• Hoi,

    Zoals zovelen zoek ik een cover voor mijn story. Zelf ben ik totaal niet handig met plaatjes bewerken, dus ik hoop dat iemand hier een cover voor mijn story wil maken. (: De story heet Familiedrama, hij is een thriller/detective met wat drama en romaniek, en waarover hij gaat lees je in de spoiler.

    Jaro Boters, een jonge journalist, wordt gebeld door een kennis uit de buurt: honderd meter bij zijn piepkleine zolder vandaan heeft een man zijn vrouw en dochter vermoord. Wanneer hij zich erheen haast, denkend de mogelijkheid dat de grote nieuwszenders hem misschien eindelijk zullen zien staan, realiseert hij zich niet dat hij op het punt staat om meegezogen te worden in een draaikolk van mysterie en leugens, in een zaak die hij niet meer los kan laten…


    Als ik handig was, zou ik het het fijnst vinden om zonder vaststaande plaatjes te werken, dus daarom mag je van mij doen wat je ermee wilt. Als je wel wilt dat ik plaatjes aan je geef, doe ik dat uiteraard. Ik heb eigenlijk maar twee dingen: de titel wil ik er graag ophebben en mocht je Jaro willen afbeelden, hij is zwart. Verder ben je geheel vrij om te doen wat je wilt. (: Het hoeft ook niet supermoeilijk te zijn of heel veel tijd te kosten, ik ben al blij met iedereen die me wil helpen!

    Uiteraard vermeld ik je naam onder de cover (je mag hem er ook zelf opzetten). Alvast heel erg bedankt.

    Aaaah, ik wil je helpen! Maar ik vind een aantal afbeeldingen om mee te werken wel fijn, wil je kijken of je iets kan vinden? :3

    Hey, ik heb er een met en zonder tekst (: Hopelijk vind je het goed!


    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:59 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Bedankt voor het aanbod, Unwriteble!

    Als je het niet erg vindt, gebruik ik de bovenste cover van Hughes. Hughes, bedankt voor het maken, ik vind hem mooi! Natuurlijk krijg je naamsvermelding in de story. (:

    Nee joh, dat is prima! Hij is ook mooi ^^

    Als ik handig was, zou ik het het fijnst vinden om zonder vaststaande plaatjes te werken, dus daarom mag je van mij doen wat je ermee wilt. Als je wel wilt dat ik plaatjes aan je geef, doe ik dat uiteraard. Ik heb eigenlijk maar twee dingen


    http://www.testking.me/N10-005-exam.html