• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weet je nog dat heel het seizoen wat om de Hale Family ging draaien? En wie is wees gemaakt? Derek. Zou de titel daar ook niet kunnen op doelen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hoop het echt. (

    Eigenlijk nu ik er over nadenk: hij heeft het ook overleefd toen Peter hem langs achteren aanviel door zijn klauwen in zijn rug te steken en hem neer te gooien -toen zag tie d'r ook erg dood uit :x-, en een wolfsbane bullet ook en laten we die actie van Kali niet vergeten, die een ijzeren buis/staaf door Derek heen boorde-).
    Maar aan de andere kant; hij verliest zijn powers nu... Dat wilt dus ook zeggen dat hij "zwakker" wordt (dus waarschijnlijk ook niet meer zo goed/ of helemaal niet meer kan healen). Damn it Jeff Davids, hij maakt het weer moeilijk. D: Stiles overleeft sowieso, want
    er werd al wat gezegd over dat Stiles en Malia dan over 'the honeymoon' fase heen zijn in seizoen 5 en Scott overleeft het ook sowieso want hij is de hoofdrol. (al zou ik het wel leuk vinden om te zien wat er zal gebeuren als Peter écht zijn powers kan afpakken en weer Alpha wordt). Zou hij Kate nu eindelijk eens voorgoed kunnen vermoorden? (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Liam leeft ook c :


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SterekHalinski schreef:
    Ik hoop het echt. (
    Eigenlijk nu ik er over nadenk: hij heeft het ook overleefd toen Peter hem langs achteren aanviel door zijn klauwen in zijn rug te steken en hem neer te gooien -toen zag tie d'r ook erg dood uit :x-, en een wolfsbane bullet ook en laten we die actie van Kali niet vergeten, die een ijzeren buis/staaf door Derek heen boorde-).
    Maar aan de andere kant; hij verliest zijn powers nu... Dat wilt dus ook zeggen dat hij "zwakker" wordt (dus waarschijnlijk ook niet meer zo goed/ of helemaal niet meer kan healen). Damn it Jeff Davids, hij maakt het weer moeilijk. D: Stiles overleeft sowieso, want
    er werd al wat gezegd over dat Stiles en Malia dan over 'the honeymoon' fase heen zijn in seizoen 5 en Scott overleeft het ook sowieso want hij is de hoofdrol. (al zou ik het wel leuk vinden om te zien wat er zal gebeuren als Peter écht zijn powers kan afpakken en weer Alpha wordt). Zou hij Kate nu eindelijk eens voorgoed kunnen vermoorden? (:


    Je weet dat hij in aflevering 6 (aankomende dus) er achter komt dat hij niet meer geneest?


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Dunbar schreef:
    Weet je nog dat heel het seizoen wat om de Hale Family ging draaien? En wie is wees gemaakt? Derek. Zou de titel daar ook niet kunnen op doelen?

    Ja, klopt. Dat zou best kunnen ja ^^ (ergens hoopte ik nog op een flashback episode waarin we nog een beetje meer over Dereks familie zouden te weten komen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, of ja toch niet in dit seizoen, maar goed ik heb de geruchten niet echt gevolgd dit jaar)...
    Maar ik dacht ook (toen ik een trailer zag, ik weet niet meer precies welke) dat ik -oh wait dit kan een spoiler zijn voor als je het nog niet wilt weten:
    Ik dacht dat één van die mannetjes die Kate wilt vermoorden zei dat er een huntersduo (ik dacht gelijk aan Violet en Garett), "The Orphans" heette of zichzelf zo noemde in ieder geval.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Je weet dat hij in aflevering 6 (aankomende dus) er achter komt dat hij niet meer geneest?

    Nee, dat wist ik niet D: Is dat al helemaal zeker?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SterekHalinski schreef:
    (...)
    Nee, dat wist ik niet D: Is dat al helemaal zeker?


    Ik zoek het even op. ;a


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:


    Dat wilt dus niet zeggen dat hij het voor goed kwijt is. Het kan zijn dat er nog een of andere remedie is om zijn powers terug te krijgen. Ik bedoel kom op, dit is een serie waarin van alles mogelijk is, dan moet er toch ook iets zijn zodat hij wel weer gewoon een weerwolf wordt? Hij is een geboren weerwolf for crying out loud. Ik dacht dat die een klein beetje specialer waren dan gebeten weerwolven. D: -dit is meer boosheid naar Jeff Davids toe dan wat anders hoor. Bedankt voor het delen van het filmpje ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben op vakantie en mijn Wifi is niet goed genoeg om Teen Wolf te kunnen kijken(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    SterekHalinski schreef:
    (...)

    Dat wilt dus niet zeggen dat hij het voor goed kwijt is. Het kan zijn dat er nog een of andere remedie is om zijn powers terug te krijgen. Ik bedoel kom op, dit is een serie waarin van alles mogelijk is, dan moet er toch ook iets zijn zodat hij wel weer gewoon een weerwolf wordt? Hij is een geboren weerwolf for crying out loud. Ik dacht dat die een klein beetje specialer waren dan gebeten weerwolven. D: -dit is meer boosheid naar Jeff Davids toe dan wat anders hoor. Bedankt voor het delen van het filmpje ^^


    Ik denk juist dat het het tegenovergestelde is van episode 2, daarin geneesde het niet normaal snel. Dus ik denk dat het nu wel heelt, maar alleen dat het langer gaat duren voordat het genezen is.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    RAB schreef:
    Ik ben op vakantie en mijn Wifi is niet goed genoeg om Teen Wolf te kunnen kijken(huil)


    Je kan altijd alles inhalen als je thuis bent.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Ik denk juist dat het het tegenovergestelde is van episode 2, daarin geneesde het niet normaal snel. Dus ik denk dat het nu wel heelt, maar alleen dat het langer gaat duren voordat het genezen is.


    Ja ik denk dat het ook wel langzamer zal genezen, maar misschien duurt het nu dan net zolang als dat het zou doen bij een 'gewoon' mens, haha. (: Ik hoop alleen wel dat dit maar tijdelijk is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SterekHalinski schreef:
    (...)

    Ja ik denk dat het ook wel langzamer zal genezen, maar misschien duurt het nu dan net zolang als dat het zou doen bij een 'gewoon' mens, haha. (: Ik hoop alleen wel dat dit maar tijdelijk is.


    Komt allemaal wel goed met Derek. Hij haalt sowieso het einde wel hoor.
    Ik ga even nieuwe hoofdstukje schrijven. c:


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Je kan altijd alles inhalen als je thuis bent.


    Haha ja dan kan ik een stuk of drie afleveringen achter elkaar kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself