijn hart een sprongetje deed maken. We liepen richting allerlei kerkers wat me meer aan Klammfels deed lijken. Alleen Klammfels was tien keer kouder dat verklaarde onze bontjassen en uniforms.
    Bij een deur hield George halt en duwde hij die open waar we in een bijzondere kamer kwamen met allerlei dingen zoals dieren en lichaamsdelen op sterk water.
    Als een geboren dief ging George door de ruimte zoeken en maakte algauw een kast open waar hij een blauwe flesje pakte waar ‘Waarheidsdrank.’ Op stond. ‘Hier is het.’ George duwde het haast van enthousiasme in mijn gezicht en ik glimlachte lichtjes. Alles om mijn haar weer terug te krijgen zodat ze niet mijn hele leven kon verpesten. Ik wist niet dat iemand die me niet kende me zo erg kon haten. Maarja ik haatte haar ook omdat ze George wilde afpakken. Dan had ik nog niet eens mijn toekomst erbij meegerekend. ‘Een druppel en ze kan echt niet meer liegen of haar mond dicht houden.’ Een grijns sierde rond zijn lippen. Wat bij mij ook een glimlach opwekte en mijn armen even om hem heen legde en mijn hoofd tegen hem aandrukte. ‘Ik ben echt blij dat je me helpt; George. Zonder jou had ik haar om zeep moeten helpen.’ Lachte ik zachtjes.

    Ik heb al een ander ideetje voor Angelique… dus als we bij haar terug zijn schrijf ik een super lange post xd..


    oeh, nu ben ik benieuwd =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Even legde hij zijn armen om me heen en drukte zijn hoofd tegen me aan waardoor er een soort hittegolf mijn lichaam binnen trad, en ik lachte even.
    ‘Ik ben echt blij dat je me helpt; George. Zonder jou had ik haar om zeep moeten helpen.’ Lachte hij.
    ‘waarom zou ik je niet helpen?’ zei ik en drukte een snelle kus tegen zijn voorhoofd aan.
    ‘en nu maar gauw weer terug naar Angelique voordat Filders haar ziet.’ Zei ik en greep alweer naar zijn hond en trok hem haastig mee, weer de kerkers in, wierp een snelle blik naar de grote zaal toe waar ik nog net Snape zag staan, stak mijn tong naar hem uit ook al zag hij het niet, liep de binnen plaats weer in en stond even stil voor de bezem kast.
    ‘eigenlijk moest ik de deur op slot doen, voor het geval dat. Maar ja.’ Ik wierp Campbell een grijns toe.
    ‘wil jij het aan haar geven of zal ik?’ vroeg ik en sloeg een arm om hem heen.

    snel geschreven want ik ben benieuwd :x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 21:34 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sneak previeuw ('x

    'Georges speeksel in haar mond te dragen. Dat was alleen aan mij toebehoord. ..'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Sneak previeuw ('x

    'Georges speeksel in haar mond te dragen. Dat was alleen aan mij toebehoord. ..'


    ......


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    ......


    Ja ik ga zo reageren (cat) ik ben inspiratieloos met Robert (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja ik ga zo reageren (cat) ik ben inspiratieloos met Robert (cat)


    YAY! En het was eerder om die zin...XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    YAY! En het was eerder om die zin...XD


    Campbell is gewoon nogal een jaloers persoon ja; wees blij dat Robert dat niet is ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell is gewoon nogal een jaloers persoon ja; wees blij dat Robert dat niet is ('x


    Mja, op wie zo Rob in hemelsnaam dan jaloers worden? X)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Sneak previeuw ('x

    'Georges speeksel in haar mond te dragen. Dat was alleen aan mij toebehoord. ..'


    (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya