• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    (...)

    Wie van de twee wil je voor je weerwolfje D:
    En welke fucking hut?!


    Winnaars hut van de toernooi. Je mag zelf weten en het is een rpg MAAR, jup er is een maar, weet dat Ralfie een ex heeft, ginny, en een vriendje, Fred die ook een weerwolf is geworden x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Winnaars hut van de toernooi. Je mag zelf weten en het is een rpg MAAR, jup er is een maar, weet dat Ralfie een ex heeft, ginny, en een vriendje, Fred die ook een weerwolf is geworden x')


    Weet dat de dooddoenster komt. Ralf is denk ik bang voor een Slytherin x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dit is niet echt een keuze. Hij verklaard nu gewoon dat george zijn pils niet vast gaat grijpen als hij weer eens weg wilt lopen x')


    Auch D: nu moet Campbell zich overgeven aan George


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch D: nu moet Campbell zich overgeven aan George


    Jeej :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jeej :D


    .. of hij loopt weg (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    (...)

    Weet dat de dooddoenster komt. Ralf is denk ik bang voor een Slytherin x)


    Tuurlijk xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    .. of hij loopt weg (cat)


    D: (wat een risico he *hinthint*)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    D: (wat een risico he *hinthint*)


    Nou en; I take that risk :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nou en; I take that risk :D


    Ik ben bang :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn hand liet mij los wat mij toch een steek in mijn hart gaf. Uit mijn ooghoeken zag ik zijn handen door zijn mooie oranje haren glijden.
    'Het maakt me niets uit dat het soms moeilijk ging tussen ons, maar ik kan je nog altijd weer hierheen brengen. Ik kan je nog altijd door het sneeuw begeleiden wanneer karkarov even weg is. De liefde die ik voor jou voel kan eenmaal door karkarov moeilijk zijn ja, maar ik ga het echt niet opgeven. Angelina kan wel knap zijn, voor jou misschien, maar mij maakt haar uiterlijk echt geen barst uit. Al mocht alle mensen op aarde smullen naar haar schoonheid, ze blijft een achterbakse meid die heeft geprobeerd mij en jou te scheiden. Alsjeblieft Campbell, ik hou echt zielsveel van jou en ik wil je niet kwijtraken door een stomme misverstand..' Nerveus beet ik op de binnenkant van mijn wang. Ik wilde George niet kwijt. Ik hield van hem; maar ik durfde het niet. Ik durfde niks te doen. Ik kon niet tegen keuzes; vooral nu niet aangezien heel mijn hart; mijn gevoel naar George riep. Tot mijn grootste angst deed George een stap naar achter. Mijn hart leek samen te knijpen terwijl er paniek door mijn lichaam raasde. ‘Je mag weglopen. Ik wil je niets verbieden, maar weet dat ik altijd van je blijf houden.’ Ik schudde paniekerig mijn hoofd. Misschien was het beter zo; hij zou niet in gevaar meer komen; maar ik zou hem niet meer hebben. Ik zou mijn enige lichtpuntje kwijtraken en ik ging nu al helemaal kapot bij het idee alleen al. Misschien kon ik het nog veranderen. Misschien kon ik nog veranderen. Ik overbrugde de afstand tussen ons en sloeg mijn armen om hem heen en nestelde mijn hoofd tegen zijn ontblootte borstkast waar verse tranen afkomstig van mij over heen gleden. ‘Ik wil je niet kwijt George; maar ik wil je ook niet pijn doen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb even geen inspiratie meer xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb even geen inspiratie meer xq


    maakt niet uit... mss laat ik hem toch nog wegrennen ('x idk wat ik leuk vind :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    maakt niet uit... mss laat ik hem toch nog wegrennen ('x idk wat ik leuk vind :D


    Als hij weg rent of zegt dat het echt niet kan en hrt voorbij is, weet dat er een cage breug ontstaat. Na enige hoop weet george misschien die breuk weer aan elkaar te lijmen, maar intudden heeft hij dan te veel gedronken, is een geest, is oververhit dus makkelijk te breken en word ook makkelijk boos, huilten hij heeft bijna nnooot gehuild, moet ik door gaan?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als hij weg rent of zegt dat het echt niet kan en hrt voorbij is, weet dat er een cage breug ontstaat. Na enige hoop weet george misschien die breuk weer aan elkaar te lijmen, maar intudden heeft hij dan te veel gedronken, is een geest, is oververhit dus makkelijk te breken en word ook makkelijk boos, huilten hij heeft bijna nnooot gehuild, moet ik door gaan?


    Oke oke hij blijft je wel knuffelen (cat) je had hem zo en zo nog een dans belooft!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke oke hij blijft je wel knuffelen (cat) je had hem zo en zo nog een dans belooft!


    Is zeg niet dat je hem moet blijven knuffelen, ik zeg alleen dat er wel consequenties aan hangen voor het geval dat ze uit elkaar zouden gaan. Want ik had al een hele plan gecreëerd voor het geval dat ooit zou gaan gebeuren.

    Die dans komt zo ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••