• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ik ga zo reageren @ alle topics zucht :p geef me tijd ben pas net online x.o'


    En ik geef je tijd, alleen Noa is gewoon zo'n ongeduldig persoon..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Mijn moeder zit daar ook soms over te ouwe hoeren maar volgens mij alleen omdat ze zich mentaal wil voorbereiden om ze meteen het huis uit te sturen.
    Dat mijn ex het nog zo lang overleefd heeft is een wonder... zucht >.<'

    trouwens george is uber cute :3.


    Ouders begrijpen de jeugd van tegenwoordig gewoon niet :q


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Hemwin schreef:
    (...)

    En ik geef je tijd, alleen Noa is gewoon zo'n ongeduldig persoon..


    jij dus ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Nee- Nee – Campbell, Nee.’ Met een kracht werd ik aan mijn pols teruggetrokken en voor een fractie van een seconde keek ik hem aan in zijn ogen voordat ik weer naar mijn voeten staarde. Ik kon het niet. Ik kon het niet in zijn ogen kijken.
    ‘Als je zo graag wilt dat ik blij ben, Campbell. Geloof me dan gewoon. IK ben op niemand verliefd dan alleen jou! Waarom zou ik op haar vallen als ik al jou heb? Jij bent aardig, lief, behulpzaam, zorgzaam, dapper. Moet ik door gaan? Als het niet perfect voor wie dan ook is, ben jij de enige perfecte persoon voor mij.
    Als ik echt verliefd op een ander was, zou ik je nu achter gelaten hebben. Als ik echt verliefd op Angelina was, had ik niet tegen haar geschreeuwd over dat ik alleen jou leuk vond. Als ik echt niet van je hield, gaf ik jou geen liefdesdrank. Als ik je echt niet leuk vind, waarom doe ik hier nog zo veel moeite om je over tw halen? Als ik echt niet van je hield, waarom is jouw naam nog steeds op mijn hart? Campbell, als ik niet van jou hield, waarom verlang ik naar om eeuwig bij jou te blijven, waarom maak ik me dan altijd zo veel zorgen om je, waarom heb ik nog nooit een ander expres gezoend dan alleen jou, waarom stak ik überhaupt mijn hand naar je uit toen we elkaar voor het eerst ontmoette?' Ik slikte. Hij leek zo gelukkig met haar. Zou het dan toch een liefdesdrankje geweest zijn? Ik heb nog nooit het effect daarvan gezien maar ik heb het wel eens een keer van George gekregen in mijn drinken. Maar waarom zou Angelina dat gebruiken. Ze was mooi dat zonder woorden. Ze kon de hele wereld krijgen als ze wilde en ik was redelijk jaloers dat in die wereld ook George nog bevond.
    'Campbell Saunders, ik hou van jou en jij bent alleen perfect voor mij. Ik hou van jou, en dat gaat ook nooit veranderen. Want mijn hart is een kooi met al de leuke herinneringen met jou en mij erin. En de sluitel van die kooi heb ik voor eeuwig verwoest.' Ruw veegde ik de tranen van mijn gezicht terwijl ik nog steeds naar mijn voeten staarde. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik wilde hem terug. Ik wil bij hem blijven want ik hou van hem; maar straks onthield ik hem van iets beters.
    ‘Ik hou ook van jou, George. Meer dan mijn hart kan dragen. Het deed en doet enorm pijn om jou zo gelukkig bij haar te zien, George. Vooral om het feit dat iedereen toekeek en het mocht terwijl dat bij mij niet kan. Ik kan niet eens samen met je naar het bal waardoor ik met een meisje opgescheept zit die ik totaal niet mag en mijn ogen slechts naar jou zochten. Ik mag niet eens met je praten.’ Ik probeerde mijn tranen door te slikken maar toch staken ze hard achter mijn ogen terwijl nog steeds Georges vrolijke gezicht bij Angelina voor mijn ogen speelde. Niemand hield ze tegen. Het was acceptabel terwijl ik het wenste dat ik het was in plaats van Angelina. ‘Misschien is het maar beter zo.’
    '
    I'm so mean <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell nee ;-; je bent gemeen D':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Campbell nee ;-; je bent gemeen D':


    Don't be hatin'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wil iemand met een redelijk aardige Slytherin praten, of een dooddoener -wat niemand weet- in deze rpg? :3

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 11:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Don't be hatin'


    George is erg gestrest geraak nu (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    George is erg gestrest geraak nu (cat)


    Ja maar mss heel mss gaat hij zo wat liever zin voor george (A) jij hebt per slot van rekening die twee lopen laten kussen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 12:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij veegde zijn tranen weg dat me nog een grote breuk in mijn hart gaf.
    ‘Ik hou ook van jou, George. Meer dan mijn hart kan dragen. Het deed en doet enorm pijn om jou zo gelukkig bij haar te zien, George. Vooral om het feit dat iedereen toekeek en het mocht terwijl dat bij mij niet kan. Ik kan niet eens samen met je naar het bal waardoor ik met een meisje opgescheept zit die ik totaal niet mag en mijn ogen slechts naar jou zochten. Ik mag niet eens met je praten. Misschien is het maar beter zo.’ 
    Ik haalde mijn handen door mijn haren eb schudde mijn hoofd terwijl ik binnensmonds naar Angelina aan het vloeken was.
    'Het maakt me niets uit dat het soms moeilijk ging tussen ons, maar ik kan je nog altijd weer hierheen brengen. Ik kan je nog altijd door het sneeuw begeleiden wanneer karkarov even weg is. De liefde die ik voor jou voel kan eenmaal door karkarov moeilijk zijn ja, maar ik ga het echt niet opgeven. ' zei ik en tot mijn grootste ergernis voelde ik de tranen achter mijn ogen prikken die ik gauw weer wegslikte.
    'Angelina kan wel knap zijn, voor jou misschien, maar mij maakt haar uiterlijk echt geen barst uit. Al mocht alle mensen op aarde smullen naar haar schoonheid, ze blijft een achterbakse meid die heeft geprobeerd mij en jou te scheiden. Alsjeblieft Campbell, ik hou echt zielsveel van jou en ik wil je niet kwijtraken door een stomme misverstand..'
    Ik zette een halve stap achteruit en zuchtte.
    'Je mag weglopen, ik wil je niets verbieden, maar weet dat ik altijd van je blijf houden.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Hemwin schreef:
    Wil iemand met een redelijk aardige Slytherin praten, of een dooddoener -wat niemand weet- in deze rpg? :3


    Ik wel hoor x) maar ik heb maar twee mannekes en dat is ralf de weerwolfje, die zit tegen de hut aan van de toernooi en wacht op (zijn) Fred, en george die is nu bij Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kut George D: waarom geef jij me altijd keuzes >:(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wel hoor x) maar ik heb maar twee mannekes en dat is ralf de weerwolfje, die zit tegen de hut aan van de toernooi en wacht op (zijn) Fred, en george die is nu bij Campbell.


    Wie van de twee wil je voor je weerwolfje D:
    En welke fucking hut?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Kut George D: waarom geef jij me altijd keuzes >:(


    Dit is niet echt een keuze. Hij verklaard nu gewoon dat george zijn pils niet vast gaat grijpen als hij weer eens weg wilt lopen x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••