• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    jij moest zo nodig Campbells hart breken.. hij vertrouwde al niemand en dan doe je dat D:



    George heeft niets gedaan het was ANGELINA die alles verpeste gvd DX


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben bang voor je post


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik had nog nooit geweten dat Zweinstein zo rommelig was. Zo rommelig dat ik niet eens de weg terug kon vinden waar ik ook vandaan kwam. Ik moest hier zien weg te komen. Ik had nog steeds mijn galagewaad aan en ik had geen idee welke dag het was.
    Een hand omsloot mijn pols en van schrik keek ik naar achteren. ‘Ik ben geen Fred, ik ben George. Fred is waarschijnlijk nog bij Ralf. Ik keek van zijn bruine ogen naar zijn ontknoopte colbert en blouse. Snel wendde ik mijn blik ervan af. Ook al hield híj niet van mij betekende niet dat ik geen sterke gevoelens meer voor hem koesterde.
    ‘En Angelina is niet mijn vriendin, Camp. Ze gaf me liefdesdrank, ze wilde niet dat ik iets met jou had en gaf me stiekem een liefdesdrank zodat ik me op haar zou gaan richten. Campbell, alsjeblieft. Geloof me. Ik hou van jou en alleen van jou. Wist je nog toen ik zei dat je naam in mijn hart gegraveerd, samen met je eerste woroden toen je zei dat je van me hield? Ze staan daar nog steeds en blijven daar ook zo staan. Ze gaan echt niet weg van mijn hart. Jij gaat niet weg uit mijn hart. Vertrouw me gewoon, Campbell.
    Ik wilde gewoon perfect voor je zijn. Dat ik iets waard was; maar blijkbaar heb ik gefaalt. 'Nadat Angelina me die liefdesdrank gaf, werd ik weer wakker gemaakt door een vriend van mij, lee Jordan. Hij gaf me namelijk de tegengif voor die liefdesdrank. Intussen was jij al dronken geworden door Vikor en ik sleepte je mee naar deze kamer toe. Ik wachtte de hele tijd recht voor jou tot je weer bij zinnen kwam, ik was gestrest, nerveus om je reactie, moe en uitgeput. Ik begon te drinken en dronk iets te veel waardoor ik samen met jou hierzo flauw viel, geloof ik. Geloof me Campbell Saunders. Mijn hart verlangd maar naar jou, slechts naar jou.'
    Zijn handen hielden mijn hand vast terwijl ik enkel alleen zijn lippen op die van Angelique zien. Hij wilde haar maar hij wilde geen schuldgevoel hebben waardoor hij zijn tijd nu verdreef met mij. Alleen al bij die gedachten gleden de tranen sneller over mijn gezicht als voorheen. Ik dacht dat alles goed ging. Ik dacht dat iemand werkelijk van mij hield. Hoe had ik zo iets kunnen denken of überhaupt geloven.
    ‘Ik hou van jou als niemand anders op de wereld..’ citeerde ik automatisch George zin. De zin die ik niet uit mijn hoofd kon halen. De zin die mijn hart doorboorde iedere keer als mijn hoofd ze herhaalde. ‘Ik ben naïef, George; maar ik ben wel realistisch. Ze is beeldschoon. Ze heeft geen liefdesdrankje nodig om iemand verliefd op haar te laten raken. Ze is perfect. Iets wat ik ook wilde zijn; maar wie hield ik voor de gek. Jou in ieder geval niet.’ ik trok mijn hand los uit zijn greep en voordat ik de hoek om ging draaide ik mijzelf nog om maar ik kon het niet opbrengen om in zijn ogen te kijken.
    ‘Je hoeft je niet schuldig te voelen; George om verliefd op een ander te worden. Ik wilde alleen dat je blij was en als dit het is.. dan ben ik blij dat ik even deel van je leven heb mogen wezen. Het spijt me.’

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 1:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga niet slapen tot het weer goed is tussen die twee.. natuurlijk gaat dat niet door als jij eerder offline gaat want dan moet ik wel slapen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga niet slapen tot het weer goed is tussen die twee.. natuurlijk gaat dat niet door als jij eerder offline gaat want dan moet ik wel slapen :'D


    Jij bent echt een romanticus hé ('x ik moet sws waarschijnlijk wel binnenkort offline want mijn moeder loopt te zeveren >.<
    Ze heeft tegenwoordig een nieuwe aanpak bij mij; Laat ik met mijn dochter over haar dag praten T.T hoe laat het ook is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jij bent echt een romanticus hé ('x ik moet sws waarschijnlijk wel binnenkort offline want mijn moeder loopt te zeveren >.<
    Ze heeft tegenwoordig een nieuwe aanpak bij mij; Laat ik met mijn dochter over haar dag praten T.T hoe laat het ook is.


    Veel succes alvast :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Veel succes alvast :')


    Nee want zometeen krijg ik een preek dat ik al lang op bed had moeten liggen en dat ik wat geintreseerder moet wezen aangezien zij naar mijn dag vraag blablabla gezeur .... Ze is weer in haar nieuwe 'fase' Iets waar ik mijzelf groen en geel aan erger maar ik mag daar niks over zeggen anders ben ik een onhandelbaar kind... zucht.. Maar als ik niks zeg dan is het ook niet goed. zoals nu; Waarom ben je op je mobiel als ik met je praat; het is onbeleeft als je me niet aan kijkt wanneer ik met je praat, Naomi. Oeh als ze dit zou lezen ben ik dood XD maar goed dat ze daar een leesbril voor nodig heeft (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee want zometeen krijg ik een preek dat ik al lang op bed had moeten liggen en dat ik wat geintreseerder moet wezen aangezien zij naar mijn dag vraag blablabla gezeur .... Ze is weer in haar nieuwe 'fase' Iets waar ik mijzelf groen en geel aan erger maar ik mag daar niks over zeggen anders ben ik een onhandelbaar kind... zucht.. Maar als ik niks zeg dan is het ook niet goed. zoals nu; Waarom ben je op je mobiel als ik met je praat; het is onbeleeft als je me niet aan kijkt wanneer ik met je praat, Naomi. Oeh als ze dit zou lezen ben ik dood XD maar goed dat ze daar een leesbril voor nodig heeft (A)


    Zo is mijn moeder ook hoor. Nog vandaag nog zat ik in de woonkamer met mijn zus en moeder, wanneer ik duw op quizlet zat en ik debk dat het was wanneer ik speekte voor geen cage breuk, toen mijn moeder me aansprak met 'leg die telefoon nou eens neer, luister je wel naar ons - of - wat doe je nou de hele tijd achter je telefoon an blablabla.' Mijn vader dacht zelf een keertje dat ik in het geheim een vriendje had omdat ik te veel naar mijn telefoon lachte en dat komt eigenlijk ook gewoon door jou en Linde xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Sneak preview, georgr zijn eerste zin:

    'Nee - Nee - Campbell Nee,'

    Hij is in paniek (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Zo is mijn moeder ook hoor. Nog vandaag nog zat ik in de woonkamer met mijn zus en moeder, wanneer ik duw op quizlet zat en ik debk dat het was wanneer ik speekte voor geen cage breuk, toen mijn moeder me aansprak met 'leg die telefoon nou eens neer, luister je wel naar ons - of - wat doe je nou de hele tijd achter je telefoon an blablabla.' Mijn vader dacht zelf een keertje dat ik in het geheim een vriendje had omdat ik te veel naar mijn telefoon lachte en dat komt eigenlijk ook gewoon door jou en Linde xD


    Haha echt vreselijk en ik lach ook vaak als ik op me mob zit.. iets waardoor ik altijd rare blikken krijg. Op app kreeg ik eens de slappe lach in de trein.. dat was awkward en ik voelde me voor paal staan. Ik mag eigenlijk in de woonkamer niet met mijn mobiel in mijn handen zitten als ik thuis ben dus zit altijd wel boven. Mijn moeder ergerd zich nogal als ik ermee zit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    'Ik ben naïef, George; maar ik ben wel realistisch. Ze is beeldschoon. Ze heeft geen liefdesdrankje nodig om iemand verliefd op haar te laten raken. Ze is perfect. Iets wat ik ook wilde zijn; maar wie hield ik voor de gek. Jou in ieder geval niet.’ hij trok zijn hand uit de mijne los en draaide zich om. Hoe kan hij dit zo makkelijk denken.
     ‘Je hoeft je niet schuldig te voelen; George om verliefd op een ander te worden. Ik wilde alleen dat je blij was en als dit het is.. dan ben ik blij dat ik even deel van je leven heb mogen wezen. Het spijt me.’
    'Nee - Nee - Campbell Nee,' zei ik snel achter elkaar en trok Campbell weer aan zijn pols om hem terug bij me te krijgen, en zodat ik hem in zijn ogen kon kijken wanneer ik hem dit vertelde.
    'Als je zo graag wilt dat ik blij ben, Campbell, geloof me dan gewoon, ik ben op niemand verliefs dan alleen jou!' Ik keek hem haast smekend aan toen ik hem dit vertelde.
    'Waarom zou ik op haar vallen als ik al jou heb? Jij bent aardig, lief, behulpzaam, zorgzaam, dapper, moet ik door gaan? Als het niet perfect voor wie dan ook is, ben jij de enige perfecte persoon voor mij.' Zei ik en frummelde wat aan de knoopjes van mijn blouse en merkte dat ze open stonden. Zelfs dichtknopen lukt even nirt meer doorsat ik te afgeleid was door Campbell.
    'Als ik echt verliefd op een ander was, zou ik je nu achter gelaten hebben. Als ik echt verliefd op Angelina was, had ik niet tegen haar geschreeuwd over dat ik alleen jou leuk vond. Als ik echt niet van je hield, gaf ik jou geen liefdesdrank. Als ik je echt niet leuk vind, waarom doe ik hier nog zo veel moeite om je over tw halen? Als ik echt niet van je hield, waarom is jouw naam nog steeds op mijn hart? Campbell, als ik niet van jou hield, waarom verlang ik naar om eeuwig bij jou te blijven, waarom maak ik me dan altijd zo veel zorgen om je, waarom heb ik nog nooit een ander expres gezoend dan alleen jou, waarom stak ik überhaupt mijn hand naar je uit toen we elkaar voor het eerst ontmoette?' Ik stop even voor een adempauze.
    'Campbell Saunders, ik hou van jou en jij bent alleen perfect voor mij. Ik hou van jou, en dat gaat ook nooit veranderen. Want mijn hart is een kooi met al de leuke herinneringen met jou en mij erin. En de sluitel van die kooi heb ik voor eeuwig verwoest.'


    Georgia da romanticus <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Haha echt vreselijk en ik lach ook vaak als ik op me mob zit.. iets waardoor ik altijd rare blikken krijg. Op app kreeg ik eens de slappe lach in de trein.. dat was awkward en ik voelde me voor paal staan. Ik mag eigenlijk in de woonkamer niet met mijn mobiel in mijn handen zitten als ik thuis ben dus zit altijd wel boven. Mijn moeder ergerd zich nogal als ik ermee zit.


    Kan wel gebeuren. Net als wanneer ik in fe klas of gewoon bij mijn familie zat, zit ij te dagdromem en denk ik aan iets terug wat grappig was, zit ik in een slappe lag terwijl ik de lucht aan staar en iedereen kijkt me met een wtf blik aan (cat)

    Waarom mag je in de woobkamer niet :'D onbeleefd xq ik mag niet te vaak in mijn kamer zitten of achter de computer want mijn moeder denkt anders dat erg anti sociaal bezig ben. En mijn vader denk dat ik zit te kletsen met mijn "geheime vriendje".


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kan wel gebeuren. Net als wanneer ik in fe klas of gewoon bij mijn familie zat, zit ij te dagdromem en denk ik aan iets terug wat grappig was, zit ik in een slappe lag terwijl ik de lucht aan staar en iedereen kijkt me met een wtf blik aan (cat)

    Waarom mag je in de woobkamer niet :'D onbeleefd xq ik mag niet te vaak in mijn kamer zitten of achter de computer want mijn moeder denkt anders dat erg anti sociaal bezig ben. En mijn vader denk dat ik zit te kletsen met mijn "geheime vriendje".


    Mijn moeder zit daar ook soms over te ouwe hoeren maar volgens mij alleen omdat ze zich mentaal wil voorbereiden om ze meteen het huis uit te sturen.
    Dat mijn ex het nog zo lang overleefd heeft is een wonder... zucht >.<'

    trouwens george is uber cute :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Enn Im back! Iemand voor mijn rollen, ik verveel me weer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Enn Im back! Iemand voor mijn rollen, ik verveel me weer.


    ik ga zo reageren @ alle topics zucht :p geef me tijd ben pas net online x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya