• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.’ Ik voelde iemand aan mijn schouder duwen en door de stem die ik hoorde wilde ik juist niet mijn ogen open doen. Het kon niet. Het kon niet dat hij er was; misschien was dit Fred. Nee dit was Fred. George was zich waarschijnlijk aan het vermaken met Angelique. Althans; ik wist niet eens welke dag of hoe laat het was. Ik wist alleen dat Fred me niet bepaald hielp om over George heen te komen. Hij maakte het juist erger.
    ‘Campbell.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn ogen nog stijf dicht bleef houden terwijl ik tranen voelde steken. Toen ik nog een duw voelde deed ik mijn ogen open waardoor tranen over mijn wangen vielen. Ik moest weg. Weg van Fred. Ik wilde mijzelf omhoog duwen maar ik faalde daar in en viel weer terug op de grond wat niet bepaald bevorderend was voor mijn hoofdpijn. In tegendeel zelfs; het werd erger.
    ‘Rot op Fred, ga maar naar je broer en zíjn vriendin toe waar jullie je kapot kunnen lachen over mijn naïviteit.’ Ik drukte mijzelf overeind en voordat Fred wat kon doen rende ik weg. Ik had geen flauw idee waar ik was. Ergens op Zweinstein dat was zeker maar ik kende de weg nog steeds niet door de school.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is hij nog steeds in de kamer van hoge nood of is hij eruit x') het is migelijk dat hij denkt dat de kamet van hoge nood de gangen van zweinstein zijn hoor xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Is hij nog steeds in de kamer van hoge nood of is hij eruit x') het is migelijk dat hij denkt dat de kamet van hoge nood de gangen van zweinstein zijn hoor xq


    Verzin maar wat leuks ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Campbell opende zijn ogen even probeerde hij rechtop te zitten, of staan, maar viel al gauw weer neer. Ik wilde hem helpen, maar toen begon hij al met praten.
    ‘Rot op Fred, ga maar naar je broer en zíjn vriendin toe waar jullie je kapot kunnen lachen over mijn naïviteit.’ zei Campbell en sprong uiteindelijk toch weer op en liep weg voordat ik iets kon doen. Verstijfd bleef ik zitten en staarde naar de plek waar hij net nog lag. 'Rot op, Fred'? Denkt hij dat ik Fred ben? Ook al dat, hieft hij toch geen 'rot op,' te zeggen. Ik heb in merlijns naam niets mrt Angelina, verdomme Angelina.. ik sprong uiteindelijk op en zag Campbell net de doolhof van spullen inlopen, en ik rende hem achterna. Net kon ik hem bij zijn pols grijpem voordat hij de hoek om kon lopen.
    'Ik ben geen Fred, ik ben George. Fred is waarschijnlijk nog bij Ralf.' Zei ik kalmpjes en liet zijn pols langzaam los. Nog steeds irriteerde de hete gevoel in mijn keel en maag die ik probeerde te negeren, maar het werd alsmaar erger en erger.
    'En Angelina is niet mijn vriendin, Camp. Ze gaf me liefdesdrank, ze wilde niet dat ik iets met jou had, en gaf me stiekem een liefdesdrank zodat ik me op haar zou gaan richten.' Ik stop even en keek Campbell recht in de ogen aan.
    'Campbell, alsjeblieft geloof me. Ik hou van jou en alleen van jou. Wist je nog toen ik zei dat je naam in mijn hart was gegraveerd, samen met de je eerste woorden toen je zei dat je van me hield? Ze staan daar nog steeds, en blijven daar ook zo staan. Ze gaan echt nirt weg van mijn hart. Jij gaat niet weg uit mijn hart. Vertrouw me gewoon, Campbell.' Ik smeekte bijna, ook al leek ik nog zo kalm. Dat komt door de drank, vast. Ik zucht even.
    'Nadat Angelina me die liefdesdrank gaf, werd ik weer wakker gemaakt door een vriend van mij, lee Jordan. Hij gaf me namelijk de tegengif voor die liefdesdrank. Intussen was jij al dronken geworden door Vikor en ik sleepte je mee naar deze kamer toe. Ik wachtte de hele tijd recht voor jou tot je weer bij zinnen kwam, ik was gestrest, nerveus om je reactie, moe en uitgeput. Ik begon te drinken en dronk iets te veel waardoor ik samen met jou hierzo flauw viel, geloof ik.' Ik stop even en grabbelde met beide handen zijn hand vast.
    'Geloof me Camlbell Saunders. Mijn hart verlangd maar naar jou, slechts naar jou.' Hopelijk geloofd hij nu tenminste dat ik George ben. Want aan de ene kant, vam ons tweeën ben ik de enige die Campbell het meest bij zijn voor en achter naam noem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik met mijn "oh kijk eens, qat heb ik toch opeens inpiratie zal ik maar eens weer rond de 500 of 600 woorden een post gaan schrrijven?" X')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik met mijn "oh kijk eens, qat heb ik toch opeens inpiratie zal ik maar eens weer rond de 500 of 600 woorden een post gaan schrrijven?" X')


    Haha ik zit eraan om te denkn om George nog wat te laten zweten... toch nog een postje dat Campie je niet gelooft ('x zal ik zo gemeen zijn?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    D: mag jij weten x') maar is wel gemeen ja xq maar het is Campbell, joue character, jij neemt uiteindelijk de risico's.. in dit geval kan george nig meer drinken en depressief worden. Maar campbell heeft niets verkeerds gedaan dus vkijft george achter hem aan rennen tot hij het zelf ook oogeeft wat waarschijnlijk nooit zal zijn


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    D: mag jij weten x') maar is wel gemeen ja xq maar het is Campbell, joue character, jij neemt uiteindelijk de risico's.. in dit geval kan george nig meer drinken en depressief worden. Maar campbell heeft niets verkeerds gedaan dus vkijft george achter hem aan rennen tot hij het zelf ook oogeeft wat waarschijnlijk nooit zal zijn


    o wee als je gaat drinken. Dan laat ik Campbell zelfmoord plegen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    o wee als je gaat drinken. Dan laat ik Campbell zelfmoord plegen (cat)


    Heeft hij al gedaan :Y) toen hij tegenover campir zat. Zelfs toen hij wakker wers, werd hij wakker met sijn duim in een lege fles en om hem heen stonden nog 8 geloof ik


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Heeft hij al gedaan :Y) toen hij tegenover campir zat. Zelfs toen hij wakker wers, werd hij wakker met sijn duim in een lege fles en om hem heen stonden nog 8 geloof ik


    Oke Campbell gaat suiciden (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke Campbell gaat suiciden (cat)


    WTF NEEEJJ DAT GA JE NIEEEET DOEN vergeet wat ik allemaal zei na mijn post D'= ik wil dit niet nog eens meenaken :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    WTF NEEEJJ DAT GA JE NIEEEET DOEN vergeet wat ik allemaal zei na mijn post D'= ik wil dit niet nog eens meenaken :'(


    jajaajaajaja (cat) ik hou je in de gaten.. een keer over de scheef... en dan... boem.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke Campbell gaat suiciden (cat)


    George springt achter hem aan, zeker weten dat hij dan later ook eej zelfmoord poging gqt doen, campbell is dan dood door george D'=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    George springt achter hem aan, zeker weten dat hij dan later ook eej zelfmoord poging gqt doen, campbell is dan dood door george D'=


    jij moest zo nodig Campbells hart breken.. hij vertrouwde al niemand en dan doe je dat D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    jajaajaajaja (cat) ik hou je in de gaten.. een keer over de scheef... en dan... boem.


    Campbell niet dood :'( huhuhuhuhuhuhuu :'(:'(:'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••